Word erg moeilijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:18 schreef Maver24 het volgende:
Nederland gaat wel winnen van Australie, dat lijkt me niet zo heel moeilijk denk ik zomaar
Liever als ballenjongens iddquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:17 schreef Trebo het volgende:
Een neger als scheidsrechter, ik moet daar altijd even aan wennen.
Wordquote:
Koekoek, Chili speelt tegen een veredeld amateurelftal wat Australië heet. Zoals de commentator net al zei: De spelers van Australië zijn van een hele magere kwaliteit. Als Chili tegen Spanje of Nederland speelt, dan moet Chili dat gewoon afleggenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:17 schreef Fokker101 het volgende:
OMG Chili, word nog wat Nederland-Chili
Nee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan een mod het topic reeksen voor het geval dat..
Gereekst.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan een mod het topic reeksen voor het geval dat..
Die mis je niet op het veld! Tussen dat geel en rood.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:17 schreef Trebo het volgende:
Chili wint van Spanje. Spanje doet me denken aan Italië 4 jaar terug. Arrogant en lui.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:19 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Koekoek, Chili speelt tegen een veredeld amateurelftal wat Australië heet. Zoals de commentator net al zei: De spelers van Australië zijn van een hele magere kwaliteit. Als Chili tegen Spanje of Nederland speelt, dan moet Chili dat gewoon afleggen
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:17 schreef Trebo het volgende:
Och hemelquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga het topic nu snel volposten voordat een mod het kan reeksen
dat gaat me een puinhoop geven hihihi
xd
Wel een veel betere selectie..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Chili wint van Spanje. Spanje doet me denken aan Italië 4 jaar terug. Arrogant en lui.
Hoe dikker ze winnen hoe vervelender voor Nederlandquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:14 schreef alors het volgende:
Is Chili nou zo goed, of Australië nou zo slecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |