Ja, en bedankt, dat weet iedereen, het gaat om de situatie NU. Wijsneus.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:08 schreef JenHermes het volgende:
Mensen doe ff normaal, als je verliest van Australië met 3 - 0 dan vind iedereen het weer een kutelftal
Idd hmfgod.Nederland kan nooit winnen daar is de achterhoede te zwak voor.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:11 schreef Helpmefok het volgende:
vanwege deze pot, waarin De Guzman enorm bagger was, de eerste 20 minuten achterin alles een gatenkaas, Spanje extreem pover was en we met het nodige geluk wegkomen van een 2-0 waarna alles gespeeld zou zijn?
Een cillessen die loopt te grabbelen, al stond het gelukkig al 4-1 o.i.d?
Laat me niet lachen man. Veel te veel zwakke plekken in dit elftal.
ik kan me geen enkele speler bedenken die vandaag langs vlaargod zou komenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Idd hmfgod.Nederland kan nooit winnen daar is de achterhoede te zwak voor.
Dat komt omdat jij waarschijnlijk van je levensdagen nooit internationaal club- of landenvoetbal gekeken hebt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:13 schreef Groby het volgende:
[..]
ik kan me geen enkele speler bedenken die vandaag langs vlaargod zou komen
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij waarschijnlijk van je levensdagen nooit internationaal club- of landenvoetbal gekeken hebt.
Klopt man. Rusland werd ook verpulverd imm... O. Wacht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:14 schreef beantherio het volgende:
En ze zitten nu al meteen goed in het toernooi. Dat soort dingen zijn bij een WK vaak belangrijker dan talent en ervaring.
Als jij serieus denkt dat deze Vlaar niet passeerbaar is door een, ik noem Messi, CR7, Falcao, Ibrahimovic (ja, die doet niet meer aan het toernooi).... Dan snap je er niets van.quote:
Absoluut, zie mijn topic.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:16 schreef Dekatria het volgende:
Desondanks was Vlaar vandaag wel de überbaas.
Neem het iemand maar eens kwalijk na een wedstrijd zoals die van vanavond.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Absoluut, zie mijn topic.
Maar dat extreem lyrische oppertunisme. Gadver.
dit . weer typisch nederlands om nu al de boel op te hemelenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:11 schreef Helpmefok het volgende:
vanwege deze pot, waarin De Guzman enorm bagger was, de eerste 20 minuten achterin alles een gatenkaas, Spanje extreem pover was en we met het nodige geluk wegkomen van een 2-0 waarna alles gespeeld zou zijn?
Een cillessen die loopt te grabbelen, al stond het gelukkig al 4-1 o.i.d?
Laat me niet lachen man. Veel te veel zwakke plekken in dit elftal.
Waarom zou ik dat mensen níét kwalijk nemen? Is toch belachelijk man. We spelen tegen een zeer matig Spanje wat elk toernooi slecht begint (zoek even de statistieken op, wil je), worden de eerste 20 minuten nog weggetikt ook en komen met mazzel weg met die 2-0. We hebben enorme strontspelers (Cillessen, Guzman) op zeer belangrijke posities staan als basisspelers. Die grabbelactie van Cillessen weer vandaagquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:18 schreef beantherio het volgende:
[..]
Neem het iemand maar eens kwalijk na een wedstrijd zoals die van vanavond.
alsof de belgjes dat niet al een jaar doenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:22 schreef Helpmefok het volgende:
Maargoed, Van Persie, Vlaar, Robben, Vrij, Janmaat en dat ene ventje op de linksback waren natuurlijk goden vandaag. KAMPIOENUHHHHHHHH
Aldus de gemiddelde Nederlandert.
Dan noem je me ook een stelletje mongolen. Je gaat jezelf toch niet serieus lopen vergelijken met Belgen. Komop zeg.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:23 schreef Groby het volgende:
[..]
alsof de belgjes dat niet al een jaar doen
Wat spreek jij vandaag verbazingwekkend veel waarhedenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan noem je me ook een stelletje mongolen. Je gaat jezelf toch niet serieus lopen vergelijken met Belgen. Komop zeg.
Ik heb wat bier op, dan komt het er allemaal wat makkelijker uit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat spreek jij vandaag verbazingwekkend veel waarheden
of de brazilianen, of de argentijnenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan noem je me ook een stelletje mongolen. Je gaat jezelf toch niet serieus lopen vergelijken met Belgen. Komop zeg.
Leuk dat je terug bent.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
mooiquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Ja.
Ik denk dat ze iedere wedstrijd met minimaal 3 doelpunten verschil winnen
Sommigen kunnen de media alleen maar napraten. Heel toevallig heeft Spanje tijdens het WK in 2010 zijn eerste wedstrijd verloren en opeens zijn ze bij elk toernooi aan het begin slecht. 2008 gewoon zijn eerste wedstrijd gewonnen en in 2012 begonnen met een gelijkspel tegen Italië. Nou raar hoor. Daarvoor bakte Spanje er internationaal sws weinig van.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat mensen níét kwalijk nemen? Is toch belachelijk man. We spelen tegen een zeer matig Spanje wat elk toernooi slecht begint (zoek even de statistieken op, wil je), worden de eerste 20 minuten nog weggetikt ook en komen met mazzel weg met die 2-0. We hebben enorme strontspelers (Cillessen, Guzman) op zeer belangrijke posities staan als basisspelers. Die grabbelactie van Cillessen weer vandaag. Dat was van zijn levensdagen niet gebeurd met oldskool Van der Sar of die pipo op het WK 2010, die zo blundert in Italië dat hij op de bank belandde en wiens naam ik weiger uit te spreken omdat het een mongool qua karakter is.
Hendrik Maarten Frederikszoon.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit mag toch wel? Of is dit notewaardig?
HMF, kwam je stiekem niet een beetje klaar van Robbenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:22 schreef Helpmefok het volgende:
Maargoed, Van Persie, Vlaar, Robben, Vrij, Janmaat en dat ene ventje op de linksback waren natuurlijk goden vandaag. KAMPIOENUHHHHHHHH
Aldus de gemiddelde Nederlandert.
ja top. Leuke avond gehad.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Houd Maar Feesten
Alles goed neger?
Ik vond Van Persie nogal flink beter, maar Robben was zeker niet verkeerd. Eigenlijk eerder een blamage ook van Spanje hoor, als je zag hoe Robben er af en toe tussendoor wandeldequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
HMF, kwam je stiekem niet een beetje klaar van Robbeneerlijk zeggen
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vond Van Persie nogal flink beter, maar Robben was zeker niet verkeerd. Eigenlijk eerder een blamage ook van Spanje hoor, als je zag hoe Robben er af en toe tussendoor wandelde.
Maar ik heb nooit iets tegen Robben gehad hoor. Flink genote nvan hem toen hij de CL binnentikte.
Ja, ik bedoelde juist dat ik het er helemaal mee eens was.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit mag toch wel? Of is dit notewaardig?
Ontzettende klasbak die Robben, zwaar onderschat WMB. Altijd dat "ja maar hij doet altijd zo, en dan zo, en dan schiet hij zelf zo"-gezeik. In vorm absoluut een van de beste aanvallers ter wereld.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vond Van Persie nogal flink beter, maar Robben was zeker niet verkeerd. Eigenlijk eerder een blamage ook van Spanje hoor, als je zag hoe Robben er af en toe tussendoor wandelde.
Maar ik heb nooit iets tegen Robben gehad hoor. Flink genote nvan hem toen hij de CL binnentikte.
Had die 2-0 gevallen was het over geweest. Zo realistisch moet je ook weer zijn. Er zijn vandaag dingen gebeurt, dat gebeurt nooit meer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Spanje was trouwens erg pover. Met 433 hadhd hier ook met gemak van gewonnen.
No way.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Spanje was trouwens erg pover. Met 433 hadhd hier ook met gemak van gewonnen.
Kan ik daar niet alvast voor tekenen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Ja.
Ik denk dat ze iedere wedstrijd met minimaal 3 doelpunten verschil winnen
Je zou dus kunnen zeggen dat Koeman 40-45% onderdeel is geweest van deze winstpartij.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:40 schreef k3vil het volgende:
De 532 is de reden waarom we uberhaupt gewonnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |