trio's en kwartetten zijn wel eh, sexig ja.quote:
Mja las net dat je geen tv had, dus dan houdt t opquote:
Niks minder dan briljantquote:
Kusje eropquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
trio's en kwartetten zijn wel eh, sexig ja.
T feit dat ik te oud ben en ado niet vind ik wat minder
Heb ik wel hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja las net dat je geen tv had, dus dan houdt t op
Gastquote:
Je weet toch wel dat je irl niet oud lijktquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
trio's en kwartetten zijn wel eh, sexig ja.
T feit dat ik te oud ben en ado niet vind ik wat minder
Ohja je vond t niet diepgaand genoeg dacht ik, maar dat is indd toch best diepgaand. Alhoewel dat aan je tong ligt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op dit moment hebben we het over rimmen.
Best een goed onderwerp toch.
maar ado is ouder dan ikquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je irl niet oud lijkten jij vond haar te jong, logisch dat ze dat dan zegt
Je kan daar toch niet echt teevee teevee op kijken? Toch alleen films en games?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb ik wel hoorAlleen niet in de kamer beneden
Ik vind je jong genoeg hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar ado is ouder dan ik [ afbeelding ]
Snap je nu de reden van wat ik je zei? We worden schatrijkquote:
Goed diep er inquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja je vond t niet diepgaand genoeg dacht ik, maar dat is indd toch best diepgaand. Alhoewel dat aan je tong ligt.
Ja i know. Maar ik zou ook zeggen op iemand die mij te jong vind dat ik haar te oud vind.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar ado is ouder dan ik [ afbeelding ]
Ja tv is dan ook klote.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Je kan daar toch niet echt teevee teevee op kijken? Toch alleen films en games?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |