Ook hier zie je allemaal die optimisme, dat door 1 overwinning we er al zijn ofzo. Echt fantastisch speelden enzo. Gelukkig is een van Gaal wel wat realistischer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:48 schreef Jordony het volgende:
Nee maar dat zegt alleen de media. Niemand had verwacht dat Nederland Spanje met 5-1 zou afdrogen maar van Gaal zegt zelf ook dat we aardig zijn begonnen maar er nog lang niet zijn. Chili en Australië zullen nog een kluif worden. De meesten blijven gelukkig nuchter onder ons.
De Jong vind ik geen ster, die is puur fysiek in de verdediging. Die kan nog wat leren van Vlaar aangezien hij toch echt wel veel heeft voorkomen.
Dat het verbazingwekkend is, ontzettend knap, wereldgoals.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:55 schreef Drxx het volgende:
Nota bene buitenlandse oud-profs, waaronder wereldkampioenen, hebben een andere mening...
Wat klets jij nou weer?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:57 schreef Monolith het volgende:
Dat is niet relevant. Hij zit alleen op fok om te schelden op alles wat riekt naar Nederland.
Ik snap niet wat iedereen daar in ziet?quote:
Henry en Shearer hemelden het Nederlandse spel op, gisteren op de BBC.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat het verbazingwekkend is, ontzettend knap, wereldgoals.
Ik heb nog niemand horen zeggen dat Nederland zo fantastisch speelde. Als iemand dat wel gaat beweren nog dan heeft die de wedstrijd niet gezien.
De BBC niet gekeken? De Duitser niet? De kranten niet gelezen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat het verbazingwekkend is, ontzettend knap, wereldgoals.
Ik heb nog niemand horen zeggen dat Nederland zo fantastisch speelde. Als iemand dat wel gaat beweren nog dan heeft die de wedstrijd niet gezien.
[..]
Wat klets jij nou weer?
Jij bent hier alleen om mensen zwart te maken en leugens bekend te maken.
Argentinië heeft een ploeg die ongeveer net zo goed is als Brazilië, daar komt bij dat ze met Messi de op-één-na beste man hebben. Echter denk ik dat Brazilië toch meer favoriet is want de beste man van het toernooi speelt bij Brazilië: de scheidsrechterquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik snap niet wat iedereen daar in ziet?
Leuk ploegje, maar missen in de breedte echt teveel om bij de favorieten te horen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:22 schreef Drxx het volgende:
Henry en Shearer hemelden het Nederlandse spel op, gisteren op de BBC.
Gezien en gelezen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:32 schreef Richestorags het volgende:
De BBC niet gekeken? De Duitser niet? De kranten niet gelezen?
Maar in de breedte mist Argentinie toch echt wat. Waarin Brazilie toch sterker is (en Duitsland en Spanje).quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:48 schreef Shreyas het volgende:
Argentinië heeft een ploeg die ongeveer net zo goed is als Brazilië, daar komt bij dat ze met Messi de op-één-na beste man hebben. Echter denk ik dat Brazilië toch meer favoriet is want de beste man van het toernooi speelt bij Brazilië: de scheidsrechter
Brazilië is alleen sterker omdat ze de scheidsrechter elke wedstrijd mee zullen hebben. Hun spel was bijzonder slecht, alles hing af van Neymar en Oscar. De rest is niet zo veel. Bijvoorbeeld Hulk en Fred waren lachwekkend.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar in de breedte mist Argentinie toch echt wat. Waarin Brazilie toch sterker is (en Duitsland en Spanje).
1e helft was het geloof er nog niet. Nederland speelde behoudend. In die zin werkte de goal bevrijdend want Nederland moest toen wel gaan voetballen en dan pak je Spanje aan. Het spel in de tweede helft was zonder meer fantastisch.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Gezien en gelezen.
Lyrisch over de manier hoe het ging. Niet dat het spel zo fantastisch was. Je maakt me ook niet wijs dat 1 van jullie het spel fantastisch vond. Zeker 1e helft was bagger.
Dit. Brazilie heeft in de breedte niet zo'n sterke selectie als Duitsland imo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Brazilië is alleen sterker omdat ze de scheidsrechter elke wedstrijd mee zullen hebben. Hun spel was bijzonder slecht, alles hing af van Neymar en Oscar. De rest is niet zo veel. Bijvoorbeeld Hulk en Fred waren lachwekkend.
In de basis ook niet. Matig middenveld.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit. Brazilie heeft in de breedte niet zo'n sterke selectie als Duitsland imo.
Kijk mensen, Helpmefok is nou iemand die wel verstand heeft van voetbal.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kijk mensen, dit is nou typisch Nederlands.
Verstand van voetbal hebben bestaat niet op een WK. Dan dient alle objectiviteit overboord te worden gegooid.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk mensen, Helpmefok is nou iemand die wel verstand heeft van voetbal.
Ah fijn. Ik zeg Louitje, fuck je verstand, gewoon spelen met 8 spitsenquote:Op zondag 15 juni 2014 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verstand van voetbal hebben bestaat niet op een WK. Dan dient alle objectiviteit overboord te worden gegooid.
Ik heb het over zelfbenoemde analisten.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ah fijn. Ik zeg Louitje, fuck je verstand, gewoon spelen met 8 spitsen
Gr. Gr. KoosVogels
O. Oke.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb het over zelfbenoemde analisten.
2400 is volgens mij ook meteen het hoogste aantal punten dat we ooit hebben gekregen voor 1 wedstrijd.. alleen die tegen Brazilië in 2010 was misschien nog meer, weet niet zeker.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:56 schreef Kikopuz het volgende:
Hoeveel punten heeft Nederland eigenlijk verdiend met die 1-5 overwinning op de FIFA ranglijst? Dat moet toch aardig wat zijn.
Oh ik zie het al:
ESP - NED 1:5
M * I * T * C = P
3 × 4 × 200 × 1 = 2400
Edit: 2400 pt is toch wel erg veel... Bron is de fifa ranking calculator op fifa.com.
Sterker nog, dat is het max. aantal punten wat je kan krijgen bij een overwinningquote:Op zondag 15 juni 2014 12:56 schreef Kikopuz het volgende:
Hoeveel punten heeft Nederland eigenlijk verdiend met die 1-5 overwinning op de FIFA ranglijst? Dat moet toch aardig wat zijn.
Oh ik zie het al:
ESP - NED 1:5
M * I * T * C = P
3 × 4 × 200 × 1 = 2400
Edit: 2400 pt is toch wel erg veel... Bron is de fifa ranking calculator op fifa.com.
Heb me een beetje ingelezen, maar volgens mij is 2400 het hoogst haalbare.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
2400 is volgens mij ook meteen het hoogste aantal punten dat we ooit hebben gekregen voor 1 wedstrijd.. alleen die tegen Brazilië in 2010 was misschien nog meer, weet niet zeker.
En de T = 200 = tegen de nr 1 team en de C = 1 = EUFA = hoogste samen met CONMEBOLquote:I: Importance of match
Friendly match (including small competitions): I = 1.0
FIFA World Cup™ qualifier or confederation-level qualifier: I = 2.5
Confederation-level final competition or FIFA Confederations Cup: I = 3.0
FIFA World Cup™ final competition: I = 4.0
Dit dus.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:09 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is het max. aantal punten wat je kan krijgen bij een overwinning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |