twitter:Salafi_Jihadi twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 22:40:18A huge Spoils of war captured by the Islamic State of Iraq and Sham from the Maliki army in #Mosul Iraq http://t.co/rPd7LanMzG reageer retweet
De madkhalies/murijah aka saudische koningshuis en haar geestelijken haten ISIS en ISIS haat hen. ISIS heeft gezworen ook Saudi Arabie te bevrijden van haar dictators. Daarom steunt SA de iraakse regering. Sterker nog SAudi vraagt of Israel wil ingrijpen in Irak. Kan je het nog volgen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:59 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Tussen de Shia regering en ISIS zou jij ISIS kiezen. Dat is ontzettend overduidelijk uit jouw posts. Jouw opinie tov Shia is ook vrij duidelijk.
Als jij ISIS niet support, waar ben je het dan niet mee eens mbt ISIS? Het enige dat ik van jou gezien heb dat anders is dan ISIS, is dat jij pro-Saudi regering ben omdat jij kennelijk "madkhali" bent. Zeg maar de Saudi versie van Jihadi's die de koning daar graag ziet. Mbt ISIS sympathiseren, volgens mij zag ik jou gister nog footage posten van feesten in Mosul over de "bevrijding".
Militante nog wel? Ik behoor niet tot een groep hoor, ben maar een cheerleader. Tot welke militante groepering behoor je dan? Naam?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bijna 1-3
groeten van een militante fundamentalistische extremistische anti-theïst.
Mijn beweging is niet formeel georganiseerd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:59 schreef Hiper het volgende:
[..]
Militante nog wel? Ik behoor niet tot een groep hoor, ben maar een cheerleader. Tot welke militante groepering behoor je dan? Naam?
Fundamentalistisch? Welke fundamenten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn beweging is niet formeel georganiseerd.
Nu kunnen ze voortaan drive-by's doen vanuit een Humvee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:50 schreef Pharmacist het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Salafi_Jihadi twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 22:40:18A huge Spoils of war captured by the Islamic State of Iraq and Sham from the Maliki army in #Mosul Iraq http://t.co/rPd7LanMzG reageer retweet
De fundamenten van de wetenschap en Verlichting.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:03 schreef Hiper het volgende:
[..]
Fundamentalistisch? Welke fundamenten?
Formeel georganiseerd en nu al militant? O.O
WTFquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:07 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nu kunnen ze voortaan drive-by's doen vanuit een Humvee.
filmpje is 18+
Eigenlijk maakt dat wel sensequote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:55 schreef Hiper het volgende:
De madkhalies/murijah aka saudische koningshuis en haar geestelijken haten ISIS en ISIS haat hen. ISIS heeft gezworen ook Saudi Arabie te bevrijden van haar dictators. Daarom steunt SA de iraakse regering. Sterker nog SAudi vraagt of Israel wil ingrijpen in Irak. Kan je het nog volgen?
Samen tegen de Shia had ik verwacht omdat die verder van hen afstaan.quote:"I against my brother, my brothers and I against my cousins, then my cousins and I against strangers"
GTA VI Baghdad City Stories.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:10 schreef rakotto het volgende:
[..]
WTFDoet me flink denken aan GTA. Wie hebben ze hier vermoord?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:10 schreef Djibril het volgende:
Koerden hebben isis leden gevangenomen na gevechten.
de ilias je moet een andere dekhengst zoeken.
[ afbeelding ]
Dat zijn ISIS "pockets" in het oosten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:15 schreef Djibril het volgende:
Koerden hebben Jalula bevrijd, met 30 isis doden en vele prisoners.
Heh, een soennitische politiechefquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:03 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Irakese agent. Achtergrond hier.
Had de originele tweet erbij gezocht.
Zo, die zien er wel master uit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:10 schreef Djibril het volgende:
Koerden hebben isis leden gevangenomen na gevechten.
de ilias je moet een andere dekhengst zoeken.
[ afbeelding ]
Nachtkijker overdag omdat we geen fuck geven.quote:
Jij zit echt ZO vol met propaganda dat het gewoon lachwekkend is. Ik dacht dat een andere lid in dit topic idioot was, jij moet zijn debiele neefje zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:55 schreef Hiper het volgende:
[..]
De madkhalies/murijah aka saudische koningshuis en haar geestelijken haten ISIS en ISIS haat hen. ISIS heeft gezworen ook Saudi Arabie te bevrijden van haar dictators. Daarom steunt SA de iraakse regering. Sterker nog SAudi vraagt of Israel wil ingrijpen in Irak. Kan je het nog volgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |