Faalquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
SPANJE BALBEZIT. EERSTE GOAL VOOR SPANJE OVER 1 MINUUT
Kijk je net?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:14 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb de naam sneijder nog niet gehoord
die kreeg een enorme kans dakhaasquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:14 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb de naam sneijder nog niet gehoord
Ja, met 2-1quote:
ga je nu keihard schamen kerelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:14 schreef anti-loper het volgende:
Hoe is de keeper van nl trouwens?
Lijkt net 16. Wat doet hij daar. Waar is van der sar?
En iedereen nu wel kijken en net doen alsof ze ineens verstand hebben van voetbalquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:13 schreef Eenskijken het volgende:
kijk iedereen hier dan posten die het wel ff beter kandroeftoeters
Grootste kans van de wedstrijd waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die kreeg een enorme kans dakhaas
WAT TERECHTquote:
Je vraagt dit serieus? Over Spanjaarden?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
schwalbe of zoiets, doen ze dat nog?
Eerder goed in toneelspelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Busquets krijgt het zwaar te verduren.
sneijder had gewoon moeten scorenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
De nieuwe strategie van Nederland werkt nog niet echt.
En de geel bij shirt uit regel schrappenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:16 schreef Stickertje het volgende:
oh ze mogen wel eens vaker close ups laten zien
Alleen als bij damesvoetbal geel bij shirt aanhouden wordt ingevoerd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
En de geel bij shirt uit regel schrappen
Mij ook. Had beroerde gekund.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
De eerste 16 minuten vallen me nog mee.
misschienquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:16 schreef Drxx het volgende:
[..]
Je vraagt dit serieus? Over Spanjaarden?
De Guzman zwak zou ik zeggen?quote:
Mag van mij hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alleen als bij damesvoetbal geel bij shirt aanhouden wordt ingevoerd.
Dat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:17 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Weer veel jankende mietjes bij Spanje.
En scheidsen die daarin meegaan...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:17 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Weer veel jankende mietjes bij Spanje.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:18 schreef Ratsnest89 het volgende:
Jammer dat mijn pa niet in Holland heeft gespeeld, anders stond ik daar nu ook. Die blind is nog te dom voor oud papier op te halen
Helder moment, BMI is Bruno Martens Indi?quote:
Hebben ze al gemaakt.. door die bal van Snijder er niet in te schieten. Kansloze losersquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben de hele tijd bang dat ze domme fouten maken.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:20 schreef LompeHork het volgende:
Fuck dit, mijn steun gaat uit naar België. Die mensen maken nog werk van het WK, je zou de slijters daar moeten zien met complete Rode Duivels setups gemaakt van Jupiler-blikjes
eeuwig zonde iddquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hebben ze al gemaakt.. door die bal van Snijder er niet in te schieten. Kansloze losers
Waarom blijf je posten dat je doof bent?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:21 schreef Ratsnest89 het volgende:
Hahahahha robbenWel een bazenactie!!
Ik heb de naam snijder nog niet gehoordRobben is nog steeds bezig hashahaha
Was toevallig vorig weekend in Brugge, fantastisch om al die shops te zien zo, zouden ze hier moeten doenquote:
Sneijder?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
Waar is Sneijder? Heeft hij zijn schoen alweer aan?
je weet ook dat je verloren bent als je supporters niet eens het verschil weten tussen schoen aan of schoen uit..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:21 schreef LompeHork het volgende:
Je weet dat je verloren bent als je spelers hun schoenen niet eens uit kunnen krijgen.
Ja, sorry, bedoel ik. Maar is hij al terug?quote:
Van harenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:22 schreef Guanabana het volgende:
is Robben nou al terug, of is hij naar de Scapino?
Ja juist daarom, we zijn er nu net nog eens bij... moet van geprofiteerd worden héquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was toevallig vorig weekend in Brugge, fantastisch om al die shops te zien zo, zouden ze hier moeten doen
Leeft wel meer bij jullie denk ik, vooral na een tijd afwezigheid.
Ja Jezus, ik kijk scheef, ik zie het scherm maar halfquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je weet ook dat je verloren bent als je supporters niet eens het verschil weten tussen schoen aan of schoen uit..
hij krijgt zijn schoen niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |