Ja, en bedankt, dat weet iedereen, het gaat om de situatie NU. Wijsneus.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:08 schreef JenHermes het volgende:
Mensen doe ff normaal, als je verliest van Australië met 3 - 0 dan vind iedereen het weer een kutelftal
Idd hmfgod.Nederland kan nooit winnen daar is de achterhoede te zwak voor.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:11 schreef Helpmefok het volgende:
vanwege deze pot, waarin De Guzman enorm bagger was, de eerste 20 minuten achterin alles een gatenkaas, Spanje extreem pover was en we met het nodige geluk wegkomen van een 2-0 waarna alles gespeeld zou zijn?
Een cillessen die loopt te grabbelen, al stond het gelukkig al 4-1 o.i.d?
Laat me niet lachen man. Veel te veel zwakke plekken in dit elftal.
ik kan me geen enkele speler bedenken die vandaag langs vlaargod zou komenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Idd hmfgod.Nederland kan nooit winnen daar is de achterhoede te zwak voor.
Dat komt omdat jij waarschijnlijk van je levensdagen nooit internationaal club- of landenvoetbal gekeken hebt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:13 schreef Groby het volgende:
[..]
ik kan me geen enkele speler bedenken die vandaag langs vlaargod zou komen
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij waarschijnlijk van je levensdagen nooit internationaal club- of landenvoetbal gekeken hebt.
Klopt man. Rusland werd ook verpulverd imm... O. Wacht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:14 schreef beantherio het volgende:
En ze zitten nu al meteen goed in het toernooi. Dat soort dingen zijn bij een WK vaak belangrijker dan talent en ervaring.
Als jij serieus denkt dat deze Vlaar niet passeerbaar is door een, ik noem Messi, CR7, Falcao, Ibrahimovic (ja, die doet niet meer aan het toernooi).... Dan snap je er niets van.quote:
Absoluut, zie mijn topic.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:16 schreef Dekatria het volgende:
Desondanks was Vlaar vandaag wel de überbaas.
Neem het iemand maar eens kwalijk na een wedstrijd zoals die van vanavond.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Absoluut, zie mijn topic.
Maar dat extreem lyrische oppertunisme. Gadver.
dit . weer typisch nederlands om nu al de boel op te hemelenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:11 schreef Helpmefok het volgende:
vanwege deze pot, waarin De Guzman enorm bagger was, de eerste 20 minuten achterin alles een gatenkaas, Spanje extreem pover was en we met het nodige geluk wegkomen van een 2-0 waarna alles gespeeld zou zijn?
Een cillessen die loopt te grabbelen, al stond het gelukkig al 4-1 o.i.d?
Laat me niet lachen man. Veel te veel zwakke plekken in dit elftal.
Waarom zou ik dat mensen níét kwalijk nemen? Is toch belachelijk man. We spelen tegen een zeer matig Spanje wat elk toernooi slecht begint (zoek even de statistieken op, wil je), worden de eerste 20 minuten nog weggetikt ook en komen met mazzel weg met die 2-0. We hebben enorme strontspelers (Cillessen, Guzman) op zeer belangrijke posities staan als basisspelers. Die grabbelactie van Cillessen weer vandaagquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:18 schreef beantherio het volgende:
[..]
Neem het iemand maar eens kwalijk na een wedstrijd zoals die van vanavond.
alsof de belgjes dat niet al een jaar doenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:22 schreef Helpmefok het volgende:
Maargoed, Van Persie, Vlaar, Robben, Vrij, Janmaat en dat ene ventje op de linksback waren natuurlijk goden vandaag. KAMPIOENUHHHHHHHH
Aldus de gemiddelde Nederlandert.
Dan noem je me ook een stelletje mongolen. Je gaat jezelf toch niet serieus lopen vergelijken met Belgen. Komop zeg.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:23 schreef Groby het volgende:
[..]
alsof de belgjes dat niet al een jaar doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |