Het traceren zal geen punt zijn lijkt me, maar de huidige eigenaar zal zeggen dat 'ie het ding gekocht heeft en dan heeft TS een (nog groter) probleem.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Leuk, nog fraude plegen ook, alsof telford die "gejatte" iPhone niet kan traceren
Ze heeft al gezegd dat ze hem niet meer heeftquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef b4kl4p het volgende:
Kijk even in de voorwaarden wat ze bij diefstal doen.
Ga anders naar de politie en doe aangifte, zeg dan tegen telfort dat je telefoon gejat is.
Dat traceren kan al lang niet meer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het traceren zal geen punt zijn lijkt me, maar de huidige eigenaar zal zeggen dat 'ie het ding gekocht heeft en dan heeft TS een (nog groter) probleem.
Vertel, waarom kan je een mobile telefoon niet traceren?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat traceren kan al lang niet meer.
Dit is echt niet in kleineletters hoor, ze zeggen duidelijk dat het een lease is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:10 schreef KoudeVoetjes het volgende:
[..]
een telefoon is een telefoon, jij gaat toch ook nite al die kutte kleine letters lezen?
Ditquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:10 schreef DeTolk het volgende:
TS dacht een lekker goedkoop abo incl "gratis" telefoon te hebben
Prachtig dit.
Oh, dan ga ik gelijk m'n huis als gestolen opgevenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:08 schreef LangeJan het volgende:
Nog even snel als gestolen opgevenGelukkig is valse aangifte geen misdrijf
afgebeundquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:41 schreef Blindboy het volgende:
iPhone 5 voor ¤215 verkopen maakt het al zo ongeloofwaardig als wat. Die dingen gaan voor veel meer.
Scherm is exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:18 schreef KoudeVoetjes het volgende:
[..]
Zitten wel betere functies op hoor, vingerafdruk scanner, mooier scherm, sneller ook, en in mijn geval 16gb meer geheugen voor mijn muziek.
iPhone 5 16gb is niet zoveel waard hoor, het is geen 5s en er zaten aardig wat krassen opquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:41 schreef Blindboy het volgende:
iPhone 5 voor ¤215 verkopen maakt het al zo ongeloofwaardig als wat. Die dingen gaan voor veel meer.
het zijn, op wat connectoren na, dezelfde schermenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:18 schreef KoudeVoetjes het volgende:
[..]
Ik heb ze naast elkaar gehad, 5s heeft veel mooiere kleuren
Er is altijd variatie in schermkwaliteit. Als je een nieuwe 5 had gekocht had deze ook net zo goed een iets beter scherm kunnen hebben dan je oude 5.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:18 schreef KoudeVoetjes het volgende:
[..]
Ik heb ze naast elkaar gehad, 5s heeft veel mooiere kleuren
ach lul niet man, bij dat soort massa productie zit er bijna geen verschil in de schermen, het is wel degelijk een ander scherm. mss is de resolutie het zelfde maar dat wil niet zeggen dat het hetzelfde scherm isquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er is altijd variatie in schermkwaliteit. Als je een nieuwe 5 had gekocht had deze ook net zo goed een iets beter scherm kunnen hebben dan je oude 5.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |