quote:
Ik vond hem vroeger wel een schatjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Met al dat geklaag over het vele voetbal in de sc maar even een show-elementje er tussendoor doorgooien. Als de Toppers hier populair zijn, dan kan Frans vast ook op een hoop fans rekenen.
Het is het soort muziek waar ik spontaan maagkrampen van krijg, maar voor de balans en lieve vrede moet je je mede chatgenoten ook van dienst zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond hem vroeger wel een schatjetoen was hij nog héél verlegen, vond ik wel schattig
Ik ben nou niet écht Fan hoor, maar onder het swifferen ofzo vind ik dat wel een leuk plaatjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is het soort muziek waar ik spontaan maagkrampen van krijg, maar voor de balans en lieve vrede moet je je mede chatgenoten ook van dienst zijn.
Voor drakin ben ik nog op zoek naar een archeologie gifje.
Is swifferen de vrouwelijke variant van swaffelen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben nou niet écht Fan hoor, maar onder het swifferen ofzo vind ik dat wel een leuk plaatje![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is swifferen de vrouwelijke variant van swaffelen?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om over shiveren maar te zwijgen...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu moet ik wéér googelenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om over shiveren maar te zwijgen...
Om de rommel op te dweilen na het shiveren...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:21 schreef FANN het volgende:
Voor de vloer... dus iets minder spannend![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me ergens wel supertof om te kunnen swaffelen bedenk ik me ineensquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om de rommel op te dweilen na het shiveren...
Nou, dat valt vies tegen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt me ergens wel supertof om te kunnen swaffelen bedenk ik me ineens
Waar swaffel jij hem tegenaan dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, dat valt vies tegen.
Op sommige dagen heb ik soms dusdanig veel geswaffeld, dat mijn klokkenspel een soort delftsblauwe collectie lijkt...
Doe je voorbinddildo om en je kunt het idee een beetje ervaren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt me ergens wel supertof om te kunnen swaffelen bedenk ik me ineens
ieuw....... daar ben ik nou zó het type niet voor...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe je voorbinddildo om en je kunt het idee een beetje ervaren.
Je hebt écht van die mafkezen trouwensquote:
Als je het graag wilt ervaren, dan moet je er wel iets voor over hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ieuw....... daar ben ik nou zó het type niet voor...
Ik zal je uit de droom helpen:quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt écht van die mafkezen trouwensik heb weleens berichten voorbij zien komen dat iemand
auto's swaffelde ofzoiets. rare kerels heb je erbij hoor ...
Of beneden...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je het graag wilt ervaren, dan moet je er wel iets voor over hebben.
Wie weet wat voor onverwachte gevoelens er bij je boven komen....
meh...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je het graag wilt ervaren, dan moet je er wel iets voor over hebben.
Wie weet wat voor onverwachte gevoelens er bij je boven komen....
Dat dacht ik al en dat vind ik ergens ook wel een geruststellende gedachte....quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal je uit de droom helpen:
Ik heb nog nooit iets geswaffeld, behalve per ongeluk de ritssluiting van mijn broek en dat was geen prettige ervaring...
Ken ook niemand die swaffelt en dat vind ik een geruststellende gedachte....
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog nooit iets geswaffeld, behalve per ongeluk de ritssluiting van mijn broek en dat was geen prettige ervaring...
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om de rommel op te dweilen na het shiveren...
Ik kijk relatief weinig. Heb gisteren zelfs Nederland niet gezien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Kijken jullie geen voetballen trouwens?
Ik ook niet, ik was aan de wandelquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kijk relatief weinig. Heb gisteren zelfs Nederland niet gezien.
Niet?!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had bezoek van iemand die helemaal niets met voetbal heeft, dus we hebben gezellig zitten kletsen.quote:
Dat is toch veel leuker dan naar zo'n domme bal te kijken?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had bezoek van iemand die helemaal niets met voetbal heeft, dus we hebben gezellig zitten kletsen.
Vroeger keek ik alles, zelfs als het Andorra tegen de Faroer eilanden was, maar in de loop der jaren is dat extreem verminderd.quote:
Dat is geen vergelijking. Als je iets heel erg leuk vindt om te kijken, dan is dat van een hele andere orde als vriendschap, maar TV heeft sowieso niet zo'n hoge prioriteit bij mij.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is toch veel leuker dan naar zo'n domme bal te kijken?
Heb jij weer gelijk in...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is geen vergelijking. Als je iets heel erg leuk vindt om te kijken, dan is dat van een hele andere orde als vriendschap, maar TV heeft sowieso niet zo'n hoge prioriteit bij mij.
Dat zie ik ook hier bij mijn man, vroeger keek hij alle wedstrijden, maar het is een beetje over met die liefde.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vroeger keek ik alles, zelfs als het Andorra tegen de Faroer eilanden was, maar in de loop der jaren is dat extreem verminderd.
Ik kijk bijna nooit meer tv, het kan me niet boeien en ik heb er geen rust voor in mijn kont.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij weer gelijk in...
Ik kijk ook steeds minder TV, wel films maar dat is dan nét effe anders...
Nee...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Een leuke, mooie of spannende film ook niet? Of dat wel?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit meer tv, het kan me niet boeien en ik heb er geen rust voor in mijn kont.
Die wel even.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee en soms heb ik echt zoiets van "die moet ik gezien hebben", maar ik kan me er niet toe zettenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Een leuke, mooie of spannende film ook niet? Of dat wel?
Dat moet je ook saampjes doenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee en soms heb ik echt zoiets van "die moet ik gezien hebben", maar ik kan me er niet toe zetten
Ik heb er gewoon het geduld niet voorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat moet je ook saampjes doengezellig vanuit je bed ofzo
Mooi !! En nu mag je die ergens anders posten of ik meld je aan als een spammerquote:
Ik ben sowieso geen WK liefhebber en al helemaal geen NL elftal fan.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi !! En nu mag je die ergens anders posten of ik meld je aan als een spammer
Dan zou ik juist iets anders gaan doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:53 schreef FANN het volgende:
Ik klik trouwens effe geen toepjes aan want ik ben SADE aan het luisteren
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zou ik juist iets anders gaan doen.
Heb haar live gezien in de jaren 80 en er is niks meer zaaddodend dan haar gekweel...
Tot zekere hoogte, ja, helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat een ieder lekker posten van hij wilt.
Die Theehut eerste post was al iets met die Drive by truckers en OK niet geteld maar die heeft ie inmiddels al 30-50 keer herhaald hier .. Mooi geweest zou ik zeggen ..quote:
Weltrustenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:53 schreef FANN het volgende:
Ik klik trouwens effe geen toepjes aan want ik ben SADE aan het luisteren
Maar zo hebben we allemaal onze eigenaardigheden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah, treehut is wel een vreemde dat wel, er komt verder ook niks uit...
Bij dit soort wedstrijden kijk ik alleen het volkslied.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
oh...... oké ...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Theehut eerste post was al iets met die Drive by truckers en OK niet geteld maar die heeft ie inmiddels al 30-50 keer herhaald hier .. Mooi geweest zou ik zeggen ..
Kom je op het juiste moment ..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij dit soort wedstrijden kijk ik alleen het volkslied.
Hoe vaak val je zelf niet in herhaling? Hoe zou jij het vinden als we dreigen je aan te melden als spammer?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Theehut eerste post was al iets met die Drive by truckers en OK niet geteld maar die heeft ie inmiddels al 30-50 keer herhaald hier .. Mooi geweest zou ik zeggen ..
ik ben niet zo'n praterdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zo hebben we allemaal onze eigenaardigheden.
Sure, maar een chat is m.i. een wisselwerking, geen blog met zelfstandige postings, al dan niet dezelfde shit herhalend...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zo hebben we allemaal onze eigenaardigheden.
quote:
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zegquote:
Ik heb in mijn auto ook (bijna) altijd dezelfde cd aan staanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:57 schreef Treehut362 het volgende:
zit dus al een week naar hetzelfde bandje te luisteren omdat ik het leuke muziek vind
sorry hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak niet uit hoor, niet iedereen is hetzelfde.quote:
Maar wij zitten gelukkig niet in jouw auto naast je...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb in mijn auto ook (bijna) altijd dezelfde cd aan staan
jij komt de hele tijd voor me opquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb in mijn auto ook (bijna) altijd dezelfde cd aan staan
Ja OK, maar soms valt iets wel weer op en is het mooi geweestquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
oh...... oké ...
Ik let niet eens meer op hem moet ik eerlijk zeggen
Ik denk dat Treehut een beetje contact zoekt hier op Fok!, maar dat hij dat op een andere manier doet als de meesten, niets mis mee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sure, maar een chat is m.i. een wisselwerking, geen blog met zelfstandige postings, al dan niet dezelfde shit herhalend...
Maar je hebt vast wel iéts te vertellen toch?quote:
Dat wil je inderdaad niet, want ik zing meestal keihard meequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wij zitten gelukkig niet in jouw auto naast je...
(strip)boeken muziek fietsenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar je hebt vast wel iéts te vertellen toch?
Doe je nog meer naast je schoffelen?
Heb je een vrouw, vriendin, kinderen, een hond, een kanarie?
Dat denk ik niet, maar dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Treehut een beetje contact zoekt hier op Fok!, maar dat hij dat op een andere manier doet als de meesten, niets mis mee.
OKÉ, zie je dat is tenminste iets, je muzieksmaak kennen we nu dus welquote:
En nu ben ik benieuwd welke CD dat is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wil je inderdaad niet, want ik zing meestal keihard mee
ik kan moeilijk zeggen feijenoordquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar dat maakt niet uit.
Komt tijd, komt raad...
Oké, dus je hebt 2 zussen en 5 neefjes en nichtjes.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:03 schreef Treehut362 het volgende:
Mijn ene zus heeft 2 kinderen en mijn andere zus drie kinderen en de jongste van het stel heeft gisteren haar middelbare school behaald.
ik dee veel hardlopen Marathonquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
OKÉ, zie je dat is tenminste iets, je muzieksmaak kennen we nu dus wel![]()
welke stripboeken hou je van, en doe je aan wedstrijdfietsen of gewoon een beetje voor de lol?
De Toppers natuurlijk!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu ben ik benieuwd welke CD dat is.
Iets van Borsato of zo?
ik ben drie keer 1 van de laatste geindigdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van R'dam natuurlijk. wat was je tijd >
De vlag ging daar dus uitquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:03 schreef Treehut362 het volgende:
Mijn ene zus heeft 2 kinderen en mijn andere zus drie kinderen en de jongste van het stel heeft gisteren haar middelbare school behaald.
ja, dat wou ik dus even zeggenquote:
Coldplay, in mijn auto heb ik een cd met alle albums van Coldplayquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu ben ik benieuwd welke CD dat is.
Iets van Borsato of zo?
Dit. En ik vind het geen rib uit mijn lijf om daar een beetje aan tegemoet te komen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Treehut een beetje contact zoekt hier op Fok!, maar dat hij dat op een andere manier doet als de meesten, niets mis mee.
maar ik ben niet eenzaam of zo hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit. En ik vind het geen rib uit mijn lijf om daar een beetje aan tegemoet te komen.
Dat is eens per jaarquote:
Dat vond ik den beginne wel leuk, nu niet meer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Coldplay, in mijn auto heb ik een cd met alle albums van Coldplay
die rustige muziek topicquote:
Ja dat topic had jij ook al gevonden zag ikquote:
Mooi, dat is fijn. Maar je post wel een beetje anders dan de meeste mensen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
maar ik ben niet eenzaam of zo hoor
Dat hoor jij mij ook niet zeggenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
maar ik ben niet eenzaam of zo hoor
Beter geeindigd dan opgegeven ... Respect voor 3 marathons.. Wanneer was dat trouwens ?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ben drie keer 1 van de laatste geindigd
2000 2002 2003 2008 ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ben drie keer 1 van de laatste geindigd
dat komt ik bel regelmatig met mijn moederquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, dat is fijn. Maar je post wel een beetje anders dan de meeste mensen.
1998-2005 ofzoietsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter geeindigd dan opgegeven ... Respect voor 3 marathons.. Wanneer was dat trouwens ?
Ik was ook niet van plan om zo ver om te rijdenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vond ik den beginne wel leuk, nu niet meer.
Ik rijd voorlopig even niet mee dus...
Ja, daar gaan de meesten weleens een beetje raar van doen, al heb ik dat met mijn schoonmoederquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat komt ik bel regelmatig met mijn moeder
ja en x keer de halvequote:
Had ooit kaartjes gehad voor hun concert in het Gelredome, maar die heb ik last minute niet gebruikt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om zo ver om te rijden
In 2009 zag ik ze in het Goffertpark en in 2012 in Den Haag, maar als ze weer naar Nederland komen zou ik zeer zeker weer gaan.
respect hoorquote:
Respectquote:
Als je de volgende keer weer kaartjes hebt mag je mij bellenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had ooit kaartjes gehad voor hun concert in het Gelredome, maar die heb ik last minute niet gebruikt.
Heb ze nooit live gezien en nu hoeft ik dat ook niet meer...
volgens mij heb je dan minder behoefte om iets mee te delenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
respect hoor![]()
maar waarom post je anders, omdat je met je moeder belt?
die begrijp ik niet helemaal
5 km lijkt me mooi zatquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Respect![]()
Het lijkt me een geweldige ervaring om daar aan mee te kunnen doen, voorlopig blijf ik hangen op 5 km.
Gaan we samen met de auto en zing jij alvast voor...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je de volgende keer weer kaartjes hebt mag je mij bellen
14 km is toch niksquote:
ah......... nu begrijp ik je tenminste !quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:18 schreef Treehut362 het volgende:
volge
[..]
volgens mij heb je dan minder behoefte om iets mee te delen
Daar wil ik dan wel voor omrijdenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaan we samen met de auto en zing jij alvast voor...![]()
Ik kan meestal wel makkelijkk aan kaarten komen, dus wie weet.
OKÉ, die klik ik wel even aan, dit is de eerste keer dat ik een toepje van jou aanklik trouwensquote:
Maar wij krijgen over een paar jaar natuurlijk een geweldige Kuip, dat wordt dan wel aardig omrijden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor het Ziggodome hoef je nauwelijks om te rijden, dus dat scheelt weer...
Een geweldige kuip bestaat niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wij krijgen over een paar jaar natuurlijk een geweldige Kuip, dat wordt dan wel aardig omrijden.
dat was de verkeerde mixquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
OKÉ, die klik ik wel even aan, dit is de eerste keer dat ik een toepje van jou aanklik trouwens![]()
en dan ga ik me klaar maken voor een ommetje...
Ik hou dr vanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een geweldige kuip bestaat niet.
Kan je wel lang zingen...
dit is de goede mix die ik bedoeldequote:
Mijn moeder wordt in september dus 77 hequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ah......... nu begrijp ik je tenminste !
Dat klopt inderdaad
En van Geer bij speciale gelegenhedenquote:
ow............ die klik ik ook nog even aan, Geerquote:
Zo, dat is een mooie leeftijd!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt in september dus 78 he
Deisyy is dan ook de liefste in deze scquote:
bedankt he!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Deisyy is dan ook de liefste in deze sc
Heel soms danquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Deisyy is dan ook de liefste in deze sc
Geen dank. Jij bent de stoerstequote:
Moet ik je oppikken?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rij effe langs, singalong onderweg, gezellig...
Mijn hemel....als 40 plusser je druk maken over wat mensen posten in een sc en dan de NSB-er uit gaan hangen. Wat een ongelooflijke lul ben je dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi !! En nu mag je die ergens anders posten of ik meld je aan als een spammer
kijk hier staat het officieelquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:46 schreef Treehut362 het volgende:
http://www.ultraned.org/uitslagen/zoek.php#res
Fortis Marathon Rotterdam Gehouden op: 10 april 2005
Uitslag Naam Cat Land Plaats Vereniging Afstand Tijd
1 E. Matze M40 NED 42.195 m 05:34'12
Fortis Marathon Rotterdam Gehouden op: 22 april 2001
Herfstmarathon Brabant Gehouden op: 29 oktober 2000
1 Erik.j. Matze MRE NED 42.195 m 03:22'47
1 Erik Matze M NED Zwyndrecht 42.195 m 04:33'14
Leidse Rijn Marathon Gehouden op: 24 april 2000
1 E.J. Matze REC NED Zwyndrecht 42.195 m 04:55'30
Fortis Marathon Gehouden op: 16 april 2000
2 E. Matze MSE NED 42.195 m 05:09'41
3 uur 22 zelfs, dat is een mooie tijdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:46 schreef Treehut362 het volgende:
http://www.ultraned.org/uitslagen/zoek.php#res
Fortis Marathon Rotterdam Gehouden op: 10 april 2005
1 E. Matze M40 NED 42.195 m 05:34'12
Fortis Marathon Rotterdam Gehouden op: 22 april 2001
Herfstmarathon Brabant Gehouden op: 29 oktober 2000
1 Erik.j. Matze MRE NED 42.195 m 03:22'47
1 Erik Matze M NED Zwyndrecht 42.195 m 04:33'14
Leidse Rijn Marathon Gehouden op: 24 april 2000
1 E.J. Matze REC NED Zwyndrecht 42.195 m 04:55'30
Fortis Marathon Gehouden op: 16 april 2000
2 E. Matze MSE NED 42.195 m 05:09'41
yeah!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn hemel....als 40 plusser je druk maken over wat mensen posten in een sc en dan de NSB-er uit gaan hangen. Wat een ongelooflijke lul ben je dan.![]()
En dan ook nog zelf de grootste spamhoer zijn. Wees blij dat niemand TR's van jouw bullshit hier maakt....ook dat wordt geaccepteerd. Ga eens lekker op vakantie naar Spanje ofzo....op een plek zonder internet. Voor een jaartje of 10.
dat klopt niet 4:45 was het snelstequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
3 uur 22 zelfs, dat is een mooie tijd
Was ik niet degene die hier vorige week foto's van mijn plantjes heb gepost?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:47 schreef sacha het volgende:
door Dees durf ik geen foto's van mijn tuin te plaatsen, gaat ze weer beginnen over een Libelle gehalte
Half jaar na de normale, zal wel de halve marathon zijn geweest..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
3 uur 22 zelfs, dat is een mooie tijd
jamaar, jamaar... toen begon je over de Libelle...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was ik niet degene die hier vorige week foto's van mijn plantjes heb gepost?
Laat je tuin eens zien!
Wat heeft dat 40 plus er mee te maken?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn hemel....als 40 plusser je druk maken over wat mensen posten in een sc en dan de NSB-er uit gaan hangen. Wat een ongelooflijke lul ben je dan.![]()
En dan ook nog zelf de grootste spamhoer zijn. Wees blij dat niemand TR's van jouw bullshit hier maakt....ook dat wordt geaccepteerd. Ga eens lekker op vakantie naar Spanje ofzo....op een plek zonder internet. Voor een jaartje of 10.
Je bent wel eerlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat klopt niet 4:45 was het snelste
Ik kan heel mooi zingen hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Coentunnel door, die 3 songs overleef ik wel...
leuk toch? in plaats van de vrijdagavond ongestelde volle maan bitch fight, een zaterdagavond volle maan popcorn dog fight!quote:
Vind ik ook mooi...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Beter dan een bos hout voor de deur hè.
Je moet mij niet altijd te serieus nemen hèquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:53 schreef sacha het volgende:
[..]
jamaar, jamaar... toen begon je over de Libelle...![]()
en toen... nou ja zeg...toen durfde ik niet meer...
Toen ik een kind was, was het al een ouderwets woord. Maar ik vond het mooi.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Een woord dat je niet meer zo vaak hoort.. Maar waar
daar hebben ze dus de ignore button voor uitgevonden, even goed zoeken in dat hersengedeeltequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heeft dat 40 plus er mee te maken?
Ik deel Sjoef's mening in deze, al weken...
Gevonden onmiddelsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:57 schreef sacha het volgende:
[..]
daar hebben ze dus de ignore button voor uitgevonden, even goed zoeken in dat hersengedeelte
Dat het nogal kinderachtig is om als 40+ (of zelfs 50+) zo te reageren op de posts van een ander, terwijl hij zelf ook van allerlei bagger post.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik deel Sjoef's mening in deze, al weken...
jij mij ook niet lieve Deesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet mij niet altijd te serieus nemen hè
Daar heb ik het niet over...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat het nogal kinderachtig is om als 40+ (of zelfs 50+) zo te reageren op de posts van een ander, terwijl hij zelf ook van allerlei bagger post.
Dat is gedrag wat je in een puberchat ziet....of in een VBL-chat.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neger me een ongeluk, gaat prima...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:57 schreef sacha het volgende:
[..]
daar hebben ze dus de ignore button voor uitgevonden, even goed zoeken in dat hersengedeelte
Hij wel ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Je vindt het hier wel leuk zo te zien ..
Wat een aso's.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:04 schreef Treehut362 het volgende:
zo ziet mijn "tuin" stoepje eruit
[ afbeelding ]
niet vandaag, als ik alles heb zal ik het, net als vorig jaar, crossposten met het floraforumquote:
verder zijn ze wel aardigquote:
Mooi met die strikjes!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:04 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
verder zijn het wel aardige mensen de beneden-buren
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
niet vandaag, als ik alles heb zal ik het, net als vorig jaar, crossposten met het floraforum
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
niet vandaag, als ik alles heb zal ik het, net als vorig jaar, crossposten met het floraforum
Als het de benedenburen zijn, dan woon jij boven hun toch? Heb jij een tuinstoepje op 1 hoog?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:04 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
verder zijn het wel aardige mensen de beneden-buren
Treehut heeft een geveltuinquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het de benedenburen zijn, dan woon jij boven hun toch? Heb jij een tuinstoepje op 1 hoog?
Misschien is het in Zwijndrecht gewoonte om je peuken omhoog te gooien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe kunnen die peuken in zijn geveltuin belanden. Gooien de beneden buren die omhoog ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:12 schreef Kingstown het volgende:
Sacha op het WK-forum gespot.
stalkerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Ik heb als kind ooit eens vuurwerk omhoog gegooid. Precies in het dekbed van de buren wat daar uit het raam hing.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is het in Zwijndrecht gewoonte om je peuken omhoog te gooien.
behoorlijkquote:
Hadden de buren ook eens vuurwerk tussen het beddengoed!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb als kind ooit eens vuurwerk omhoog gegooid. Precies in het dekbed van de buren wat daar uit het raam hing.
4 hoogquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het de benedenburen zijn, dan woon jij boven hun toch? Heb jij een tuinstoepje op 1 hoog?
Dat moet werken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:14 schreef sacha het volgende:
gisteren al verzoek gedaan, nu maar het woordje tetten er in gezet
Ik verwacht vanavond nog een nieuwe UIquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:14 schreef sacha het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hadden de buren ook eens vuurwerk tussen het beddengoed!
Heb even gesupport...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:14 schreef sacha het volgende:
Oei, daar heb je verzekeringen voorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder was minder blij. Die mocht de schade vergoeden.
Niet altijd.quote:
Gelukkig deed ik dat soort dingen nooitquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet altijd.
Mijn ouders waren ook niet altijd blij met mij, verzekeringstechnsich gezien dan...
Geen idee....ik was echt nog jong (jaar of 8 denk ik) en geen idee hoe dat destijds met verzekeringen zat. Zal het eens navragen....m'n moeder weet het vast nog wel met haar olifantengeheugen.quote:
Hoe ouder ze worden, hoe meer ze van vroeger herinneren, ik merk dat nu ook al aan mezelfquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee....ik was echt nog jong (jaar of 8 denk ik) en geen idee hoe dat destijds met verzekeringen zat. Zal het eens navragen....m'n moeder weet het vast nog wel met haar olifantengeheugen.
Best wel een schrikbeeld ja. Tot in detail zaken van 60 jaar geleden kunnen herinneren, maar wat ze gisteren gegeten heeft, dat is ze alweer vergeten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe ouder ze worden, hoe meer ze van vroeger herinneren, ik merk dat nu ook al aan mezelf
Maar herken je dat bij jezelf ook al niet dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Best wel een schrikbeeld ja. Tot in detail zaken van 60 jaar geleden kunnen herinneren, maar wat ze gisteren gegeten heeft, dat is ze alweer vergeten.
Helaas wel. Van de kleuterschool kan ik me nog van alles herinneren, maar het KTG is een heel stuk minder.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar herken je dat bij jezelf ook al niet dan?
Als je de liefste zou zijn wel dan??quote:
Kleuterschool is hier nog niet terug, behalve die bootjes in de waterbak, maar het verval slaat genadeloos toequote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helaas wel. Van de kleuterschool kan ik me nog van alles herinneren, maar het KTG is een heel stuk minder.
Ik heb er net een nieuw huis van gekochtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als je de liefste zou zijn wel dan??
Is dat onwil of onkunde van je moeder?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:27 schreef sacha het volgende:
mijn moeduh herinnert zich alleen dingen in haar eigen verwrongen zieke tijdgeest![]()
ik zou wensen dat ze een olifantengeheugen van de werkelijkheid zou hebben
Straks moeten we nog in een praatgroep.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kleuterschool is hier nog niet terug, behalve die bootjes in de waterbak, maar het verval slaat genadeloos toe
ja natuurlijk, daar krijg je veel hartjes voor en die kan je dan weer inwisselen voor Fok euro'squote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als je de liefste zou zijn wel dan??
Dat zit ik al, volgende fase neem ik een Drion-pil.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Straks moeten we nog in een praatgroep.
onkunde, niets aan te doen behalve accepterenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat onwil of onkunde van je moeder?
Verander wat je niet accepteren kunt. En accepteer wat je niet veranderen kunt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:32 schreef sacha het volgende:
[..]
onkunde, niets aan te doen behalve accepteren
Zijn dat de dingen die ze je leren in je praatgroep?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verander wat je niet accepteren kunt. En accepteer wat je niet veranderen kunt.
dat moest ik Googelenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zit ik al, volgende fase neem ik een Drion-pil.
uit de dooddoener top tien!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn dat de dingen die ze je leren in je praatgroep?
Dan sla ik die fase maar over denk ik en neem ik meteen die pil.
Je gaat dus het acceptatieproces op gang brengen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn dat de dingen die ze je leren in je praatgroep?
Dan sla ik die fase maar over denk ik en neem ik meteen die pil.
Ik weiger meestal om dingen te accepteren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaat dus het acceptatieproces op gang brengen.
Door ervaring heb ik geleerd dat acceptatie mij heel veel rust kan geven.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weiger meestal om dingen te accepteren.
Past niet in mijn systeem.
ik zie er vooralsnog niets in en wacht op oranje tettenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
KT zegt dat het een mandarijn is, maar ik blijf er een uitgespuugd snoepje in zien.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
KT zegt dat het een mandarijn is, maar ik blijf er een uitgespuugd snoepje in zien.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon het geduld niet voor
quote:ik heb er geen rust voor in mijn kont.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door ervaring heb ik geleerd dat acceptatie mij heel veel rust kan geven.
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door ervaring heb ik geleerd dat acceptatie mij heel veel rust kan geven.
boeit niet, komt wel goed hoor!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ziet er niet uit Sas.. Sorry dat ik het zeg
Zo is het en niet anders?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:49 schreef sacha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wijze les van mijn vader
want als het anders was, was het niet zoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het en niet anders?
En verder...?
Mijn Fries is niet meer wat het wasquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:54 schreef sacha het volgende:
[..]
want als het anders was, was het niet zo
nieuwe avatarquote:
Nicequote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:00 schreef Treehut362 het volgende:
getekend door Jean-Claude Mézières (1938) (un dessinateur français de bande dessinée)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
Nog geen eens middernacht en ENG-ITA to begin at 00:00
Het kan mij niet echt schelen, maar Engeland vind ik gewoon een mooi land, vandaar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben neutraal qua favo , wel 2 leuke volksliederen in 10 min of zo
Walgelijk. Ik las vandaag dat er het afgelopen jaar zo'n 50.000 olifanten zijn gestroopt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:48 schreef FANN het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)gedood-in-kenia.html
van mij mogen ze die stropers ophangen aan hun ballen
Ja, blijft niet veel meer over..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Walgelijk. Ik las vandaag dat er het afgelopen jaar zo'n 50.000 olifanten zijn gestroopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |