SadPanda is sowieso ook wel 18+ ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:02 schreef deadprez het volgende:
Volgens mij zijn Guus en SadPanda de enige van de nachtbaggergroep enzo die jonger dan 18 zijn. Al geloof ik vrij weinig van wat SadPanda allemaal zegt, dus wie weet is die ook ouder.
Maar hij zei ook dat hij dit schooljaar examen had gedaan op het vmbo.quote:
Hij had wel vmbo examen gedaan zei 'ie en bevestigd door een zeker iemand.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
SadPanda is sowieso ook wel 18+ ja.
Wonderkind ben ik wel ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo'n wonderkindje en heeft 'ie vwo in 2 jaar gedaan.
Ja, maar niet weten dat hij trollkloon is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij had wel vmbo examen gedaan zei 'ie en bevestigd door een zeker iemand.
Is toch mooi man. Ik moest voor een stage twee dagen in de week om half 5 op de parkeerplaats staan, dat waren nog eens tijdenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vroeg opstaan is aids ja. Sowieso zou school pas na 10 uur moeten beginnen, mijn maatschappijleraar was het daar mee eens en hij was baas. Invoeren dus.
Maar van wie dan? Dan zou er nu dus nog een user gebanned moeten zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:04 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, maar niet weten dat hij trollkloon is.
Ben jij echt zo sociaal beperkt dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Mijn ouders vinden mij serieus nog steeds heel speciaal en bijzonder. Ik denk dat dat een groot deel van mijn sociale retardatie verklaart
Dat vinden de meeste ouders toch van hun kinderen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Mijn ouders vinden mij serieus nog steeds heel speciaal en bijzonder. Ik denk dat dat een groot deel van mijn sociale retardatie verklaart
Ik ben de knapste jongen van de wereld en zou zo model kunnen wordenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat vinden de meeste ouders toch van hun kinderen.
Ja, op een normaal niveauquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat vinden de meeste ouders toch van hun kinderen.
Ja dat soort shit ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben de knapste jongen van de wereld en zou zo model kunnen worden.
Weet niet of ze je andere accounts dan ook gelijk bannen. En anders gewoon één of andere onbekende user.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar van wie dan? Dan zou er nu dus nog een user gebanned moeten zijn.
Is het echt zo erg dan?quote:
Nee ik heb wel veel internetvriendenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben jij echt zo sociaal beperkt dan?
Natuurlijk doen ze dat.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:06 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Weet niet of ze je andere accounts dan ook gelijk bannen. En anders gewoon één of andere onbekende user.
Ik denk modus, kan dat gewoon zeggen want die sherlocked niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:06 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Weet niet of ze je andere accounts dan ook gelijk bannen. En anders gewoon één of andere onbekende user.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee ik heb wel veel internetvrienden
Heheh.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk modus, kan dat gewoon zeggen want die sherlocked niet.
En terecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |