quote:Chili zonder sterspeler Vidal tegen Australië
Arturo Vidal blijft sukkelen met zijn knieblessure. De sterspeler van Chili kan vrijdag niet meespelen in de WK-wedstrijd tegen Australië. Chili zit in groep B, samen met Oranje en Spanje.
Vidal trainde vandaag opnieuw niet mee vanwege de knieblessure. De middenvelder van Juventus maakte vorige week zijn rentree na een knieoperatie, maar heeft sinds die invalbeurt in de oefeninterland tegen Noord-Ierland niet meer met de groep meegetraind.
Eerder werd al gevreesd dat Vidal het WK zou missen, maar de Chileen herstelde sneller dan verwacht. Nu kampt hij met een terugslag. Nederland en Chili treffen elkaar op 23 juni. Het is onduidelijk of Vidal dat duel wel haalt.
Commentaar te Cuiaba is van Jeroen Grueter.quote:WK 2014 groep B: Chili – Australië (13 juni)
Vrijdag 13 juni om middernacht Nederlandse tijd (dus van de 13de op de 14de) begint in Arena Pantanal in Cuiabá de 2de wedstrijd in groep B tussen Chili en Australië. Chili wordt door kenners gezien als mogelijke kanshebber om de 2de ronde te halen ten koste van Nederland. Als Chili dit wil waarmaken dan moet het winnen van Australië.
Chili heeft indruk gemaakt in de voorbereiding op het WK tegen Duitsland (verloren met 1-0) en Engeland (gewonnen 2-0). Het strijdplan van Chili in deze wedstrijden was het permanent druk houden op de tegenstander. Met 10 man werd continue gejaagd op de bal. De Chileense bondscoach Jorge Sampaoli kan op deze manier spelen omdat hij beschikt over technisch vaardige spelers en een topfitte selectie met een winnaarsmentaliteit.
Het Chileense elftal is geformeerd rondom 2 spelers. Alexis Sánchez (Barcelona) en Arturo Vidal (Juventus) zijn de bepalende spelers in het Chileense team. Zij hebben de klasse om het verschil te maken op de beslissende momenten. De rest van de Chileense voetballers speelt in dienst van het team. Helaas voor Chili zijn de laatste berichten over sterspeler Arturo Vidal niet zo positief. Naar verluid is hij nog niet helemaal fit. De kans is aanwezig dat hij niet meedoet in de eerste wedstrijd tegen Australië. Coach Sampaoli heeft genoeg alternatieven tegen het zwakkere Australië, maar tegen Nederland en Spanje heeft hij Vidal hard nodig op het middenveld.
De WK voorbereiding van Australië is allerminst rustig verlopen. Eind vorig jaar werk coach Holger Osieck ontslagen en vervangen door Ange Postecoglou na stevige nederlagen tegen Brazilië en Frankrijk. Van beide landen werd met 6-0 verloren. Net als Louis van Gaal heeft coach Postecoglou gekozen om met een vrij jonge ploeg aan te treden op het WK. De meest ervaren spelers zijn Tim Cahill, Miles Jedinak en Mark Bresciano. Australie heeft de pech dat het in een sterke groep zit met de wereldkampioen (Spanje), de vice-wereldkampioen (Nederland) en een sterke outsider (Chili). De kans is reëel dat Australië het toernooi gaat verlaten met 3 verliespartijen. Met spelers die uitkomen voor clubs in de middenmoot van de eredivisie zoals Jason Davidson (Heracles Almelo) en Tommy Oar (FC Utrecht) is het praktisch onmogelijk voor Australië om de 2de ronde te halen.
Ook de bookmakers zijn duidelijk over de geringe kansen van Australië. Chili daarentegen is andere koek. Op verschillende grote voetbalsites wordt Chili een 2de plek toegedicht boven Nederland.
http://www.nieuwslog.nl/1236811-wk-2014-chili-australie/
Eens. Op de keeper na man wat was die slecht zeg.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een veel betere selectie..
Nee, dit is #16, je kunt toch wel lezen?quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:17 schreef Trebo het volgende:
Een neger als scheidsrechter, ik moet daar altijd even aan wennen.
Zlataquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand heeft ook schijtlollig deel 1 veranderd naar deel 15.
goed gezienquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:23 schreef BlueMage het volgende:
Chili laat verdedigend ook wel wat steekjes vallen maar ja Australie profiteert daar niet van.
Gefeliciteerd.quote:
Feliquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Van harte gefeliciteerd Geert!quote:
Madonna wist het jaren geleden alquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:23 schreef Grifte het volgende:
Mooi man dat Chili. Isla is echt een heerlijk backie.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb je een perenijsje gegeten van Marco?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
20quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mooi man hoe jong ben je? Gefeliciteerd
ja zielig hequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze vernedering voor Australië is zielig.
Nu doe je mijn tere hartje zeer Alorsquote:
Iddquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
Australië heeft serieus een verdediger van heracles in de basisopstelling![]()
Heeft serieus iemand nog vertrouwen in Australië?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wel raar dat Cuenca niet speelt bij het Spaanse elftalquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
Met Bojan in de spits was het 6-5 gewordenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wel raar dat Cuenca niet speelt bij het Spaanse elftal
Nederland van Feyenoord, je punt is?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
Madonna >>>> Alizeequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nu doe je mijn tere hartje zeer Alors![]()
Ik dacht dat je wel met Alizee zou aankomen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nederland van Feyenoord, je punt is?
Het liefst speelden ze 0-5-6quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk die ruimtes achterin bij Chili.
En dan nog 2-0 voorstaan
Chili
Met zeefuik in de spits was het 8-1 gewordenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Bojan in de spits was het 6-5 geworden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Australisch_voetbalelftalquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nederland van Feyenoord, je punt is?
Mja heeft niet echt een goed seizoen achter de rugquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wel raar dat Cuenca niet speelt bij het Spaanse elftal
Thanks.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)fifa-world-cup_sport
Engelse samenvatting van Nederland in HD
Dankquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk die ruimtes achterin bij Chili.
En dan nog 2-0 voorstaan
Chili
Moeten we van kunnen winnen als we zo spelen als vanavond. Drie van onze goals vielen uit lange dieptepasses. Kan tegen Chill nog iets makkelijker misschien. Lekker over de verdediging heen.quote:
Ik kende laatstgenoemde niet, maar eens met die stelling.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:27 schreef alors het volgende:
[..]
Madonna >>>> Alizee
en Alize Lim >>> Alizee
Dank, even luisterenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:aad300 twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 00:33:22Wat #chili laat zien is echt #totaalvoetbal#chiaus 2-0 33' reageer retweet
Ik zag vanavond iemand boodschappen doen in zo'n pakquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef jamesdeen het volgende:
Ik ga zo speciaal voor Chili mijn Roy Donders juichpak aantrekken.
Homoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef jamesdeen het volgende:
Ik ga zo speciaal voor Chili mijn Roy Donders juichpak aantrekken.
Neerbeuken dat volk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik zag vanavond iemand boodschappen doen in zo'n pak
Ik hoop dat die nl spelers dat zelf niet denken..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef OverRated het volgende:
[..]
[..]
Moeten we van kunnen winnen als we zo spelen als vanavond. Drie van onze goals vielen uit lange dieptepasses. Kan tegen Chill nog iets makkelijker misschien. Lekker over de verdediging heen.
Dieptepasses van Blind overigens
Een baas pur sang.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik zag vanavond iemand boodschappen doen in zo'n pak
Inderdaad. Beter dan Zuid Afrika.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot nu toe heb ik me bij elk wedstrijdje uitstekend vermaakt.
Daar maken Robben en RvP gehakt van.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef beantherio het volgende:
Het oogt niet zo heel degelijk achterin bij Chili
toen hadden wequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Inderdaad. Beter dan Zuid Afrika.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:37 schreef hafcfan het volgende:
Wat een poule dit. Tot nu toe elke minuut genot.
WAAR? Dan zet ik dat ook opquote:
chili con carnequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar maken Robben en RvP gehakt van.
Mwah vrij veel afgekeurde doelpunten maar was niet echt heel boeiend vond ik dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef OverRated het volgende:
Leuke wedstrijd wel.
Was Mexico nog wat trouwens? Kon ik niet kijken..
Eigenlijk alleen een paar wedstrijden in Groep C en F die leuk waren toen. De rest was allemaal kut.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toen hadden we
Z AF 1-1 Mexico
FRA 0-0 URU
ZK 2-1 GRI
ARG 1-0 NIG
ENG 1-1 VS
Ik krijg een beetje een WK'94 gevoel, toen waren er ook zoveel toffe nachtwedstrijdenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Inderdaad. Beter dan Zuid Afrika.
Mexico v Kameroen was niet een übergroot spektakel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen een paar wedstrijden in Groep C en F die leuk waren toen. De rest was allemaal kut.
Zweden - Braziliequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje een WK'94 gevoel, toen waren er ook zoveel toffe nachtwedstrijden
2010 was echt een flut toernooi. Heb ook liever een top toernooi met veel genot en dan mijn favoriete landen maar een keer vroeg er uit dan een kut toernooit zoals 2010 terwijl je land ver komt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen een paar wedstrijden in Groep C en F die leuk waren toen. De rest was allemaal kut.
waren terecht afgekeurd?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mwah vrij veel afgekeurde doelpunten maar was niet echt heel boeiend vond ik dan.
Roemenie-Colombiaquote:
Niet allemaalquote:
Was alleen spannend omdat Mexico iedere keer onterecht gevlagd werdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mexico v Kameroen was niet een übergroot spektakel.
Maar nu al
BRA 3-1 KRO
MEX 1-0 KAM
SPA 1-5 NED
(CHI 2-1 AUS)
Genot
Griekenland is gegarandeerde 1-0/0-1/0-0quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen
18:00 Colombia v Griekenland (zal wel kleine zege worden)
21:00 Uruguay v Costa Rica (ruime winst voor uruguay?)
24:00 Engeland v Italië (schaakspel)
03:00 Japan v Ivoorkust (open potje dat alle kanten op kan niets mis mee)
Zuid Afrika - Mexico was nog wel leuk. Met die knal van Tshabalalalalala.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toen hadden we
Z AF 1-1 Mexico
FRA 0-0 URU
ZK 2-1 GRI
ARG 1-0 NIG
ENG 1-1 VS
Sowieso ja, wat een aids.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Griekenland is gegarandeerde 1-0/0-1/0-0
Ik zat niet op het puntje van mijn stoel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zuid Afrika - Mexico was nog wel leuk. Met die knal van Tshabalalalalala.
Niet bewust meegemaakt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje een WK'94 gevoel, toen waren er ook zoveel toffe nachtwedstrijden
Griekenland speelt het saaiste voetbal allertijdenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:41 schreef Coco98 het volgende:
Onderschat Griekenland niet, die zijn ex-europees kampioen
ho ho ho die woorden gebruiken we hier nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik het wel zulke kansloze aids dat tegenwoordig het gastland in Poule A zit.
V
In jouw tijd was dat veel beter geregeld.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik het wel zulke kansloze aids dat tegenwoordig het gastland in Poule A zit.
V
Zeker.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
In jouw tijd was dat veel beter geregeld.
Dat speelden ze in '04 ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Griekenland speelt het saaiste voetbal allertijden
Da's voor mijn tijdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Griekenland - Portugal was wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Griekenland speelt het saaiste voetbal allertijden
Was een schaakspel. Engeland VS was leuk met het Grandelletjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zuid Afrika - Mexico was nog wel leuk. Met die knal van Tshabalalalalala.
Touré en Hondaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die Afrikanen zullen wel tegen vallen. Kameroen was ook slecht joh.
Ze hebben altijd wel leuke spelers, alleen komt er niks van terecht tijdens WK's en EK's. Ben benieuwd hoe dat deze keer zal gaan.quote:
Yoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee, Geo. Tijd niet gezien ouwe pik
Eerste kan ik niet kijken. 2e en 3e heb ik zin inquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen
18:00 Colombia v Griekenland (zal wel kleine zege worden)
21:00 Uruguay v Costa Rica (ruime winst voor uruguay?)
24:00 Engeland v Italië (schaakspel)
03:00 Japan v Ivoorkust (open potje dat alle kanten op kan niets mis mee)
Nee joh, 3 uur pas, kak, kijken hoe ik dat vol ga houdenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:49 schreef OverRated het volgende:
[..]
Eerste kan ik niet kijken. 2e en 3e heb ik zin inJapan ook maar even meepakken, niks mis mee idd
Bakje koffie, heerlijk manquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee joh, 3 uur pas, kak, kijken hoe ik dat vol ga houden
Zelfde hier.. Dat zijn toch geen tijden, al zijn ze er in Japan vast blij meequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee joh, 3 uur pas, kak, kijken hoe ik dat vol ga houden
Die post ik net gekkie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:50 schreef OverRated het volgende:
Ik ga nu dit filmpje kijken
"Spain 1 ~ 5 Netherlands (Highlights) Group B: 2014 FIFA World Cup
2014 World Cup Brazil"
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Voor een 15-jarige praat jij wel stoer man!
Dat denk ik ook, alleen aan de andere kant heeft Spanje dan meer kans om door te gaanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
Gelijkspel zou ook wel goed zijn voor NL
Boeie, ze zijn allemaal moeilijk te verslaan na de groepsfasequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, alleen aan de andere kant heeft Spanje dan meer kans om door te gaan
Ja maar de spanjolen mogen eruitquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Boeie, ze zijn allemaal moeilijk te verslaan na de groepsfase
En de bal is rond ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Boeie, ze zijn allemaal moeilijk te verslaan na de groepsfase
Zondagnacht Argentinië tegen Bosnië, dat wordt ook genieten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal niks van, Stijn.
Nee, morgenavond/-nacht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:02 schreef BlueMage het volgende:
Is die 3 u 's nachts wedstrijd op zondag? In dat geval ga ik zeker niet kijken, moet op maandag om 6 u beginnen met werken, gaat 'm niet worden.
Morgennachtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:02 schreef BlueMage het volgende:
Is die 3 u 's nachts wedstrijd op zondag? In dat geval ga ik zeker niet kijken, moet op maandag om 6 u beginnen met werken, gaat 'm niet worden.
Gewoon schijt hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:02 schreef BlueMage het volgende:
Verkeerde topicquote:
quote:
quote:
Nachtje doorhalenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:02 schreef BlueMage het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |