Wat je vergeet is dat het primair een nieuwstopic is voor nieuwsfeiten. Ik kan me voorstellen dat voor mensen die hier komen voor nieuwsfeiten (wat geen stretch of the imagination is, in NWS), het topic bocht is. Dus idealiter zou ik wel liever zien dat voor het feitelijke nieuws meer ruimte isquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is niet het punt.
Het gaat om het moeilijk doen over speculeren.
Sommigen vinden de tepel van Miley Cirus of de nieuwe bewoners van Utopia interessant. Die gaan daar posten. Ik vind dat totaal oninteressant. Maar dan ga ik toch niet in die topics lopen zeiken van "hee, ga es wat nuttigs doen met je tijd"?
Ik snap die ophef selectief op dat soort topics niet. Speculatie is normaal, dat krijg je. Waar moet het dan heen, SHO?
Dat ben ik met je eens, en daarom was het plan ook de OP aan te passen, met name om de nieuwsfeiten duidelijker naar voren te brengen. Een tijdlijn, bronnen, etc.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat je vergeet is dat het primair een nieuwstopic is voor nieuwsfeiten. Ik kan me voorstellen dat voor mensen die hier komen voor nieuwsfeiten (wat geen stretch of the imagination is, in NWS), het topic bocht is. Dus idealiter zou ik wel liever zien dat voor het feitelijke nieuws meer ruimte is
Noouu....nouu....nou... daar valt nog wel het een en ander tegenin te brengen.. zegmaar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat je vergeet is dat het primair een nieuwstopic is voor nieuwsfeiten. Ik kan me voorstellen dat voor mensen die hier komen voor nieuwsfeiten (wat geen stretch of the imagination is, in NWS), het topic bocht is. Dus idealiter zou ik wel liever zien dat voor het feitelijke nieuws meer ruimte is
Prima toch. De ts nu heeft de OP verbeterd door up te daten en jij kan hetzelfde doen. Zo komen we samen tot de beste OP.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, en daarom was het plan ook de OP aan te passen, met name om de nieuwsfeiten duidelijker naar voren te brengen. Een tijdlijn, bronnen, etc.
In dat vliegtuigtopic werkte dat prima; de nieuwsfeiten bovenaan zodat je niet een heel topic door hoeft te scrollen.
Mi is een OP voor dat soort topics voor mensen als __-..._-... (exacte naam moet je me vergeven) die snelle nieuwsupdates willen.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Prima toch. De ts nu heeft de OP verbeterd door up te daten en jij kan hetzelfde doen. Zo komen we samen tot de beste OP.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:14 schreef gelly het volgende:
Ik stel voor dat een actieve postgeschiedenis in BNW of TRU automatisch blokkering van overige fora betekent.
Nee, er ging een post iets te ver en dan gaan de reacties daarop mee.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:44 schreef Dance99Vv het volgende:
heb ik iets verkeerd gezegt , specularium?
NWS / 65% Nederlanders vind islamitisch cultuur niet bij Nederland horen
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, er ging een post iets te ver en dan gaan de reacties daarop mee.
Suggereren dat iemand z'n ogen maar uit moet steken als ie iets niet wil zien gaat te ver maar dit laat je staan ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, er ging een post iets te ver en dan gaan de reacties daarop mee.
Die post van jou stond ertussen maar die kon ik terugzetten.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:13 schreef Nederlandsche het volgende:
[..]
En hoe lang denk je dat deze schapenneukers nog getolereerd gaan worden?
nee maar de post daarop was verwijdert en jouw signatuur stond er bij, had dan verwacht dat je vanaf die lul waar die tegen aankeek en reacties daarop zou hebben verwijdert i.p.v. vanaf dan steek je toch je ogen uit als je er last van heb, wat een bijbelse teksinhoud is, (in een joods-christelijke samenleving ahumquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb niks aan jouw post gewijzigd.
Dat is geen persoonlijke aanval.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Suggereren dat iemand z'n ogen maar uit moet steken als ie iets niet wil zien gaat te ver maar dit laat je staan ?
[..]
Je denk niet dat mensen zich persoonlijk aangevallen worden als ze als geitenneukers bestempeld worden ? Ok. Bijzondere redenatie. Dan kan ik voortaan PVV stemmers ook gewoon weer mongolen noemen.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:58 schreef Specularium het volgende:
Krijgen we dat weer.
'Ze zijn tot het diepst in hun ziel beledigd en dan moeten wij daar allemaal rekening mee houden.'
Hij heeft het niet tegen een user specifiek.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:02 schreef gelly het volgende:
Kennelijk vind jij het normaal dat users op FOK! voor schapenneukers worden uitgemaakt. Maar dat is misschien wel omdat jij er net zo over denkt.
U mad?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:02 schreef gelly het volgende:
Kennelijk vind jij het normaal dat users op FOK! voor schapenneukers worden uitgemaakt. Maar dat is misschien wel omdat jij er net zo over denkt.
Jawel, vrijheid van meningsuitingquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft het niet tegen een user specifiek.
Het is een vrij ongenuanceerde mening over religie.
Mag dat niet?
Nog even over deze post.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Suggereren dat iemand z'n ogen maar uit moet steken als ie iets niet wil zien gaat te ver maar dit laat je staan ?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |