SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroïdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Ik weet niet welke ik moet halen; http://www.eastbay.com/pr(...)ng-mens/navy/silver/ Die wit met rood, rood met goud of blauw met rood.
Altijd lastig zulke keuzes.If not now, then when.![]()
Een baard voegt zo 10-20kg op je maxes :p. Zo sore van gisteren gek.. zieke lowerback DOMS. Deadlift 5/3/1 stijl gevolgd door 3x5 deficit DL's en 2x8 SLDL.. maannn, lowerback en traps.
Vandaag 7x65kg overhead gepressed. Voor deze cycle maar even een 90% training max genomen omdat mijn nieuwe assistance slopend is en ik de gewichten niet meer trok..
Wacht nog steeds op het programma van Dan Green!..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
Adipowersquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik weet niet welke ik moet halen; http://www.eastbay.com/pr(...)ng-mens/navy/silver/ Die wit met rood, rood met goud of blauw met rood.
Altijd lastig zulke keuzes.Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Die rode met gouden swoosh zijn sowieso het meest swag, maar ik zou voor de zwarte met rode swoosh gaan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
Die Romaleos II? Zou zelf die zwarte met grijze swoosh halen, zijn wel swag.![]()
Merken jullie nou veel verschil met die schoenen? Moet zelf ook nieuw paar kicks halen maar ga lekker voor die standaard Chuck Taylor shit. Ooit wel op blote voeten gedeadlift wat goed voelde...At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
Ik wel, sta echt veel en veel stabieler. Sommige mensen claimen dat je meteen meer kan squatten oid maar dat vind ik een beetje overdreven.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:50 schreef Cataclyst het volgende:
Merken jullie nou veel verschil met die schoenen? Moet zelf ook nieuw paar kicks halen maar ga lekker voor die standaard Chuck Taylor shit. Ooit wel op blote voeten gedeadlift wat goed voelde.![]()
Je staat heel stabiel met squats ohp press Bor Enzo dus ik vind het echt de moeite waard.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:50 schreef Cataclyst het volgende:
Merken jullie nou veel verschil met die schoenen? Moet zelf ook nieuw paar kicks halen maar ga lekker voor die standaard Chuck Taylor shit. Ooit wel op blote voeten gedeadlift wat goed voelde.
Maar met DL is het gewoon op sokken altijdStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Nah.quote:Link?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:40 schreef seto het volgende:
[..]
Die rode met gouden swoosh zijn sowieso het meest swag, maar ik zou voor de zwarte met rode swoosh gaan.If not now, then when.![]()
Je bedoelt blauw met rood?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:52 schreef seto het volgende:
[..]
Zijn gewoon de verschillende modellen die bij die site die jij linkte staan brah.
If not now, then when.![]()
Ik ga maar eens allstars kopen binnenkort, want die hardloopschoenen waar ik nu op lift schijnen niet echt geschikt te zijn.
Geen referral hier.![]()
op hardloopschoenen squatten faalt hardquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ga maar eens allstars kopen binnenkort, want die hardloopschoenen waar ik nu op lift schijnen niet echt geschikt te zijn.
![]()
![]()
TT naar mijn hart
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Trouwens in mijn laatste twee gym bezoeken drie keer als spotter gevraagd, goed of slecht teken?Geen referral hier.![]()
Wat denk je zelf"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ik denk zelf dat jullie minder in SPT / [Bodybuilding] #445 - Anabolic Beards moeten posten en meer in ONZ / [DE GYM #464] kip het meest veelzijdige stukje vlees vis.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Je hebt er nog steeds een harde van of niet?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Trouwens in mijn laatste twee gym bezoeken drie keer als spotter gevraagd, goed of slecht teken?![]()
Teken dat je niet serieus traint?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Trouwens in mijn laatste twee gym bezoeken drie keer als spotter gevraagd, goed of slecht teken?![]()
Jezus vriend. Jij moet wel echt een ziek grote beer zijn?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Echt fucking gruwelijk. Was ik jou maar!quote:Op zondag 15 juni 2014 14:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Trouwens in mijn laatste twee gym bezoeken drie keer als spotter gevraagd, goed of slecht teken?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: