Bedoel je Rotterdamse oranjesupporters? Dat heeft met Feyenoord te makenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:33 schreef Helpmefok het volgende:
Anyway, mooi avondje in Rotterdam. Alleen blijkt wederom dat oranjesupporters echt teringdebielen zijn.
Uhh, nee. Juist het gebrek aan belevenis. Niemand kende Feyenoordliederen of liederen over de spelers.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:58 schreef Blik het volgende:
[..]
Bedoel je Rotterdamse oranjesupporters? Dat heeft met Feyenoord te maken
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Je autobanden. Zijn lek. Heb ik lekgestoken. Met m'n vuist.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het feit dat ze het goed deden (of in ieder geval niet bludnerden) doet ze nog veel meer goed.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Alleen al het feit dat spelers als De Vrij, BMI en Janmaat bij deze pot in de basis stonden, verhoogt hun marktwaarde.. zij zijn nu onderdeel van het collectieve geheugen van 2 miljard mensen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je ook nog over iets anders spreken dan de marktwaarde van een speler? Vervelend vaak heb je het daarover.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Alleen al het feit dat spelers als De Vrij, BMI en Janmaat bij deze pot in de basis stonden, verhoogt hun marktwaarde.. zij zijn nu onderdeel van het collectieve geheugen van 2 miljard mensen.
Hahahaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet niet alles al te serieus opvatten op Fok.. er zijn wel meer dingen die ik vaak voorbij zie komen.. mensen die het de hele tijd hebben over hoe leuk Fred is vind ik een stuk vervelender.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 07:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan je ook nog over iets anders spreken dan de marktwaarde van een speler? Vervelend vaak heb je het daarover.
gvdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Fredsj*quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je moet niet alles al te serieus opvatten op Fok.. er zijn wel meer dingen die ik vaak voorbij zie komen.. mensen die het de hele tijd hebben over hoe leuk Fred is vind ik een stuk vervelender.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |