Stelt ook lekker veel voor met maar 12 landen die deelnemen en sowieso vrouwensporten met kleren aan kan ik niet serieus nemen.quote:
Zeikerdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Stelt ook lekker veel voor met maar 12 landen die deelnemen en sowieso vrouwensporten met kleren aan kan ik niet serieus nemen.
Tennis is ook awesome.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:25 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Gek eigenlijk dat dit me geen ene reet interesseert, volgens mij een wereldprestatie maar naast voetbal kijk ik echt niets van andere sporten.
Meh, zag iedereen wel aankomen dit. Zou eerder verrassend zijn als de dames geen kampioen werden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:25 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Gek eigenlijk dat dit me geen ene reet interesseert, volgens mij een wereldprestatie maar naast voetbal kijk ik echt niets van andere sporten.
Ah oke, toch maar weer Nederland goed op de kaart gezet dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Meh, zag iedereen wel aankomen dit. Zou eerder verrassend zijn als de dames geen kampioen werden.
quote:
Het is ook maar hockey natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:32 schreef GGMM het volgende:
ik kreeg een push-bericht van de NOS ja.
Anders had ik niet geweten dat ze vandaag speelden.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Stelt ook lekker veel voor met maar 12 landen die deelnemen en sowieso vrouwensporten met kleren aan kan ik niet serieus nemen.
wie weetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:16 schreef LuNaTiC het volgende:
Prima topic, kunnen we gewoon weer gebruiken over paar weekjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |