Geen idee. Filmpje is een opeenstapeling van baardmannen die andere baardmannen toespreken over nieuwe wetten en regels, afgewisseld met executies, bermbommen en allerlei andere oorlogsmisdaden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat stukje is wel apart inderdaad, sjiitische wijk ofzo?
Nouuu, ze zijn beter georganiseerd wellicht. Maar hebben geen noemenswaardige luchtmacht, voornamelijk bewapend met lichte wapens en financieel afhankelijk van Baghdad op het moment. Een complete oorlog zullen de Koerden op de korte termijn niet kunnen winnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Naja, ik denk juist het tegendeel...
De Koerdische strijders horen bij de top in het Midden-Oosten, alleen milities als Hezbollah enzo zijn nog veel sterker..
Jawel, maar alle wegen leiden uiteindelijk naar Mosul.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:02 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Het punt is juist dat er mr toegangswegen zijn tussen Rojava en KRG.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nounou, een complete oorlog...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:52 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Nouuu, ze zijn beter georganiseerd wellicht. Maar hebben geen noemenswaardige luchtmacht, voornamelijk bewapend met lichte wapens en financieel afhankelijk van Baghdad op het moment. Een complete oorlog zullen de Koerden op de korte termijn niet kunnen winnen.
Wat staat daar?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:51 schreef De_Ilias het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk wat ik vind op het internet
Dus? Ik kan dat nu ook (met een mooier handschrift) voor je schrijven.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:51 schreef De_Ilias het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk wat ik vind op het internet
Ja, duizenden. En ze zijn daar heen gegaan om sjiieten te doden, op basis van fatwa's van Saoedische geleerden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef Hiper het volgende:
[..]
Dat zijn individuen die de beslissing hebben gemaakt om naar irak te gaan om tegen de VS te vechten zonder steun van hun regering, zoals moslims van hier vertrekken naar Syrie zonder de toestemming van de Nederlandse overheid.
Duizenden, bron? En wanneer zijn ze naar Irak gegaan, ten tijde van de amerikaanse bezetting of nu tegen het iraakse regering?
Saddam was ook een bedreiging voor SAudi arabie. Saudi arabie heeft de amerikaanse oorlog in Irak zelfs gefinancierd.
Haha, fout begrepenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nounou, een complete oorlog...![]()
Ik heb het meer over de rol van wat ISIS nu ook heeft. Er is de Koerden zoveel onrecht aangedaan, dat kan bijna niet zonder vergeldingsdrang/wraak.
Ze zouden dus 1700 gevangen soldaten hebben gedood.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, duizenden. En ze zijn daar heen gegaan om sjiieten te doden, op basis van fatwa's van Saoedische geleerden.
twitter:AbuBakrAl_Janab twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 21:43:33The news of executing approx. 1700 Maliki soldiers are confirmed, the rest were pardonedhttp://t.co/7n6ZerxdG2 #ISIS #Iraq reageer retweet
Sunnieten steunen ISIS niet omdat het terroristen zijn, maar gewoon omdat Irak eindelijk los komt van die verloekte maalikie. Ik zelf persoonlijk haat ISIS echt erg, maarja soms kan je niet anders dan tussen 2 kwaden kiezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:56 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Dus? Ik kan dat nu ook (met een mooier handschrift) voor je schrijven.
Dus als ISIS tegen Al-Salul (AL-Saoud) vecht ben jij tegen hun.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Sunnieten steunen ISIS niet omdat het terroristen zijn, maar gewoon omdat Irak eindelijk los komt van die verloekte maalikie. Ik zelf persoonlijk haat ISIS echt erg, maarja soms kan je niet anders dan tussen 2 kwaden kiezen.
Waarom moet jij steeds in extremen denken Ilias. Er bestaat meer dan twee kanten van het spectrum.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Sunnieten steunen ISIS niet omdat het terroristen zijn, maar gewoon omdat Irak eindelijk los komt van die verloekte maalikie. Ik zelf persoonlijk haat ISIS echt erg, maarja soms kan je niet anders dan tussen 2 kwaden kiezen.
Ja.... KSA is een stabiele staat waarin met de zuivere islam wordt geregeerd, nergens voor nodig om KSA aan te vallen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:00 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dus als ISIS tegen Al-Salul (AL-Saoud) vecht ben jij tegen hun.
KSA is ook een seculiere staat. In de KSA wordt de Shariah niet correct toegepast. En rente en andere immorele dingen komen er gewoon in voor.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:02 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja.... KSA is een stabiele staat waarin met de zuivere islam wordt geregeerd, nergens voor nodig om KSA aan te vallen.
Onzin.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:03 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
KSA is ook een seculiere staat. In de KSA wordt de Shariah niet correct toegepast. En rente en andere immorele dingen komen er gewoon in voor.
Ik ben anti-Salul/Saoud.
Als je nou een cursus arabisch had genomen dan kon je de ondertiteling lezen. Er staat gewoon dat de man een hoge pief is in het leger.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
Check 6 minuut 30, een gewone burger die over straat loopt die opeens uit het niets wordt geexecuteerd.
Gelukkig maar. Ik vond het al vreemd. Dat ze opzichtige graven en beelden opblazen kan ik plaatsen, maar waarom zou je een kerk aanpakken?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:04 schreef De_Ilias het volgende:
Btw die kerk is helemaal niet afgebrand zoals gister (?) werd beweerd....
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:55 schreef Bilge het volgende:
[..]
Jawel, maar alle wegen leiden uiteindelijk naar Mosul.Tja, de hoofdweg naar Mosul is dan afgesloten, maar er zijn nog andere wegen. En als het nodig is, worden er extra gebouwd. Al is de handel nu nog niet zo groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zie jij een kerk dan? Dit is het hoofdkwartier van de 2de divisie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:04 schreef De_Ilias het volgende:
Btw die kerk is helemaal niet afgebrand zoals gister (?) werd beweerd....
Gister werd beweert dat dit dus een brandende kerk was, wat dikke crap is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waar zie jij een kerk dan? Dit is het hoofdkwartier van de 2de divisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |