SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
![]()
Mja ik ga ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is bijna 2 uur
normale mensen slapen
weepeequote:
mja ik weet niet of ik die wel wil eigenlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sims 4 gameplay is gepresenteerd op de E3
hoezo niet?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mja ik weet niet of ik die wel wil eigenlijk
Weet niet of ik de gameplay zoveeeeeel beter ga vinden.quote:
Watwatquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Watwat
Mn mobiel is leeg maar ik ga zo naar huis en dan ga ik kijken![]()
Tevens goede tt
Gr gr moira
Ik vind het nog mooierd dat GTA 5 is gepresenteerd voor de PCquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jammerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind het nog mooierd dat GTA 5 is gepresenteerd voor de PC
De pc-release heeft zo lang op zich laten wachten dat het me eigenlijk niet meer zo boeit. Ik koop 'm wel een keer in de Steam Sales.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jammer
had graag nog een jaartje extra het "pc master race" uitgelachen omdat ze de beste release van 2013 niet konden spelen
doe linkje dan.. want ik zie alleen die ouwe shit die ik al heb gezien over de Sims 4.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, jij hebt je kans gehad.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was niet srs natuurlijk. Zeg nooit nooit, dit dat alles.
Krijgt hij weer een stijfje bij de gedachte er aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |