Wat is dat?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:08 schreef Sapstengel het volgende:
Had je toevallig een abonnement met toestellease?
Dokkequote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:09 schreef KoudeVoetjes het volgende:
ik heb die telefoon niet meer hoor, wat moet ik nou?
Betalen vermoed ik zoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:09 schreef KoudeVoetjes het volgende:
[..]
een telefoon is een telefoon, jij gaat toch ook nite al die kutte kleine letters lezen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is slim om in ieder geval de voorwaarden door te lezen voordat je een abonnement afsluit.
die heb ik niet meer, heb dat alang weggedaan toen ik vorige maand mijn nieuwe telefoon kreeg.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:10 schreef TheStranger1158 het volgende:
Of je had even je contract doorgelezen destijds...
Als je dat niet doet moet je achteraf ook niet gaan zeuren/huilen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:10 schreef KoudeVoetjes het volgende:
[..]
een telefoon is een telefoon, jij gaat toch ook nite al die kutte kleine letters lezen?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:10 schreef KoudeVoetjes het volgende:
[..]
een telefoon is een telefoon, jij gaat toch ook nite al die kutte kleine letters lezen?
Je zult moeten betalen. En de volgende keer een contract even doornemen met iemand die je enige ondersteuning kan bieden zodat je daadwerkelijk begrijpt wat erin staat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:09 schreef KoudeVoetjes het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |