abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 8 juli 2014 @ 22:19:08 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142067290
je bent ook niet verplicht gelukkig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_142081500
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 22:37 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Geen enkel arabisch land wil de pallies hebben. Naar Jordanie ermee, daar horen ze.
Vet van mij!
Hadden we daar geen afspraken over?
Ter compensatie en herinnering:
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 03:13 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Welke smouz haalt het in zijn hoofd om dat te zeggen?
Of is het schmous?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_142081535
Waarom zou je willen compenseren? Het is toch geen plaswedstrijd zoals men dat in Kanaadaa ook wel noemt?
pi_142081582
Kees Kachel deed dat toch, pallies sorteren?
  woensdag 9 juli 2014 @ 08:02:13 #245
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_142082536
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_142082669
quote:
Wil je ook nog zo vriendelijk zijn om uit te leggen waar je deze wijsheid vandaan hebt?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 9 juli 2014 @ 08:26:27 #247
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_142082726
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 08:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wil je ook nog zo vriendelijk zijn om uit te leggen waar je deze wijsheid vandaan hebt?
Zal ik het even uitleggen? Ik zit mobiel dus kan zo snel niet kijken of betreffend topic ook van jou is, maar ik zag net al twee nieuwstopics van jou die nieuwsdumps waren.

Wat de bedoeling is in NWS, en waar ik heel blij van word, is als een topicstarter ook nog wat moeite in zijn OP steekt. Dus ipv alleen het nieuws dumpen, ook een kleine inleidng geeft, zijn mening oid. Zodat het topic een beetje richting krijgt. Daardoor lopen topics veel soepeler, en ontspoort het minder makkelijk tot een offtopic gedoetje.
Laffe huichelaar
pi_142082765
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 08:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Zal ik het even uitleggen? Ik zit mobiel dus kan zo snel niet kijken of betreffend topic ook van jou is, maar ik zag net al twee nieuwstopics van jou die nieuwsdumps waren.

Wat de bedoeling is in NWS, en waar ik heel blij van word, is als een topicstarter ook nog wat moeite in zijn OP steekt. Dus ipv alleen het nieuws dumpen, ook een kleine inleidng geeft, zijn mening oid. Zodat het topic een beetje richting krijgt. Daardoor lopen topics veel soepeler, en ontspoort het minder makkelijk tot een offtopic gedoetje.
Dan ken je mij absoluut niet. Ik stop altijd veel tijd in mijn topics, ben nooit te beroerd om te reageren. In al mijn topics is zorg naar de OP gegaan, met altijd een link en in 90% van de gevallen 1 of meer plaatjes. Alleen als ik geen goede pic vind, dan komt die er niet.

Ik heb al ruim 100 topics gemaakt en als je er 1 kan vinden waar ik niet de discussie ben aangegaan dan kan je die hier posten (mits van toepassing uiteraard)

Dit is gewoon een topic die Veterinari onwelgevallig is en daarom noemt hij het direct een nieuwsdump
  † In Memoriam † woensdag 9 juli 2014 @ 08:46:56 #249
137949 Disana
pi_142082876
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 08:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dan ken je mij absoluut niet. Ik stop altijd veel tijd in mijn topics, ben nooit te beroerd om te reageren. In al mijn topics is zorg naar de OP gegaan, met altijd een link en in 90% van de gevallen 1 of meer plaatjes. Alleen als ik geen goede pic vind, dan komt die er niet.

Ik heb al ruim 100 topics gemaakt en als je er 1 kan vinden waar ik niet de discussie ben aangegaan dan kan je die hier posten (mits van toepassing uiteraard)

Dit is gewoon een topic die Veterinari onwelgevallig is en daarom noemt hij het direct een nieuwsdump
Ik zie twee nieuwe topics van je en in geen van beide OP's staat ook maar een woord van jezelf. Ik denk dat timmmmm dat bedoelt.
pi_142082919
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 08:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zie twee nieuwe topics van je en in geen van beide OP's staat ook maar een woord van jezelf. Ik denk dat timmmmm dat bedoelt.
Ik heb al eens eerder uitgelegd, aan Paddy geloof ik, dat ik altijd een nette OP maak, vervolgens reacties afwacht en daar dan op reageer. Ik ben in die paar jaar en 100+ aangemaakte topics nog nooit de discussie uit de weg gegaan.
Soms maak ik topics aan uit interesse terwijl ik mijn mening over dat onderwerp nog niet gevormd heb, dat zijn voor mij de meest interessantste topics. Maar ook daar antwoord ik altijd op vragen van anderen en doe ik mee aan de discussie.
  woensdag 9 juli 2014 @ 09:45:55 #251
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_142083736
quote:

[..]

Ik zeg niet dat je niet veel tijd in je topics stopt, maar dat je niet veel tijd in je OPs stopt. Het is vaak gewoon een nieuwsbericht met de link erbij. Het minimale. Als je nou bijvoorbeeld met dat ene topic, ik weet niet zo snel meer welk, van vandaag de tweede post die je maakt in de OP zou verwerken, zou ik al helemaal gelukkig zijn. En zouden je topics beter verlopen.

L_V denkt dat ik topics dichtgooi als het alleen een linkdump is, en daar wil ik niet aan beginnen want het zijn gewoon nieuwstopics, alleen je OP kan wel gewoon beter door wat kleine dingetjes. Die je verderop in je topic altijd wel neerzet. Alleen als je al begint met een mooie, serieuze OP waarin ook jouw mening verwerkt staat, is dat beter voor het topic.

Een OP is rpecies dat, een openingspost. Gewoon een post van jou, waarin al dingen van jou kunnen en m.i. horen
Laffe huichelaar
  woensdag 9 juli 2014 @ 09:47:44 #252
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_142083768
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 08:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik heb al eens eerder uitgelegd, aan Paddy geloof ik, dat ik altijd een nette OP maak, vervolgens reacties afwacht en daar dan op reageer. Ik ben in die paar jaar en 100+ aangemaakte topics nog nooit de discussie uit de weg gegaan.
Soms maak ik topics aan uit interesse terwijl ik mijn mening over dat onderwerp nog niet gevormd heb, dat zijn voor mij de meest interessantste topics. Maar ook daar antwoord ik altijd op vragen van anderen en doe ik mee aan de discussie.
Dit begrijp en respecteer ik
Laffe huichelaar
pi_142084427
Bovendien zou het je sieren wat minder Marokkanen/Islam/Allochtonentopics aan te maken. Maar dat is slechts mijn mening. En de mening van Yvonne waarschijnlijk.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:29:00 #254
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_142084519
quote:

Bull. Er staat duidelijk in de regeltjes van dit forum dat alleen een nieuwsdump ongewenst is. Geef een discussiepunt, geef je mening en geef aan waar je met het topic heen wilt. Bij jouw topics ontbreekt dat. En dan kan je wel gaan roepen dat je altijd netjes reageert op andere mensen die op je OP reageren, dat is niet het punt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_142086026
quote:
11s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:25 schreef Mutant01 het volgende:
Bovendien zou het je sieren wat minder Marokkanen/Islam/Allochtonentopics aan te maken. Maar dat is slechts mijn mening. En de mening van Yvonne waarschijnlijk.
Van anderen heb ik al eerder mogen vernemen dat ik minder topics over politiek moet aanmaken. En over oost-europeanen en Roma's. Van weer andere users schrijf ik teveel over Erdogan en Turkije.
Ook over uitkeringstrekkers en werkelozen zou ik teveel topics aanmaken. En tenslotte heb ik al eens het verwijt gehad dat ik teveel over criminelen en fraudeurs schrijf.

Yvonne heb ik nog nooit over mijn topics gehad. Die heeft nu wel wat beters te doen, zoals huilende Brazilianen uitlachen.
pi_142086121
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 11:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Van anderen heb ik al eerder mogen vernemen dat ik minder topics over politiek moet aanmaken. En over oost-europeanen en Roma's. Van weer andere users schrijf ik teveel over Erdogan en Turkije.
Ook over uitkeringstrekkers en werkelozen zou ik teveel topics aanmaken. En tenslotte heb ik al eens het verwijt gehad dat ik teveel over criminelen en fraudeurs schrijf.

Yvonne heb ik nog nooit over mijn topics gehad. Die heeft nu wel wat beters te doen, zoals huilende Brazilianen uitlachen.
Sorry als ik daar vrij weinig van geloof. Bepaalde trends zijn gewoon zichtbaar en spreken voor zich. Ik geef maar mijn mening hoor, je mag er van mij part best je kont mee afvegen.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 9 juli 2014 @ 11:40:41 #257
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_142086223
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 11:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sorry als ik daar vrij weinig van geloof. Bepaalde trends zijn gewoon zichtbaar en spreken voor zich. Ik geef maar mijn mening hoor, je mag er van mij part best je kont mee afvegen.
Doe ik ook altijd
Laffe huichelaar
pi_142086236
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 11:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Doe ik ook altijd
Dat siert je dan ook, een en al empathie en intelligentie.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 9 juli 2014 @ 11:42:28 #259
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_142086262
Sta ik over het algemeen wel om bekend ja. Mijn gevoelige kant en ruimhartigheid
Laffe huichelaar
pi_142086265
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 11:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bekijk mijn topic-historie maar, dan zal je zien dat al die onderwerpen grofweg even vaak voorkomen en dat de andere helft van mijn topics in NWS ergens anders over gaan. PM's mag ik niet delen en namen noem ik ook niet, maar net als de meeste vaste users krijg ik genoeg geklaag/gezeik via dm/pm.
En uiteraard ben ik niet alleen in NWS te vinden en ik kan je garanderen dat het daar nooit over Marokkanen gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')