Ja zonder grappen, ik ken iemand wiens broer's oom de vader van het theehuis daaro op de hoek van de straat aangrenzend van de mijne op die manier meer vaste laste dan inkomens had. Dat is wel echt fucked up.quote:
TS ging van een Iphone 5 naar een Iphone 5squote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:13 schreef Kiid het volgende:
Kan je kekke S5 verkopen om je oude mobiel te kunnen af te betalen. Oh the joy
110? 325 lieverdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:11 schreef DeTolk het volgende:
110 euro betalen, anders krijg je binnenkort een deurwaarder aan je deur.
Had je het cash bij je? Ben je toch weer afgevallen ja toch.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:16 schreef Braddie het volgende:
TS heeft toestellease
Ik was er ook ingetrapt, iPhone 5 32GB.. Hartstikke fijn, verkocht voor 300 euro, vanochtend Note 3 genomen bij het verlengen van mijn abbo, vroegen ze ook om mijn iPhone 5, die heb ik dus niet meer... Zeiden ze "Aii, dat is niet zo handig man, nu moet je hem van ons overkopen... kost je 197 euro"
Dus dat kwam er lekker bij
Nooit meer toestellease
Is TS je nieuwe vriendin?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:16 schreef Braddie het volgende:
TS heeft toestellease
Ik was er ook ingetrapt, iPhone 5 32GB.. Hartstikke fijn, verkocht voor 300 euro, vanochtend Note 3 genomen bij het verlengen van mijn abbo, vroegen ze ook om mijn iPhone 5, die heb ik dus niet meer... Zeiden ze "Aii, dat is niet zo handig man, nu moet je hem van ons overkopen... kost je 197 euro"
Nooit meer toestellease
Zitten wel betere functies op hoor, vingerafdruk scanner, mooier scherm, sneller ook, en in mijn geval 16gb meer geheugen voor mijn muziek.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:15 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
TS ging van een Iphone 5 naar een Iphone 5s
nog sneuer
Tja, mensen zetten tegenwoordig overal zonder nadenken hun krabbel onder,dan krijg je dat soort situatiesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja zonder grappen, ik ken iemand wiens broer's oom de vader van het theehuis daaro op de hoek van de straat aangrenzend van de mijne op die manier meer vaste laste dan inkomens had. Dat is wel echt fucked up.
Door de lage inkomsten en de hoge uitgavesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:17 schreef DeTolk het volgende:
En als TS een troll is, dan hoop ik dat iedereen die hier kijkt/post er toch van leert.
Hoe komen mensen in de schuldsanering.....
oooh, zo, nu snap ik hetquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ach ja, my bad.
ik dacht 325 - 215 van je verkoop.
Dus nog 110 erbij leggen
Wat is er moeilijk aan het woord lease? Dat zegt al genoeg toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:16 schreef Braddie het volgende:
TS heeft toestellease
Nooit meer toestellease
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tja, mensen zetten tegenwoordig overal zonder nadenken hun krabbel onder,dan krijg je dat soort situaties
Had het van jou ook niet anders verwachtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:16 schreef Braddie het volgende:
TS heeft toestellease
Nooit meer toestellease
Nou dat is wel die 110 euro waard dan tochquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:18 schreef KoudeVoetjes het volgende:
[..]
Zitten wel betere functies op hoor, vingerafdruk scanner, mooier scherm, sneller ook, en in mijn geval 16gb meer geheugen voor mijn muziek.
ja maar eigenlijk 325 want nu kan ik die andere 200 ook niet uitgevenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou dat is wel die 110 euro waard dan toch
![]()
Gewoon doen, geld wat je niet hebt kunnen ze je niet meer afnemen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:20 schreef KoudeVoetjes het volgende:
[..]
ja maar eigenlijk 325 want nu kan ik die andere 200 ook niet uitgeven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |