Geen idee. Filmpje is een fragment van een 1 uur durende propaganda film die eind Mei online is gezet door ISIS.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:10 schreef rakotto het volgende:
[..]
WTFDoet me flink denken aan GTA. Wie hebben ze hier vermoord?
Madkhalies zijn echt pro-Irakese regering.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij zit echt ZO vol met propaganda dat het gewoon lachwekkend is. Ik dacht dat een andere lid in dit topic idioot was, jij moet zijn debiele neefje zijn.
Fake. Dit komt van een parade of zo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:50 schreef Pharmacist het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Salafi_Jihadi twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 22:40:18A huge Spoils of war captured by the Islamic State of Iraq and Sham from the Maliki army in #Mosul Iraq http://t.co/rPd7LanMzG reageer retweet
Oh, daar is het broertjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:23 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Madkhalies zijn echt pro-Irakese regering.
Dat zegt de leider van ISIS zelf in zijn video's, miss sherlock. Ik verzin het niet. Versta je arabisch? Dan geef ik je de audio.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij zit echt ZO vol met propaganda dat het gewoon lachwekkend is. Ik dacht dat een andere lid in dit topic idioot was, jij moet zijn debiele neefje zijn.
Hehe, inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:21 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nachtkijker overdag omdat we geen fuck geven.
De leider van ISIS zegt dat SA Irak steunt en aan Israël vraagt om de regering te helpen? Ja, dat moet wel een hele betrouwbare bron zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef Hiper het volgende:
[..]
Dat zegt de leider van ISIS zelf in zijn video's, miss sherlock. Ik verzin het niet. Versta je arabisch? Dan geef ik je de audio.
Nee ik ben Hipers oudere broer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, daar is het broertje
Als er 1 land is dat constant alles er aan doet om Irak tegen te werken is het wel SA.
De leider van ISIS zegt dat hij de jihaad heeft verklaart tegen Saudi Arabie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
De leider van ISIS zegt dat SA Irak steunt en aan Israël vraagt om de regering te helpen? Ja, dat moet wel een hele betrouwbare bron zijn.
Ik klikte op die link, sta ik nu meteen automatisch op de blacklist van de AIVD of iets? Wat is dat voor een site?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat: http://www.alboraq.info/showthread.php?t=230891&page=2
Kun je me dan de video sturen waarin Baghdadi zegt dat hij de oorlgo heeft verklaard tegen de KSA.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:28 schreef Hiper het volgende:
[..]
De leider van ISIS zegt dat hij de jihaad heeft verklaart tegen Saudi Arabie.
En de Saudische regering vraagt Israel om hulp tegen ISIS.
Dat zijn 2 aparte zaken.
Ah, goed gevonden! Die Twitter-Islamisten zijn niet bepaald betrouwbaarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:27 schreef AchJa het volgende:
Dat: http://www.alboraq.info/showthread.php?t=230891&page=2
Nounou, paar soldaten die zich vervelen, ja dat toont echt iets aan..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:29 schreef kurd0w het volgende:
https://www.facebook.com/(...)65939&type=2&theater
Het Irakese leger xD Geen wonder dat ze niet opkunnen tegen een paar duizend ISIS opstandelingen.
Dat is in de laatste 2 maanden of zo, hele recente ontwikkeling. En dat is om zichzelf te beschermen, niet uit liefde voor Irak.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:27 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee ik ben Hipers oudere broer.
Madkhalies belemmeren Saudische jongeren ervan om naar Irak af te reizen voor de Jihad daar. Dus KSA is niet zo anti-Irak als je denkt.
Het zijn ook hypocrieten. Toen de ongelovige sovjets afghanistan hadden bezet, kreeg saudi arabie een FATWA van de pentagon dat de jihad tegen de sovjets gedaan moet worden. Al die geestelijke in saudi arabie deden precies dat en saudi financierde alle mujahideen om naar afghanistan te reizen. De sovjets verslagen en verdreven. En toen kwam een ander ongelovig bezetter genaamd de VS en toen was ineens de jihad verboden omdat het niet in het belang is van Amerika. Zum kotsten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:27 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee ik ben Hipers oudere broer.
Madkhalies belemmeren Saudische jongeren ervan om naar Irak af te reizen voor de Jihad daar. Dus KSA is niet zo anti-Irak als je denkt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:29 schreef kurd0w het volgende:
https://www.facebook.com/(...)65939&type=2&theater
Het Irakese leger xD Geen wonder dat ze niet opkunnen tegen een paar duizend ISIS opstandelingen.
Nou het kwam dicht in de buurt van twerken...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nounou, paar soldaten die zich vervelen, ja dat toont echt iets aan..
Wist ik wel hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:32 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Nou het kwam dicht in de buurt van twerken...En sarcasme
Waar zie jij iemand rennen voor zijn leven?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:22 schreef YazooW het volgende:
[..]
Geen idee. Filmpje is een fragment van een 1 uur durende propaganda film die eind Mei online is gezet door ISIS.
In de eerste 10 minuten zie je drive by shootings en executies. Vanaf 8:00 zie je iemand rennen voor zijn leven, hij wordt achterna gezeten door ISIS leden die vanuit een auto met kalashnikovs op hem schieten, wat er vervolgens met die man gebeurd kan je zelf wel invullen.
http://www.liveleak.com/view?i=17e_1400955192
edit. ik merk nu pas op dat de YouTube versie gecensureerd is. Liveleak versie is de orginele versie.
Weet ik het, 1 van de vele hits van Google als je het plaatje in Google afbeeldingen sleept...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:29 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik klikte op die link, sta ik nu meteen automatisch op de blacklist van de AIVD of iets? Wat is dat voor een site?
Jij zei letterlijk dat SA Irak steunt en Israël vraagt om in te grijpen. Dat is gewoon bullshit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:28 schreef Hiper het volgende:
[..]
De leider van ISIS zegt dat hij de jihaad heeft verklaart tegen Saudi Arabie.
En de Saudische regering vraagt Israel om hulp tegen ISIS.
Dat zijn 2 aparte zaken.
Ik heb 10 audios van hem. Ik moet ze eerst allemaal afluisteren om te weten welke het was en elke audio duurt 30-60 min. Ik stuur het je een andere keer wel, akhi.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:29 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Kun je me dan de video sturen waarin Baghdadi zegt dat hij de oorlgo heeft verklaard tegen de KSA.
Gelukkig maar....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |