Een 4-dubbele negatie is te ingewikkeld voor me.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:50 schreef Pharmacist het volgende:
Ze zullen er geheid zijn, maar ik heb nog geen Sunni niet-Koerd gezien die niet pro-ISIS is hier op Fok
Ik krijg steeds meer het idee dat jij een huurling bent van de Turkse overheid om Koerden zwart te maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:45 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ook veel Koerden hebben sympathie voor ISIS.Dat zijn vooral Shariah-Koerden
De enige die oprecht anti-ISIS zijn zijn Sjiieten en niet-Moslims.
Tussen de Shia regering en ISIS zou jij ISIS kiezen. Dat is ontzettend overduidelijk uit jouw posts. Jouw opinie tov Shia is ook vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:55 schreef De_Ilias het volgende:
Sinds wanneer ben ik een Isis supporter? Vind ik eigenlijk een belediging.....
Ja en?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:59 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Tussen de Shia regering en ISIS zou jij ISIS kiezen. Dat is ontzettend overduidelijk uit jouw posts. Jouw opinie tov Shia is ook vrij duidelijk.
Als jij ISIS niet support, waar ben je het dan niet mee eens mbt ISIS? Het enige dat ik van jou gezien heb dat anders is dan ISIS, is dat jij pro-Saudi regering ben omdat jij kennelijk "madkhali" bent. Zeg maar de Saudi versie van Jihadi's die de koning daar graag ziet. Mbt ISIS sympathiseren, volgens mij zag ik jou gister nog footage posten van feesten in Mosul over de "bevrijding".
Niets en. Ik bekritiseer niemand. Ik concludeer alleen dat ISIS populairder is dan bepaalde mensen het graag zien.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:28 schreef Pharmacist het volgende:
Dit wil je misschien niet zien.twitter:ANSAR_DWLA_IRAQ twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 07:58:16This is our ball...it is made of skin#WorldCup #WorldCup2014 http://t.co/s5GTy9t4qR reageer retweet
Wie is hier het slachtoffer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het punt is juist dat er méér toegangswegen zijn tussen Rojava en KRG.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:05 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat zou ook het geval zijn als ISIS niet Mosul maar een andere stad zou hebben ingenomen. Het is onontkoombaar.
[..]
Een grensovergang is leuk en aardig, maar je hebt er weinig aan als de wegen zijn geblokkeerd.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:28 schreef Pharmacist het volgende:
Dit wil je misschien niet zien.twitter:ANSAR_DWLA_IRAQ twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 07:58:16This is our ball...it is made of skin#WorldCup #WorldCup2014 http://t.co/s5GTy9t4qR reageer retweet
Oud/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De waarheid.quote:
quote:Iraq crisis: the jihadist behind the takeover of Mosul - and how America let him go
The march of al-Qaeda-linked militants towarsds the Iraqi capital is a coup for the shadowy leader, Abu Bakr al-Baghdadi - a former US detainee
quote:The FBI “most wanted” mugshot shows a tough, swarthy figure, his hair in a jailbird crew-cut. The $10 million price on his head, meanwhile, suggests that whoever released him from US custody four years ago may now be regretting it.
Taken during his years as a detainee at the US-run Camp Bucca in southern Iraq, this is one of the few known photographs of Abu Bakr al-Baghdadi, the new leader of al-Qaeda in Iraq and Syria, now known as the Islamic State of Iraq and al-Shams (ISIS). But while he may lack the photogenic qualities of his hero, Osama bin Laden, he is fast becoming the new poster-boy for the global jihadist movement.
Haha, jah, is geen makkelijke zinquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een 4-dubbele negatie is te ingewikkeld voor me.![]()
Je moet er rekening mee houden dat veel mensen en groepen alles misbruiken wat in hun kraam te pas komt. In het begin vonden de rebellen in Syrië ISIS ook tof. Maar na enige tijd gingen ze er juist tegen vechten.
Zo zullen veel Iraki's veel haat hebben voor America en Al- Maliki en daarom ISIS verwelkomen. Al is het alleen maar omdat ze dan kans maken om weer de macht te grijpen. Dat hoeft verder niets te maken te hebben voor liefde voor ISIS of hun ideologie.
Kijk naar Egypte en de Moslim Broeders. Ze houden niet van democratie, maar hebben democratie proberen te misbruiken om de macht te grijpen.
Wie?quote:
twitter:RudawEnglish twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 20:43:23#Turkish AKP spokesman Huseyin Celik: When Iraq divides, Kurds like other people would have the right of self-determination. #twitterkurds reageer retweet
twitter:RudawEnglish twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 20:44:55#Turkish AKP spokesman Huseyin Celik: Practically #Iraq has become three regions because of sectarian policies of PM Maliki. #twitterkurds reageer retweet
twitter:RudawEnglish twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 20:45:36#Turkish AKP spokesman Huseyin Celik: Turkey has supported KRG and would continue on such support. #twitterkurds #iraq reageer retweet
Nee, want ISIS komt van buiten. Ze maken alleen gebruik van de bestaande onvrede, net als Wilders. Wilders heeft ook niets te maken met een volksopstand, maar alles met Amerikaanse en Israëlische sponsoren.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:07 schreef Pharmacist het volgende:
Hoe dan ook, momenteel heeft ISIS een boel momentum. Ik denk dat het een volksopstand is; met ISIS (door hun goede propaganda) als boegbeeld. Het lijkt me heel lastig Irak bij elkaar te houden. Interessante situatie iig.
Huseyn Celikquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:09 schreef Charismatisch het volgende:
twitter:RudawEnglish twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 20:43:23#Turkish AKP spokesman Huseyin Celik: When Iraq divides, Kurds like other people would have the right of self-determination. #twitterkurds reageer retweet
twitter:RudawEnglish twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 20:44:55#Turkish AKP spokesman Huseyin Celik: Practically #Iraq has become three regions because of sectarian policies of PM Maliki. #twitterkurds reageer retweet
twitter:RudawEnglish twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 20:45:36#Turkish AKP spokesman Huseyin Celik: Turkey has supported KRG and would continue on such support. #twitterkurds #iraq reageer retweet
Sorry, waar ben je het precies mee oneens? Dat ISIS niet kan functioneren als boegbeeld? Of dat het geen volksopstand is? Bedoel je dat Iraqi Sunni's ISIS niet steunen tegen de Irakese Shia regering?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee, want ISIS komt van buiten. Ze maken alleen gebruik van de bestaande onvrede, net als Wilders. Wilders heeft ook niets te maken met een volksopstand, maar alles met Amerikaanse en Israëlische sponsoren.
Voetbal en ISIS supporten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:10 schreef Hiper het volgende:
Niemand zit voetbal te kijken? 2-1 Robben net een gescoord.
Een ISIS supporter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |