quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij gelooft de Turken op hun woord?????
Dat is die ene die weg rent van een auto en uiteindelijk moe word en struikelt...? Triestquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:36 schreef YazooW het volgende:
[..]
Vanaf 8 minuten en 2 sec. In de Youtube versie is de executie gecensureerd.
Maar die hebben niets met saudi arabie te maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
En toen was in 1 keer de jihad verboden? Jij weet niet dat er al sinds 2004 jihadis Irak binnenstromen en burgers en veiligheidsdiensten vermoorden?
Ah ik zie het, maar hij was militair begrijp ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:36 schreef YazooW het volgende:
[..]
Vanaf 8 minuten en 2 sec. In de Youtube versie is de executie gecensureerd.
Die kunnen ook rennen voor hun levenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah ik zie het, maar hij was militair begrijp ik.
Oh, er waren geen fatwa's van saoedische geleerden, en de Saudi's wisten niet dat er duizenden van hun burgers de grens over gingen naar Irak?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:38 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja maar die werden niet gestuurd door de KSA en/of hun geleerden.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:38 schreef Hiper het volgende:
[..]
Maar die hebben niets met saudi arabie te maken.
Nou ja, zoals het ernaar uitziet is het beter voor de Turken en Koerden als de Koerden onafhankelijk worden. Zowel economisch als geografisch. Enig nadeel is natuurlijk dat Koerden in Turkije dit als HET moment kunnen zien om onafhankelijkheid uit te roepen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij gelooft de Turken op hun woord?????
Zo wat halve legerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:50 schreef Pharmacist het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Salafi_Jihadi twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 22:40:18A huge Spoils of war captured by the Islamic State of Iraq and Sham from the Maliki army in #Mosul Iraq http://t.co/rPd7LanMzG reageer retweet
Ahja, maar dat maakt de dood van zo,n iemand een stuk minder triest..quote:
Ik hoop het echt voor het Koerdische volk, maar vrees het ergste.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:39 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Nou ja, zoals het ernaar uitziet is het beter voor de Turken en Koerden als de Koerden onafhankelijk worden. Zowel economisch als geografisch. Enig nadeel is natuurlijk dat Koerden in Turkije dit als HET moment kunnen zien om onafhankelijkheid uit te roepen.
Ik hoop het ook... Precies 100 jaar geleden begon de oorlog dat ons lot heeft bepaald voor een eeuw. Mochten de Koerden in alle drie/vier landen herenigen dan hoop ik dat ze ergens een havenstad kunnen bemachtigen opdat ze niet afhankelijk worden van Turken of Arabieren voor de export van olie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik hoop het echt voor het Koerdische volk, maar vrees het ergste.
Ik hoop alleen niet dat als de Koerden het lukt, ze een soort vergeldingsdrang krijgen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:43 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Ik hoop het ook... Precies 100 jaar geleden begon de oorlog dat ons lot heeft bepaald voor een eeuw. Mochten de Koerden in alle drie/vier landen herenigen dan hoop ik dat ze ergens een havenstad kunnen bemachtigen opdat ze niet afhankelijk worden van Turken of Arabieren voor de export van olie.
Check 6 minuut 30, een gewone burger die over straat loopt die opeens uit het niets wordt geexecuteerd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ahja, maar dat maakt de dood van zo,n iemand een stuk minder triest..
Als dit nu weer om een normale sjiitische burger ging ofzo...
Dat stukje is wel apart inderdaad, sjiitische wijk ofzo?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
Check 6 minuut 30, een gewone burger die over straat loopt die opeens uit het niets wordt geexecuteerd.
Ben het met je eens. Een vergeldingsdrang zou de Koerden niet voordelig uitpakken. Ze hebben er simpelweg niet de manschappen OF economische reserves voor. En natuurlijk is het zonde van de mensen die sterven.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat als de Koerden het lukt, ze een soort vergeldingsdrang krijgen.
Ze staan er qua strijders namelijk erg sterk voor.
Dat zijn individuen die de beslissing hebben gemaakt om naar irak te gaan om tegen de VS te vechten zonder steun van hun regering, zoals moslims van hier vertrekken naar Syrie zonder de toestemming van de Nederlandse overheid.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, er waren geen fatwa's van saoedische geleerden, en de Saudi's wisten niet dat er duizenden van hun burgers de grens over gingen naar Irak?
Naja, ik denk juist het tegendeel...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Een vergeldingsdrang zou de Koerden niet voordelig uitpakken. Ze hebben er simpelweg niet de manschappen OF economische reserves voor.
Geen idee. Filmpje is een opeenstapeling van baardmannen die andere baardmannen toespreken over nieuwe wetten en regels, afgewisseld met executies, bermbommen en allerlei andere oorlogsmisdaden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat stukje is wel apart inderdaad, sjiitische wijk ofzo?
Nouuu, ze zijn beter georganiseerd wellicht. Maar hebben geen noemenswaardige luchtmacht, voornamelijk bewapend met lichte wapens en financieel afhankelijk van Baghdad op het moment. Een complete oorlog zullen de Koerden op de korte termijn niet kunnen winnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Naja, ik denk juist het tegendeel...
De Koerdische strijders horen bij de top in het Midden-Oosten, alleen milities als Hezbollah enzo zijn nog veel sterker..
Jawel, maar alle wegen leiden uiteindelijk naar Mosul.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:02 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Het punt is juist dat er méér toegangswegen zijn tussen Rojava en KRG.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nounou, een complete oorlog...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:52 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Nouuu, ze zijn beter georganiseerd wellicht. Maar hebben geen noemenswaardige luchtmacht, voornamelijk bewapend met lichte wapens en financieel afhankelijk van Baghdad op het moment. Een complete oorlog zullen de Koerden op de korte termijn niet kunnen winnen.
Wat staat daar?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:51 schreef De_Ilias het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk wat ik vind op het internet
Dus? Ik kan dat nu ook (met een mooier handschrift) voor je schrijven.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:51 schreef De_Ilias het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk wat ik vind op het internet
Ja, duizenden. En ze zijn daar heen gegaan om sjiieten te doden, op basis van fatwa's van Saoedische geleerden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef Hiper het volgende:
[..]
Dat zijn individuen die de beslissing hebben gemaakt om naar irak te gaan om tegen de VS te vechten zonder steun van hun regering, zoals moslims van hier vertrekken naar Syrie zonder de toestemming van de Nederlandse overheid.
Duizenden, bron? En wanneer zijn ze naar Irak gegaan, ten tijde van de amerikaanse bezetting of nu tegen het iraakse regering?
Saddam was ook een bedreiging voor SAudi arabie. Saudi arabie heeft de amerikaanse oorlog in Irak zelfs gefinancierd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |