Sinds de tweede wereldoorlog maar 4x: '66 '74 '78 '98. Valt wel mee dus.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:44 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Brazilie natuurlijk. Zo vaak wordt het gastland ook kampioen en ik denk dat Brazilie geen uitzondering zal zijn. Die krijgen em desnoods als het moet.
Redelijk vergelijkbaar lijkt me.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:12 schreef Drxx het volgende:
Als we eerste weten te worden in onze groep, dan is de kans groot dat we in de achtste finales tegen Mexico moeten, in de kwartfinale tegen Italië en in de halve finale tegen Argentinië. In de finale treffen we dan weer Duitsland
In contrast: het vorige WK moesten we tegen Slowakije, Brazilie en Uruguay
Het is vooral typisch Nederlands om het constant over typisch Nederlands te hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, het is vooral typisch Nederlands om de boel weer te relativeren, te gaan lopen zuurbekken en de zwakke plekken in dit elftal benadrukken.
Wat dat betreft ben ik heel erg benieuwd naar Engeland - Italië straks, want ik schat Italië niet veel slechter in dan Brazilië in 2010.quote:
Ah dat valt inderdaad dan reuze mee, toch zal Brazilie het wel worden. Als ze het niet worden breekt daar de pleuris namelijk uit hoorde ik net op radio 1. Daar zit zoveel onvrede onder de bevolking en het land is politiek erg onstabiel dat alleen brood en spelen en een cup ze kan redden (zelfs dat kan ze volgens vele Brazilianen niet meer redden)quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:54 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Sinds de tweede wereldoorlog maar 4x: '66 '74 '78 '98. Valt wel mee dus.
Het leuke is dus dat Spanje op een gegeven moment ging verstoppen voor Nederland. Nederland kán prima het spel maken is gebleken, en dat verbaasde mij het meest (in zeer positieve zin).quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:35 schreef Monolith het volgende:
Australië is een interessante wedstrijd. Die gaan niet voor balbezit en 'domineren'.
Oh dat deden ze inderdaad, maar ze hebben er de ploeg niet echt naar. En met een achterstand moesten ze ook wel komen en dat gaf weer ruimte.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:47 schreef Drxx het volgende:
Het is inderdaad afwachten, want het is ook heel erg Nederlands om eerst keihard de beuk erin te gooien en vervolgens roemloos ten onder te gaan, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we de groep gaan winnen![]()
Als het gister puur en alleen geluk was geweest... Maar Nederland speelde gewoon ook echt erg goed, zelfs al die jonkies
[..]
Het leuke is dus dat Spanje op een gegeven moment ging verstoppen voor Nederland. Nederland kán prima het spel maken is gebleken, en dat verbaasde mij het meest (in zeer positieve zin).
2002, niet als gastland weliswaarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:54 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Sinds de tweede wereldoorlog maar 4x: '66 '74 '78 '98. Valt wel mee dus.
De eeuwige optimistquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:16 schreef bianconeri het volgende:
Typisch Nederlands om dit na 1 wedstrijdje te roepen. Terwijl Nederland niet eens fantastisch was en Spanje echt gigantisch door de mand viel.
Die wedstrijd gister was gewoon een wonder en met zo'n flut elftal winnen van Spanje gebeurt je nooit weer. Valt niets van te zeggen. Zie Ajax-Barca, winnen ze ook uit het niets maar blijft bagger elftal.
Alles zat mee inderdaad. Maar misschien gebeurt dat wel nog 6 keer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:11 schreef Helpmefok het volgende:
vanwege deze pot, waarin De Guzman enorm bagger was, de eerste 20 minuten achterin alles een gatenkaas, Spanje extreem pover was en we met het nodige geluk wegkomen van een 2-0 waarna alles gespeeld zou zijn?
Een cillessen die loopt te grabbelen, al stond het gelukkig al 4-1 o.i.d?
Laat me niet lachen man. Veel te veel zwakke plekken in dit elftal.
Het zal mij juist verbazen als de Aussies überhaupt het veld nog opkomen. Die zitten echt niet te wachten op zo'n pak slaag en hebben de koffer inmiddels alweer ingepakt denk ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb zin in de wedstrijd tegen Australië.. Benieuwd of dit echt zo'n makkelijke overwinning wordt als ik verwacht. Tegen Spanje is het makkelijk om jezelf op te laden, woensdag zal dat eerder andersom zijn.. de Aussies doen tegen ons net even een stapje harder als tegen Chili.
Zo makkelijk denk ik er niet over. Als Australië een ding in overvloed heeft is het mentaliteit. Die zullen zoals gisteren hun huid zo duur mogelijk proberen te verkopen. Het verschil voor Nederland is dat zij hier het spel moeten maken in plaats van anticiperen op de tegenstander.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:34 schreef StefanDeVrij het volgende:
[..]
Het zal mij juist verbazen als de Aussies überhaupt het veld nog opkomen. Die zitten echt niet te wachten op zo'n pak slaag en hebben de koffer inmiddels alweer ingepakt denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |