quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Niet dat ik er op ga vliegen, maar heb Huolon's mount!
Dat is toch juist nuttig bij boa'squote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:34 schreef Olment het volgende:
Wat een fucking onzin..
Ik doe Garrosh en krijg een tank shield heirloom (resto shaman).
Ik ticket gemaakt,, blijkt dat alleen de eerste heirloom die je krijgt voor je lootspec is, en daarna kunnen ze allemaal gewoon droppen :S
Wat een trieste kut zooi
Ik zie het nut er echt niet van in..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat is toch juist nuttig bij boa's
Voor alts? Ik zou het niet fijn vinden als er alleen heirlooms voor je main zouden droppen, dan ben je zo klaar natuurlijk en heb je straks heel veel dubbele.quote:
Alts doe ik niet aanquote:Op zaterdag 21 juni 2014 06:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor alts? Ik zou het niet fijn vinden als er alleen heirlooms voor je main zouden droppen, dan ben je zo klaar natuurlijk en heb je straks heel veel dubbele.
Gratz Bieniequote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Exalted met ShaoShao....Pfff....It is done! En die super heavy golden serpent is wel erg fel gekleurd!
Nope, elke boss heeft kans om op de eerste kill van de week een item te droppen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:01 schreef Junglebeast het volgende:
Kijk aan, 16 baasjes gedaan en 10 secrets. Alleen nog deel 2 van SoO doen.
Hopelijk volgende week de rest. Vraag me af als ik dan de Runestone quest krijg ze ook die week kans hebben om te droppen..
Maar ik bedoel als ik de secrets quest afrond volgende week. En dan de followup krijg met die 12 runestones. Kan ik dan weer deel 3/4 doen van ToT en deel 1/2 van SoO voor de drops?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:27 schreef Olment het volgende:
[..]
Nope, elke boss heeft kans om op de eerste kill van de week een item te droppen.
Erm, ja, nou je het zegtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:15 schreef TwyLight het volgende:
Isa jij bent kei lang niet online geweest
Dat die gm nog iets begreep van die onsamenhangende tekstquote:Op maandag 23 juni 2014 16:25 schreef trigt013 het volgende:
I have a problem that i like to play old content, but mij server is almost dead and there are a few active players left. Wil there be a cross server old raid looking for raid. And when will be realms too quit before you merge them in other realms. There is no fun for me to play at the moment and i would come back to play but i have no 100 dollars for transfers.
Customer Service Representative Greetings. This is Game Master Zaezibin. I hope this message finds you well. I understand you're encountering some problems finding players with whom to run old content.
The new raid system that we are implementing in 6.0 will help with this. This system will allow you to advertise for and join a party of players from other servers in order to do any content of your choosing, including old raids.
While we have not announced any plans to connect Vek'nilash, the Development Team is aware of the population of all realms, Vek'nilash included. Their plans will result in all realms having a healthy population once completed.
Ah, er is nog kans om het speelbaar te maken
Dat dikgedrukte stuk tekst ging ik automatisch met een Nigeriaans-achtig accent lezenquote:Op maandag 23 juni 2014 16:30 schreef Maureentje het volgende:
Dat die gm nog iets begreep van die onsamenhangende tekst![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 16:33 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte stuk tekst ging ik automatisch met een Nigeriaans-achtig accent lezen. (Zal wel komen door het slechte Engels en de 100 dollars
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus de man ging op dat eiland minen en herben van de Pandaren vanaf lvl 10, begonnen in september 2012 tot 21 juni 2014, nu is hij lvl 90 en nog steeds neutral.![]()
Toen wowbash.org nog heel populair was kwamen daar alle leuke tickets en GM jokes langs. Echt honderden per maand, helaas is wowbash zo dood als een pierquote:Op dinsdag 24 juni 2014 03:12 schreef Maureentje het volgende:
Is er ergens te lezen wat voor "grappige" tickets gm's zoal krijgen ?![]()
Ben wel gm op een private server geweest en daar was t al erg dus ingame zal t vast wel erger zijn![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |