jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:36 schreef Stickertje het volgende:
is dit dan de goede? heb nu al 3 topics openstaan
Ja, deze zit in de reeks.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:36 schreef Stickertje het volgende:
is dit dan de goede? heb nu al 3 topics openstaan
Kon hier niet veel aan doenquote:
Iedereen is omgekochtquote:
Dat ja. Alleen komt dat niet zo goed uit voor sommige mensen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:35 schreef The_Avatar het volgende:
Het word tijd dat elke penal eerst word nagekeken door een video scheids. voor dat ze mogen schoppen.
Wat een onzin
Omdat modsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:36 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom dan ook posts gaan deleten als je vlak bij 300 zit.....
Ditquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:36 schreef Susi het volgende:
Deze scheidsrechters beloven niet veel goeds voor het verloop van het toernooi
quote:
KLB / Ik ga FOK! verlaten ?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:36 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ben nooit weggeweest.
Oja, paar maanden geleden...
Een topic aanmaken waarin je aankondigt weg te gaan en dan gewoon doorpostenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:36 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ben nooit weggeweest.
Oja, paar maanden geleden...
^dit..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Een topic aanmaken waarin je aankondigt weg te gaan en dan gewoon doorposten...!!!
Ja goed he?!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Een topic aanmaken waarin je aankondigt weg te gaan en dan gewoon doorposten...!!!
1 post toch? Gebeurt wel vakerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, omdat mensen met valse uitslagen.
Aandachtstrutquote:
Die zijn kut iddquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, omdat mensen met valse uitslagen.
3 onterecht afgekeurde goalsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:38 schreef essnhills het volgende:
Niet eens 2,5 wedstrijd in het WK en er zijn al 2 onterechte penalty's en 2 onterecht afgekeurde goals. Goed bezig
En 3 onterecht afgekeurde goals.quote:
Ok we letten op.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:39 schreef Henno het volgende:
de guzman vliegt er nog wel uit met rood let maar op
boeiendquote:
Jij bent zelf door BMI gedektquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:38 schreef Susi het volgende:
De Belg:
BMI schudt en beeft. Staat ook soms niemand te dekken
3 zelfs? Oh ik dacht 2quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja laten we dat in een live-topic bespreken
2x Mexico, 1x Kroatiequote:
Gaan aanvallen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:40 schreef NLGooner het volgende:
Misschien toch maar ff tactiek aanpassen?
Dit gaat niet werken zo
I know, maar bedoelde dat vorige keren het topic niet dicht werd gesmetenquote:
Nee. Clasie komt er zo in.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:39 schreef Henno het volgende:
de guzman vliegt er nog wel uit met rood let maar op
Goeie scheidscores dusquote:
quote:
En jij gelooft datquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:40 schreef LompeHork het volgende:
Scherpe ogen die grensrechter, ik vermoed dat hij zelfs een teen herkend als hij over z'n lijntje gaat.
Spanje?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij wedstrijden van welk team worden eigenlijk de meeste kaarten getrokken voor de tegenstander??
Dit is geen Koning Voetbal, Sjek.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij wedstrijden van welk team worden eigenlijk de meeste kaarten getrokken voor de tegenstander??
Ga janken anders, het was gewoon buiten spelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:40 schreef LompeHork het volgende:
Scherpe ogen die grensrechter, ik vermoed dat hij zelfs een teen herkend als hij over z'n lijntje gaat.
Morgen weer aankomst bergop in de Dauphine.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:41 schreef kibo het volgende:
Waardeloze wedstrijd. Is er ergens wielrennen op tv?
Ik heb ergens gelezen dat Curling een paar eeuwen terug wel een grote sport in Nederland was.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
we moeten gewoon aan curling gaan doen
Wisselen in de rustquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brummetje 2.0 is een waardeloze user
Och och, iemand is op z'n piemeltje getrapt, is niet erg knulquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:41 schreef Gisteren. het volgende:
[..]
Ga janken anders, het was gewoon buiten spel
het enige voordeel wat we hebben is dat wij jongere spelers hebben ipv die opa's bij spanje.. maar dat is dan ook het enige.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:41 schreef Pedroso het volgende:
Nu maar hopen dan Nederland fitter is, voetballend gaan ze het niet redden.
Zal wel weer 3 minuten voor tijd er in komen.quote:
Wat meer flitsen van Van Persie en Robbenquote:
Ga dan lekker knoop in je zakdoek kijken ofzo. We spelen niet tegen Papoea Nieuw Guinea, maar Spanje.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:41 schreef Intellectueel het volgende:
Armzalig, schandalig, schaamteloos, belachelijk. Dit Nederlandse elftal is geen knip voor de neus waard.
Dat gaat lastig als je zoals verwacht de slag verliest op het middenveld en achterin.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:43 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat meer flitsen van Van Persie en Robben
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:43 schreef LompeHork het volgende:
Ik vind deze wedstrijd bijna kanslozer dan wat ik gisteren zag van Brazilië. Bijna. Dat wel.
Had Stam meegeweest....quote:
Hoezo? Misschien WK veterstrikken? Ik wed dat Van Bommel dat best kan in 90 minutenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik neem mijn 2-1 voor NL wel weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |