Nederland speelde fantastisch.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:16 schreef bianconeri het volgende:
Typisch Nederlands om dit na 1 wedstrijdje te roepen. Terwijl Nederland niet eens fantastisch was en Spanje echt gigantisch door de mand viel.
Die wedstrijd gister was gewoon een wonder en met zo'n flut elftal winnen van Spanje gebeurt je nooit weer. Valt niets van te zeggen. Zie Ajax-Barca, winnen ze ook uit het niets maar blijft bagger elftal.
Dit. Bovendien is het niveauverschil van de selecties van Nederland en Spanje vele malen kleiner dan van de selecties van Ajax en Barcelona.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nederland speelde fantastisch.
Dat ontkennen
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat ontkennen
Oh tot halve finale zie ik ze wel komen.quote:
Ja joh... Zal nog tegenvallen tegen Australie. En nee niet omdat ze van hoog niveau zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:34 schreef StefanDeVrij het volgende:
Het zal mij juist verbazen als de Aussies überhaupt het veld nog opkomen. Die zitten echt niet te wachten op zo'n pak slaag en hebben de koffer inmiddels alweer ingepakt denk ik.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dat ontkennen
Zo Nederlands, allemaal lekker anoniem zitten katten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Oh tot halve finale zie ik ze wel komen.
Maar je moet wel realistisch blijven. Belachelijk dat iedereen vanwege 1 goede uitslag al hosanna roepen.
[..]
Ja joh... Zal nog tegenvallen tegen Australie. En nee niet omdat ze van hoog niveau zijn.
Da's 25% van alle WK's. Best veel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:54 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Sinds de tweede wereldoorlog maar 4x: '66 '74 '78 '98. Valt wel mee dus.
Maar niet veelzeggend veel. Het is niet eens de helft van de gevallen. Het is dus niet zo alsof je bijna zeker roemloos ten onder gaat tegen het gastland.quote:
Je praat als iemand met een kort- en pittig kapsel. Lekker knotsgek doen met z'n allen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:26 schreef MakkieR het volgende:
Titelfavoriet ben in in mijn ogen als je in het verleden al zo'n beetje vijfvoudig wereld kampioen bent.
Wat je wel kunt vaststellen dat wij Nederland een verademing zijn. De wereld houdt van ons niet omdat we favoriet zijn, maar omdat we lef tonen, de schoonheid laten zien van het voetbal en we een knotsgekke aanhang hebben. Met Nederland in je toernooi is het geheid feest. Dat weten wij en de wereld mag er elke keer weer mee kennis maken. Nu alleen nog maar hopen op een daverend vervolg en onze jongens de vrijheid geven om zich te mogen ontwikkelen binnen zo'n toernooi. Vooral al die jonge talenten die je zichtbaar ziet groeien tussen al die vedetten.
Elke overwinning mag gevierd wordenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je praat als iemand met een kort- en pittig kapsel. Lekker knotsgek doen met z'n allen.
Eenstwitter:pangeransiahaan twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 20:52:40Considering they've appeared 3 times in World Cup finals & won none, the Netherlands should be allowed to put 3 half-stars on their shirts reageer retweet
De wereld houd ook van ons, omdat we al 3 keer in de finale hebben gestaan in 14 WK's ofzo? Iets wat razend knap is voor een land met 16 miljoen inwoners. Ik denk dat de hele wereld er geen probleem mee heeft als wij hem een aantal keer gaan winnen. De gunfactor is hoog vanuit het buitenland.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:26 schreef MakkieR het volgende:
Titelfavoriet ben in in mijn ogen als je in het verleden al zo'n beetje vijfvoudig wereld kampioen bent.
Wat je wel kunt vaststellen dat wij Nederland een verademing zijn. De wereld houdt van ons niet omdat we favoriet zijn, maar omdat we lef tonen, de schoonheid laten zien van het voetbal en we een knotsgekke aanhang hebben. Met Nederland in je toernooi is het geheid feest. Dat weten wij en de wereld mag er elke keer weer mee kennis maken. Nu alleen nog maar hopen op een daverend vervolg en onze jongens de vrijheid geven om zich te mogen ontwikkelen binnen zo'n toernooi. Vooral al die jonge talenten die je zichtbaar ziet groeien tussen al die vedetten.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:26 schreef MakkieR het volgende:
Zo Nederlands, om maar 1 dingetje direct te gaan roepen dat het fantastisch is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:24 schreef Pugg het volgende:
Zo Nederlands, allemaal lekker anoniem zitten katten.
Allemaal onder leiding van de super azijnpisser Derksen.
Om te braken.
Nogmaals: Wat lieg ik dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:36 schreef Stiggie het volgende:
Bianconeri moet je dan ook gewoon nooit op reageren. Die heeft nog nooit iets zinnigs gepost
Dat was toch sarcasme van je....quote:
Ik ben absoluut geen pessimist. Ik zie Oranje zelfs tot de halve finale komen. Wat best wel positief is he.quote:
Nee maar dat zegt alleen de media. Niemand had verwacht dat Nederland Spanje met 5-1 zou afdrogen maar van Gaal zegt zelf ook dat we aardig zijn begonnen maar er nog lang niet zijn. Chili en Australië zullen nog een kluif worden. De meesten blijven gelukkig nuchter onder ons.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:43 schreef bianconeri het volgende:
Ik ben alleen wel realistisch dat 1 zo'n overwinning helemaal niets zegt. Oranje speelde niet fantastisch ofzo en Spanje gewoon ver onder de maat. Leuke overwinning maar zegt weinig.
En met het elftal dat Nederland heeft ben je gewoon niet 1 vd favorieten. Alleen aanvallend hebben we toppers, verdedigend zijn het allemaal van belachelijk laag niveau (op de Jong na).
Nota bene buitenlandse oud-profs, waaronder wereldkampioenen, hebben een andere mening...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:43 schreef bianconeri het volgende:
...Oranje speelde niet fantastisch ofzo..
En Argentiniëquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:54 schreef dieselnoi het volgende:
Een overwinning zegt niets. Het kan door pure geluk tot stand zijn gekomen. Pas bij 3 of 4 overwinningen kunnen we zeggen dat het geen geluk meer is. Het zou ook zomaar weer kunnen dat we de volgende wedstrijden weer belabberd spelen.
Dus Brazilie en Duitsland zijn nog steeds favoriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |