Ok, nu kan ik iets zeer ongepasts zeggen maar ik doe het nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat je een klootzak moet zijn om de vrouwen te krijgen.
Er zijn ook genoeg vrouwen die op "gewone" mannen vallen.
Maar het lijkt wel alsof juist degene die het hardste klagen dat ze alleen maar rare types aantrekken het ook echt zelf doen.
Dat zijn gewoon mannen die zeggen wat ze willen horen en daarom trappen ze er weer in. Of ze houden er van zichzelf pijn te doen, dat is ook een optiequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat je een klootzak moet zijn om de vrouwen te krijgen.
Er zijn ook genoeg vrouwen die op "gewone" mannen vallen.
Maar het lijkt wel alsof juist degene die het hardste klagen dat ze alleen maar rare types aantrekken het ook echt zelf doen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat is iets anders als: alle vrouwen vallen op klootzakken, boehoe
Gewoon hetzelfde hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt aan de manier waarop het gezegd wordt
Janken erover werkt niet inderdaad.
Gooi het er uit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, nu kan ik iets zeer ongepasts zeggen maar ik doe het niet
Nee, ik ben hier niet om te beledigen.quote:
Jij mag erbij van mij. Fax vind het goedquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zal een briefje ophangen bij de AH.
Of omdat ze denken dat ze hem wel kunnen veranderen ofzo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon mannen die zeggen wat ze willen horen en daarom trappen ze er weer in. Of ze houden er van zichzelf pijn te doen, dat is ook een optie
Ik voel mezelf niet zo snel beledigd hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier niet om te beledigen.
Jaren terug misschien wel in Singles maar i have matured
Ze is aan het ronselen Adoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jij mag erbij van mij. Fax vind het goed
Het gaat ook niet over jou, meer over dames.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel mezelf niet zo snel beledigd hoor.
Dat ook, en dan tot de oneindigheid terug blijven gaan want nu veranderd hij echt zeker.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of omdat ze denken dat ze hem wel kunnen veranderen ofzo.
Volgens mij met z'n tweeënquote:
En de momenten dat hij me niet fysiek en geestelijk mishandelde was het echt een hele lieve jongen hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ook, en dan tot de oneindigheid terug blijven gaan want nu veranderd hij echt zeker.
dus hij is niet te oud, maar ik eigenlijk welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jij mag erbij van mij. Fax vind het goed
vrouwen verouderen snellerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dus hij is niet te oud, maar ik eigenlijk wel
of sus omdat ze denken dat dat zo'n beetje is wat ze verdienen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of omdat ze denken dat ze hem wel kunnen veranderen ofzo.
Kan je zeggen dat JB er beduidend jonger uit ziet dan dat ze isquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Volgens mij met z'n tweeën
Niks voor jou?
Je geniet de voorkeur, dus ik zou zeggen: Enjoy!quote:
"Dat doet hij anders nooit"quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de momenten dat hij me niet fysiek en geestelijk mishandelde was het echt een hele lieve jongen hoor.
Jullie zijn gewoon rare wezens.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of sus omdat ze denken dat dat zo'n beetje is wat ze verdienen.
Dan werk je die andere twee eruit zeker?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Je geniet de voorkeur, dus ik zou zeggen: Enjoy!
Mits JB natuurlijk haar ok geeft
sorryquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:54 schreef zeefje het volgende:
Ik had pas een jongen in dm en weet je waar hij het gesprek mee begon?
'Hey geil sletje zal ik lekker aan je sterretje komen likken'
Het was een fokker.
Het niveau hier soms.
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe enthousiast reageerde jij?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:54 schreef zeefje het volgende:
Het was een fokker.
Het niveau hier soms.
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor een kwartet maak ik ook voor jou een uitzonderingquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dus hij is niet te oud, maar ik eigenlijk wel
cock user lijkt me leuker..quote:
OOh sorry dat ik jouw dm openbaar maakte.quote:
Dat is jaren zo...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:54 schreef zeefje het volgende:
Het was een fokker.
Het niveau hier soms.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach als het figuren zijn als die gast als net over de bus hoef ik alleen maar achterover te leunenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan werk je die andere twee eruit zeker?
Er zijn ook heel veel mannen die dat idee hebben hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon rare wezens.
Die het zo vaak onnodig moeilijk maken voor jullie zelf.
Niet?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:57 schreef Royco1 het volgende:
Toch jammer dat wij zelden dat soort DM's krijgen van vrouwelijke users.
Althans, ik krijg ze niet.
Van mannen dan weer welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:57 schreef Royco1 het volgende:
maar ik voor jou nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
Voor een kwartet maak ik ook voor jou een uitzondering
Dat is ban waardig toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
OOh sorry dat ik jouw dm openbaar maakte.
Ik kon niet andersquote:
Je verwacht het niet hequote:
Echt hequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:54 schreef zeefje het volgende:
Het was een fokker.
Het niveau hier soms.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, it's a numbers game hequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
OOh sorry dat ik jouw dm openbaar maakte.
en dan blijkt het een harige, dikke, oude vent te zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, it's a numbers game he
Ik stuur die dm naar alle vrouwelijke users.
Je hoeft er maar 1 te hebben die ja zegt.
Hier ook amper hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:57 schreef Royco1 het volgende:
Ik zal ze doorsturen dan, mijn sterretje is inmiddels brandschoon.quote:
Je had makkelijk kunnen zeggen dat je al naakt soppend klaar lag toch, zoals elke Fok!ker.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik kon niet anders
[..]
Je verwacht het niet he
Deceptie dit datquote:
Ik ben vriendjes met mod dus ik krijg geen banquote:
gatverdammequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zal ze doorsturen dan, mijn sterretje is inmiddels brandschoon.
Ogen dicht en denken dat het een mooie vrouw is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en dan blijkt het een harige, dikke, oude vent te zijn
sorryquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
Deceptie dit dat
[..]
Ik ben vriendjes met mod dus ik krijg geen ban
Nee, dat is niet hoe ik rolquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je had makkelijk kunnen zeggen dat je al naakt soppend klaar lag toch, zoals elke Fok!ker.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zal ze doorsturen dan, mijn sterretje is inmiddels brandschoon.
Dat ben ik al jaren met een paar, ik heb nog geen note gehadquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
Deceptie dit dat
[..]
Ik ben vriendjes met mod dus ik krijg geen ban
Zak eroverquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ogen dicht en denken dat het een mooie vrouw is.
Heb je altijd al willen doen, toch?quote:
Niksquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen echt Fok!ster dus
[..]
Je wil ook gelikt worden?
Wat wil je graag bespreken dan?quote:
Dat is ook een optiequote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:01 schreef zeefje het volgende:
[..]
Zak erover
[..]
Heb je altijd al willen doen, toch?
trio's en kwartetten zijn wel eh, sexig ja.quote:
Mja las net dat je geen tv had, dus dan houdt t opquote:
Niks minder dan briljantquote:
Kusje eropquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
trio's en kwartetten zijn wel eh, sexig ja.
T feit dat ik te oud ben en ado niet vind ik wat minder
Heb ik wel hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja las net dat je geen tv had, dus dan houdt t op
Gastquote:
Je weet toch wel dat je irl niet oud lijktquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
trio's en kwartetten zijn wel eh, sexig ja.
T feit dat ik te oud ben en ado niet vind ik wat minder
Ohja je vond t niet diepgaand genoeg dacht ik, maar dat is indd toch best diepgaand. Alhoewel dat aan je tong ligt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op dit moment hebben we het over rimmen.
Best een goed onderwerp toch.
maar ado is ouder dan ikquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je irl niet oud lijkten jij vond haar te jong, logisch dat ze dat dan zegt
Je kan daar toch niet echt teevee teevee op kijken? Toch alleen films en games?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb ik wel hoorAlleen niet in de kamer beneden
Ik vind je jong genoeg hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar ado is ouder dan ik [ afbeelding ]
Snap je nu de reden van wat ik je zei? We worden schatrijkquote:
Goed diep er inquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja je vond t niet diepgaand genoeg dacht ik, maar dat is indd toch best diepgaand. Alhoewel dat aan je tong ligt.
Ja i know. Maar ik zou ook zeggen op iemand die mij te jong vind dat ik haar te oud vind.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar ado is ouder dan ik [ afbeelding ]
Ja tv is dan ook klote.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Je kan daar toch niet echt teevee teevee op kijken? Toch alleen films en games?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |