SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ook zeker zo, maar bedoelde meer dat (goede) schoenen toch echt wel uitmaken... Natuurlijk tot op zekere hoogte en voor de een meer dan de ander.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:59 schreef Levitas het volgende:
[..]
Een zaalvoetbalschoen is dan ook weer niet te vergelijken met een goedkope hardloopschoen imo.![]()
Awww dat was een mooie tt geweest!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kan MoBLo hem niet stiekem veranderen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Awww dat was een mooie tt geweest!![]()
![]()
Dit lijkt me een geweldig leuke loop (niet voor mij he, ik red nu net die 5km) op een leuk terrein: http://www.toughtenmiles.nl/tough-safari-3/
Alleen zijn de kosten wel érg hoog (nog even afgezien van de reiskosten die ik daarvoor kwijt zou zijn)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Of Ynskequote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Kan MoBLo hem niet stiekem veranderen?
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik voel me prima, Gister gelopen en vandaag weer zin, alleen door een voetbaltournooi zaterdag en zondag is het beter om mijn rust te pakken vandaag.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:07 schreef Tazzy24 het volgende:
[..]
Beetje laat misschien maar ik heb daar ook een tijdje last van gehad. Dit ging wel samen met een abnormale vermoeidheid en lusteloosheid. Weet niet hoe je je verder voelt maar bij mij bleek het te gaan om een tekort aan ijzer.
Voel me laat in de avond vaak wel moe rond 22:30 ga dan rond 23:00 slapen. maar of het nou weekend is of ik moet werken, vaak rond 6:30-7:00 wakker![]()
Ynske is admin, volgens mij.quote:
Kan iig wel door slotjes heen posten.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ach, mod of geen mod, vandaag zijn we allemaal oranje
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
En zo is het!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:57 schreef flipsen het volgende:
Ach, mod of geen mod, vandaag zijn we allemaal oranje
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:57 schreef flipsen het volgende:
Ach, mod of geen mod, vandaag zijn we allemaal oranje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ongevraagd oranje...
Maar goed ik doe maar net alsof het voor het hockey isMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat een prestatie zeg. Heb je nog een bepaald gewicht in gedachten dat je nog wilt afvallen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:55 schreef Nirak het volgende:
[..]
En even egoposten: Ik heb volgens de weegschaal geen obesitas meer, maar slechts overgewichtEn toen ik begon met hardlopen had ik zelfs morbide obesitas. Al 28 kg afgevallen tot nu toe
![]()
Ik stel steeds korte doelen. Mijn huidige doel is naar de 80 kg, dus nog iets meer dan 6 kg te gaan. Maar ik zou het super vinden als ik de 75 zou halen. Ik ben "maar" 1,70, dus idealiter zou 72 kg pas geen overgewicht meer betekenen. Maar ik heb sinds de pubertijd niet zo weinig gewogen. Ik was toen niet dikkig, maar wel gespierd.. Ooit had ik een bijna blokjesbuik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:43 schreef Voccar het volgende:
[..]
Wat een prestatie zeg. Heb je nog een bepaald gewicht in gedachten dat je nog wilt afvallen?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik stel steeds korte doelen. Mijn huidige doel is naar de 80 kg, dus nog iets meer dan 6 kg te gaan. Maar ik zou het super vinden als ik de 75 zou halen. Ik ben "maar" 1,70, dus idealiter zou 72 kg pas geen overgewicht meer betekenen. Maar ik heb sinds de pubertijd niet zo weinig gewogen. Ik was toen niet dikkig, maar wel gespierd.. Ooit had ik een bijna blokjesbuik.Ongepaste vraag misschien, maar heb je nog geen last van overtollige huid, zeker bij hardlopen? Of ben je op langzaam tempo afgevallen waardoor dat wel meevalt?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zwedenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:04 schreef Murmeli het volgende:
Vakantieplan krijgt wat vorm. Denk dat ik op eigen houtje wil, naar zweden, omgeving stockholm. Ben via Facebook wat loopmensen/organisaties aan het opsnorren om bij aan te sluiten.
Wil denk ik in augustus en dan anderhalve week ofzo, 2 weken als het niet te duur wordt.
Moet nog wel zoeken hoe het zit met slaapplaatsen en kosten en hoe het daar dan mugtechnisch zit.
Vond in garmin connect al tig routes daar dus dat moet te doen zijn
Jeej! Zin in!Ik ga er dit jaar voor de ik-weet-niet-meer-precies-hoeveelste keer naar toe. Het scheelt als je van (wild)kamperen houdt, dan is het tentje mee, kano huren, visje vangen, vuurtje stoken, visje grillen, met als het mee zit zelfgeplukte cantharellen. Maar voor de niet-kampeerders is Stockholm ook erg goed toeven. Het is een fantastische stad en er zijn vast genoeg hardlooproutes in de omgeving. Veel plezier!
![]()
Precies ja! Dat is toch de ideale vakantie, zoveel vrijheid! In finland waren er dagen dat we de fietsroute expres langs een 'groot' dorp moesten plannen, omdat we anders in 80km fietsen geen winkel/tankstation/supermarkt zouden tegenkomen voor het etenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
ZwedenIk ga er dit jaar voor de ik-weet-niet-meer-precies-hoeveelste keer naar toe. Het scheelt als je van (wild)kamperen houdt, dan is het tentje mee, kano huren, visje vangen, vuurtje stoken, visje grillen, met als het mee zit zelfgeplukte cantharellen. Maar voor de niet-kampeerders is Stockholm ook erg goed toeven. Het is een fantastische stad en er zijn vast genoeg hardlooproutes in de omgeving. Veel plezier!
Dus daar kun je nog zo goed zoeken naar een hotel maar de afstanden zijn wel erg groot
Maar dat was dan ook het enige wat we planden, verder gewoon lekker fietsen en als je moe bent je tent opzetten, koken en eten. De muggen zijn wel vreselijk maar daar heb ik nog wel wat tips voor..
Maar goed ik ben dan ook groot kampeerfan
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Er zijn wel van die houten wc'tjes/poepgaten daar! Of goed plannen dat je langs een tankstation of zo komtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Maar vinden jullie het dan ook fijn om in de bosjes te schijten en niet te kunnen douchen?En douchen hoeft ook niet, want je neemt elke dag een duik in een meertje!
En daarom ook 1x per week wel op de camping slapen om ietsje schoner te worden. Maar je kan toch niet heel veel schone kleren meenemen op je fiets, dus waarom zou je elke dag moeten douchen
manager van de fotografenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ynske is admin, volgens mij.
Kan iig wel door slotjes heen posten.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Schijten in bosjes zijn we als lopers toch gewend?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Maar vinden jullie het dan ook fijn om in de bosjes te schijten en niet te kunnen douchen?Maar wij zitten wel op 1 lijn geloof ik, als het om vakanties gaat. Gewoon een fatsoenlijk hotel met lekker bed en grote badkamer
Nouja! Dat vraag je toch niet?!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]Ongepaste vraag misschien, maar heb je nog geen last van overtollige huid, zeker bij hardlopen? Of ben je op langzaam tempo afgevallen waardoor dat wel meevalt?
Je mag me eigenlijk zo goed als alles vragen, ook dit hoor. Geen last, wel wat overtollig maar mijn huid is ook niet flexibel gebleken tijdens de zwangerschap. Er zit nog genoeg vet onder om er geen plooien te hebben, maar strak zal het nooit meer worden
Maar ik ben dit gewicht in bijna 1,5 jaar kwijt. Best relaxed tempo ongeveer 2 kg per maand![]()
Niet douchen? Als je bij een meertje staat is het inzepen en plonsen. En in de bosjes schijten doe ik niet, daar zijn veel betere technieken voorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Maar vinden jullie het dan ook fijn om in de bosjes te schijten en niet te kunnen douchen?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2014 17:45:54 ]![]()
Ok, dus jullie natuurliefhebbers vervuilen de meren met zeep?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet douchen? Als je bij een meertje staat is het inzepen en plonsen. En in de bosjes schijten doe ik niet, daar zijn veel betere technieken voor
Ik ben wel benieuwd naar die betere schijttechnieken, misschien kan ik er wat van leren.![]()
Biodegradable natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:48 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ok, dus jullie natuurliefhebbers vervuilen de meren met zeep?Als je door je hurken gaat en je let even niet op, dan zit je in je broek die tussen je enkels hangt te kakken. De meesten die dat overkomt merken dat trouwens pas op het moment dat ze hun broek weer ophijsen. Beter kan je met je rug tegen een boom gaan hangen. Bijkomend voordeel is dat je rug zo gedekt is (roofdieren).quote:Ik ben wel benieuwd naar die betere schijttechnieken, misschien kan ik er wat van leren.![]()
Ik heb gehoord dat je je broek tussen je knieen moet doen, niet op je enkels. Daarmee zou dat risico al geminimaliseerd moeten worden. Zelf geen ervaring mee trouwens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je door je hurken gaat en je let even niet op, dan zit je in je broek die tussen je enkels hangt te kakken. De meesten die dat overkomt merken dat trouwens pas op het moment dat ze hun broek weer ophijsen. Beter kan je met je rug tegen een boom gaan hangen. Bijkomend voordeel is dat je rug zo gedekt is (roofdieren).NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
In de (oceaan)zeilerij zijn broeken met poepflap in gebruik. Dan kun je je broek aanhouden: flap open en billen buitenboord.![]()
Ik vind het moeilijk om te visualiseren, zoals ook bijna altijd het geval is met hardloopoefeningen die alleen in tekst beschreven worden. Ik heb echt plaatjes of filmpjes nodig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je door je hurken gaat en je let even niet op, dan zit je in je broek die tussen je enkels hangt te kakken. De meesten die dat overkomt merken dat trouwens pas op het moment dat ze hun broek weer ophijsen. Beter kan je met je rug tegen een boom gaan hangen. Bijkomend voordeel is dat je rug zo gedekt is (roofdieren).![]()
Maar dan wel in een spoilertag graag
Beetje zoals gedemo'd door deze dame . Het is overigens ook meteen een goede oefening voor de bovenbenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is mij allemaal veel te lastig. Dan kom ik niet uitgerust thuis en kan ik dus net zo goed niet gaanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er zijn wel van die houten wc'tjes/poepgaten daar! Of goed plannen dat je langs een tankstation of zo komtEn douchen hoeft ook niet, want je neemt elke dag een duik in een meertje!
En daarom ook 1x per week wel op de camping slapen om ietsje schoner te worden. Maar je kan toch niet heel veel schone kleren meenemen op je fiets, dus waarom zou je elke dag moeten douchenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Als je wilt uitrusten tijdens een vakantie dan moet je thuisblijven.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan kom ik niet uitgerust thuis en kan ik dus net zo goed niet gaan![]()
Dat klinkt echt als de kutste vakantie ooit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er zijn wel van die houten wc'tjes/poepgaten daar! Of goed plannen dat je langs een tankstation of zo komtEn douchen hoeft ook niet, want je neemt elke dag een duik in een meertje!
En daarom ook 1x per week wel op de camping slapen om ietsje schoner te worden. Maar je kan toch niet heel veel schone kleren meenemen op je fiets, dus waarom zou je elke dag moeten douchen![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Beetje zoals gedemo'd door deze dame . Het is overigens ook meteen een goede oefening voor de bovenbenenAh gewoon een wall squat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mwa, ik kan hier volgens mij best tot rust komen hoor:quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als je wilt uitrusten tijdens een vakantie dan moet je thuisblijven.
D'r was trouwens ook een tijdje terug iets over gezegd, dat je sowieso beter squattend kon poepen omdat dan je ingewanden beter in een lijn lagen ofzo.
Uiteraard, er is een website over:
http://www.squattypotty.com/Articles.asp?ID=256![]()
Ehm, maar vrouwen... die poepen toch nooit
In before: "Die zeiken alleen maar"
Nietusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als je wilt uitrusten tijdens een vakantie dan moet je thuisblijven.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als de kutste vakantie ooit.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Uitrusten? Op vakantie?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is mij allemaal veel te lastig. Dan kom ik niet uitgerust thuis en kan ik dus net zo goed niet gaan![]()
Wow, wtf.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:26 schreef hatsaflats het volgende:
D'r was trouwens ook een tijdje terug iets over gezegd, dat je sowieso beter squattend kon poepen omdat dan je ingewanden beter in een lijn lagen ofzo.
http://www.squattypotty.com/Articles.asp?ID=256Inclusief grafieken met hoeken en alles.
Het internet is echt geniaal.
Verder is een fietsvakantie niet echt leuk als je wilt uitrusten of zo nee, het woord 'vakantie' zou ik er ook niet voor gebruiken. Meer fietsreis.
Jack does it in real time...![]()
Morgen meteen een opstapje kopen...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:26 schreef hatsaflats het volgende:
http://www.squattypotty.com/Articles.asp?ID=256
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60178887/
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
*bookmarked*quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:26 schreef hatsaflats het volgende:
http://www.squattypotty.com/Articles.asp?ID=256SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mentaal uitrusten, maar dat kan uitstekend tijdens het wildkamperenquote:Starend in de resten van je kampvuurtje voor je je tent in kruipt bijvoorbeeld.
![]()
Wij van WC-Eendquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:26 schreef hatsaflats het volgende:
http://www.squattypotty.com/Articles.asp?ID=256
Maar het is geloof ik wel waar jaIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
...waar je vervolgens niets vindt omdat je zaklamp het begeeft, je de spinnen en ander "ongedierte" uit je tent moet jagen omdat je vrouw anders niet slaapt (en ik ook nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mentaal uitrusten, maar dat kan uitstekend tijdens het wildkamperenStarend in de resten van je kampvuurtje voor je je tent in kruipt bijvoorbeeld.
), waar het ondanks thermoondergoed en thermoslaapzakken alsnog stikstervenskoud is, je jezelf een hernia snurkt op zo´n kutluchtbed cq matje en waar de volgende ochtend alles klam is van kou en dauw. Ja, lekker mentaal uitgerust na een weekje
![]()
Nog één keertje dan, omdat deze tijdloos is
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Op de een of andere manier was ik aan het hollen met Semtex![]()
Zal wel een bron van inspiratie voor mij wezen![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik probeerde een ideale vakantie te fotograferen voor jullie. Op iPhone kun je panorama-foto's maken!Beetje bibberen zorgt er dan voor dat je een foto a la Golden Ten krijgt, met anderhalf been bijv
![]()
Afijn, foto mislukt, maar op balkonnetje bijkomend van hete dag met de enige tapasbar in town tegenover je snufferd, waar Bassies en Adriaans gezellig tegen elkaar toeteren. Zoiets. Proost!![]()
Dit is echt de beste show van Bertje Vis ooit!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
...waar je vervolgens niets vindt omdat je zaklamp het begeeft, je de spinnen en ander "ongedierte" uit je tent moet jagen omdat je vrouw anders niet slaapt (en ik ook niet), waar het ondanks thermoondergoed en thermoslaapzakken alsnog stikstervenskoud is, je jezelf een hernia snurkt op zo´n kutluchtbed cq matje en waar de volgende ochtend alles klam is van kou en dauw. Ja, lekker mentaal uitgerust na een weekje
![]()
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ieder zijn ding natuurlijk, maar die gast kan ik niet kijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
...waar je vervolgens niets vindt omdat je zaklamp het begeeft, je de spinnen en ander "ongedierte" uit je tent moet jagen omdat je vrouw anders niet slaapt (en ik ook niet), waar het ondanks thermoondergoed en thermoslaapzakken alsnog stikstervenskoud is, je jezelf een hernia snurkt op zo´n kutluchtbed cq matje en waar de volgende ochtend alles klam is van kou en dauw. Ja, lekker mentaal uitgerust na een weekje
![]()
Afgelopen week naar Ronald Goedemondt geweest, dat vind ik dan weer wel
Oeh! Waar is dat?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mwa, ik kan hier volgens mij best tot rust komen hoor:
[ afbeelding ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
+1quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk, maar die gast kan ik niet kijken.![]()
Maar ik merk wel dat ik moeilijker poep op een hoge wc, dan op een lage wcquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wow, wtf.Inclusief grafieken met hoeken en alles.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quoted for poopquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar ik merk wel dat ik moeilijker poep op een hoge wc, dan op een lage wcJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Als Stadjer ben ik dol op Bert Visscherquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
![]()
Nog één keertje dan, omdat deze tijdloos is![]()
Ik heb al weer kaartjes voor het nieuwe seizoen![]()
![]()
Ik vind Bert Visscher te druk, maar heb kaartjes voor Jochem Myjer in september
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:37 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vind Bert Visscher te druk, maar heb kaartjes voor Jochem Myjer in septemberDie is minstens net zo druk! Wel anders, dat moet ik wel toegeven maar ook echt wel druk.
Ik heb het gedaan! En als 1 na laatste binnen gekomen. Volgens iedereen is het een zwaar parcours omdat het heuvelop heuvelaf gaat, maar ik heb t gehaald.
T ging best goed al zeg ik t zelf, zelfs nog de laatste paar meter kunnen sprintenmaar dat was vooral door het klappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.endomondo.com/workouts/356839853/14423489Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:50 schreef Ynske het volgende:
Ik heb het gedaan! En als 1 na laatste binnen gekomen. Volgens iedereen is het een zwaar parcours omdat het heuvelop heuvelaf gaat, maar ik heb t gehaald.
T ging best goed al zeg ik t zelf, zelfs nog de laatste paar meter kunnen sprintenmaar dat was vooral door het klappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.endomondo.com/workouts/356839853/14423489Netjes gedaan
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:50 schreef Ynske het volgende:
Netjes gedaan hoor YnskeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.endomondo.com/workouts/356839853/14423489Mooi rondje volgens mij ook?
ja was mooi, ook helemaal zonder muziek gelopen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:08 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Netjes gedaan hoor YnskeMooi rondje volgens mij ook?
Eerste stukje over asfalt en dan t park in, om vervolgens nog een rondje te doen.
Wat is t ook een heerlijke sport
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Zo'n wedstrijdje (hoeveelste je ook eindigt) maakt het wel altijd weer even bijzonder ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja was mooi, ook helemaal zonder muziek gelopen.
Eerste stukje over asfalt en dan t park in, om vervolgens nog een rondje te doen.
Wat is t ook een heerlijke sport
Jij wel, ik niet. En zeker niet in mijn eentje. Ieder mag zijn voorkeuren hebben, toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mentaal uitrusten, maar dat kan uitstekend tijdens het wildkamperenStarend in de resten van je kampvuurtje voor je je tent in kruipt bijvoorbeeld.
Ik kan je stats niet bekijken maar iig belangrijk dat je van je loopje genoten hebt en er een goed gevoel bij hebt!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:
Ik denk steeds dat het een grapje is
En yns: goed bezig tante!!!
Het is bijna nog gênanter dan die eigen goal van Braziliëquote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Idd, ongelofelijk wat een knal in het zelfvertrouwen van het Spaanse elftal..
En de poes van twinks had het dus goed voorspeld![]()
![]()
Prachtig toch? Zowel de heren als de dames in de finale. En dan ook nog in eigen land!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:57 schreef hatsaflats het volgende:
Zelfs hier gaat het over het WK
Ik ga maar op zoek naar een steen ofzo.![]()
Morgenmiddag zit ik weer voor de tvquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Prachtig toch? Zowel de heren als de dames in de finale. En dan ook nog in eigen land!![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hockey interesseert me echt nog minder.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Prachtig toch? Zowel de heren als de dames in de finale. En dan ook nog in eigen land!![]()
Haha, dat is ook geweldig jaDus we konden vandaag maar ook morgen en overmorgen naar een NL elftal kijken.
Mijn zoontje is gek op rennen op het moment. Vooral als je mee rent, want dan kan hij nog harderzal zo eens een kiekje posten
![]()
![]()
Zo.. terwijl heel Nederland voetbal aan het kijken was, had ik één van mijn lekkerste duurloopjes ooit, over onwijs rustige wegen! Mooi rondje Utrecht gedaan.
Bijna 10km/u bij een hartslag van 152, echt blij mee! Ik ben fit, heb de time on feet voor de HM ook geoefend dus ben er helemaal klaar voor! Moet iets minder dan een minuut harder op de HM dan mijn D1 tempo, en dat lukte vorig jaar ook.
Alleen op Endomondo geeft hij wat rare dingen weer, 2 hele langzame kilometertijden maar daar zie je niets van terug in de grafiek. Eerst stond hij ook op 6.25/km terwijl Garmin 6.08 zegt. Nu maar aangepast..
http://www.endomondo.com/workouts/356874841/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nice gelopen la tramposa, zal ook wel rustig zijn geweest.
Trotse mama alarm:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou genoten van dit (onverwachte) spektakel, en nu opmaken voor een vroege start morgen, op tijd naar Amerongen voor marathon clinic en intervaltrainingMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:12 schreef Nirak het volgende:
Trotse mama alarm:Gewoon lekker trots zijn!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En, ben je afgevallen de laatste tijd?![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Trotse mama alarm:Wow, da's een aardig verschil met vorige foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Laatste foto was 10 kg geleden volgens mij, en die van daarvoor was wel 20 kg geleden of meer.. En hoe minder je weegt hoe sneller/beter je het ziet als je weer een beetje kwijt bent![]()
![]()
Trotse mama alarm:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lief!
![]()
Ahhhh echt cute nirak! Ik heb je eerdere foto's noet gezien denk ik maar je ziet er goed uit zo! Je mag heel trots zijn op jezelf!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja maar, ja maar... ik ben ook terug van 90kg naar 83kg sinds ik ben begonnen met dat domme geren
Goed bezig!
Rn nirak
Zo maar eens opstaan en naar de training. Benieuwd hoe dat gaat.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Heerlijk is dat om tijdens de voetbal te lopen, ik wilde gisteren ook gaan, maar ik was te gaar dus ben maar gaan slapen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo.. terwijl heel Nederland voetbal aan het kijken was, had ik één van mijn lekkerste duurloopjes ooit, over onwijs rustige wegen! Mooi rondje Utrecht gedaan.
Bijna 10km/u bij een hartslag van 152, echt blij mee! Ik ben fit, heb de time on feet voor de HM ook geoefend dus ben er helemaal klaar voor! Moet iets minder dan een minuut harder op de HM dan mijn D1 tempo, en dat lukte vorig jaar ook.
Alleen op Endomondo geeft hij wat rare dingen weer, 2 hele langzame kilometertijden maar daar zie je niets van terug in de grafiek. Eerst stond hij ook op 6.25/km terwijl Garmin 6.08 zegt. Nu maar aangepast..
http://www.endomondo.com/workouts/356874841/11367364
Lekker gelopen, fijn is dat als je hartslag steeds verder daalt op een bepaalde snelheid.
Vanmorgen ook even een blokje om geweest, had zin om wat snelheid te maken, dus heb er 3 x 1000 @ 4' van gemaakt. Ging heerlijk. http://www.endomondo.com/workouts/356978617/11291298![]()
Thanksquote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:55 schreef hatsaflats het volgende:
Nieuwe Kinvara's lopen primaWel opeens veel demping weer.
@Zwabber: ik vrees dat je gelijk hebt:
[ afbeelding ]
voor
het
testen.
Het lijkt er inderdaad op dat het signaal dus wegvalt op het moment dat de romp zich tussen GPS-horloge en hartslagmeter bevindt tijdens de armzwaai. Eigenlijk heel begrijpelijk dat dat gebeurt.![]()
Poeh, spierpijn in de kuiten! Had het tijdena het lopen zelf gisteren ook zwaar.
Maar wel blij dat ik inmiddels alweer 12 km kan lopen. Ben ik weer min of meer terug op het oude niveau. Die 16 km van toen telt niet want daarna viel ik uit elkaar.
Volgende week ga ik 13 lopen en de week daarna is een rustweek in de opbouw. Dan loop ik maar 8 of 10 als "duurloop" ofzo. Denk dat mijn benen dat wel lekker gaan vinden.
@hats, lastig dat dan je signaal wegvalt. Of zijn de gegevens alsnog prima bruikbaar zo? Was jij dat nou die daar vrij relaxed in stond?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Het signaal valt dus alleen weg als ik de Garmin en de Mio Link aan een andere pols draag. Vandaag heb ik getest met ze allebei aan dezelfde pols, en dan is het signaal prima. Maar dan heb ik dus wel een aardig blok aan m'n armquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:43 schreef Murmeli het volgende:
Poeh, spierpijn in de kuiten! Had het tijdena het lopen zelf gisteren ook zwaar.
Maar wel blij dat ik inmiddels alweer 12 km kan lopen. Ben ik weer min of meer terug op het oude niveau. Die 16 km van toen telt niet want daarna viel ik uit elkaar.
Volgende week ga ik 13 lopen en de week daarna is een rustweek in de opbouw. Dan loop ik maar 8 of 10 als "duurloop" ofzo. Denk dat mijn benen dat wel lekker gaan vinden.
@hats, lastig dat dan je signaal wegvalt. Of zijn de gegevens alsnog prima bruikbaar zo? Was jij dat nou die daar vrij relaxed in stond?
En inderdaad, ik sta er vrij relaxed in, dus ik blijf m'n Garmin en Mio gewoon aan een andere pols dragen. Ik testte het alleen maar helemaal speciaal voor Zwabber. Gelukkig is ie nu duidelijk euforisch, dus het was niet voor niets.![]()
Heb jij je goede daad van vandaag weer verricht!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het signaal valt dus alleen weg als ik de Garmin en de Mio Link aan een andere pols draag. Vandaag heb ik getest met ze allebei aan dezelfde pols, en dan is het signaal prima. Maar dan heb ik dus wel een aardig blok aan m'n arm
En inderdaad, ik sta er vrij relaxed in, dus ik blijf m'n Garmin en Mio gewoon aan een andere pols dragen. Ik testte het alleen maar helemaal speciaal voor Zwabber. Gelukkig is ie nu duidelijk euforisch, dus het was niet voor niets.
En zo'n blok aan je arm loopt inderdaad niet lekker. Ik vind 1 garmin al veel
Mag ik in de OP?
1
2[b]13 december 2014 - [url=www.adventurerun.nl]Adventurerun (Ameland)[/url][/b]
[*] Murmeli - HM
Edit: Ik doe iets fout maar wat? Qua code bedoel ik. Niet qua loopje.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Volgens mij doe het goed, toch?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
voor het testteam van zwabber
Dadelijk lopen, gisteren niet geweest omdat onderrug te instabiel voelde. Beetje balen maar een paar keer per jaar schiet het in mijn rug. Duurt nooit lang gelukkig dus snel schoenen aan![]()
![]()
Mooi loopje Murmeli!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goffer de geloeiende.
Ben bij t uitwandelen in een onzichtbaar gat gestapt vol door mm enkel gegaan en grandioos op Mn bek geflikkerd..
Zit nu te koelen en zometeen maar zwachtelen. Ben benieuwd, als 3x eerder zo Mn banden gescheurd.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Nooooooo!!!! *insert aantal scheldwoorden* misschien meteen ff mee langs de huisartsenpost? En duimen dat het meevalt. Sterkte meissie, ik vind t echt kut voor jequote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:47 schreef Ynske het volgende:
Goffer de geloeiende.
Ben bij t uitwandelen in een onzichtbaar gat gestapt vol door mm enkel gegaan en grandioos op Mn bek geflikkerd..
Zit nu te koelen en zometeen maar zwachtelen. Ben benieuwd, als 3x eerder zo Mn banden gescheurd.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
fysio heeft er meteen naar gekeken, moest nu koelen, dan hooghouden en zwachtelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nooooooo!!!! *insert aantal scheldwoorden* misschien meteen ff mee langs de huisartsenpost? En duimen dat het meevalt. Sterkte meissie, ik vind t echt kut voor je
Als t veranderd richting huisartsenpost, bij instabiel gevoel maandag bij hem langskomen voor te tapen.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Niet cool Ynske![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vergeet die 12-eieren-omelet niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:52 schreef mosselmossel het volgende:
Kouwe pannenkoeken met aardbeienjam. Hello carbs
Morgen is het alweer zover! Ben benieuwd naar je 2e HM.![]()
Ja, ben je er al helemaal klaar voor mossel??
Uitsmijtertje sla ik denk ik maar over vandaag.Daar zit niet echt iets in dat ik nodig heb vandaag en ik heb net gegeten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vergeet die 12-eieren-omelet niet.
Morgen is het alweer zover! Ben benieuwd naar je 2e HM.
Ben ook heel benieuwd!Ja, volgens mij wel. Goed getraind de afgelopen tijd. Lekker rustig gedaan deze week. Benen voelen goed. Pijntje dat ik van de week in mijn lies had is ook weg.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, ben je er al helemaal klaar voor mossel??Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Fijn dat je er nu al een goed gevoel over hebt! Spannend!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Uitsmijtertje sla ik denk ik maar over vandaag.Daar zit niet echt iets in dat ik nodig heb vandaag en ik heb net gegeten.
Ben ook heel benieuwd!
[..]
Ja, volgens mij wel. Goed getraind de afgelopen tijd. Lekker rustig gedaan deze week. Benen voelen goed. Pijntje dat ik van de week in mijn lies had is ook weg.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh fijn dat er al naar is gekeken!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
fysio heeft er meteen naar gekeken, moest nu koelen, dan hooghouden en zwachtelen.
Als t veranderd richting huisartsenpost, bij instabiel gevoel maandag bij hem langskomen voor te tapen.
@mossel: lekkah! En vast veel plezier morgenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Morgenochtend weer een rondje, het besloten om voorlopig te proberen rustdagen achterwege te laten om de trainingsintensiteit en km's wat op te voeren'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Te hard vertrokken vanochtend, waardoor het verval veel te groot was. Ach ja, af en toe moet je experimenteren op een 5 km.
Eindtijd was 19:29 met een eerste km van 3:35.![]()
A time not to be sneezed at spiritus!
Nette tijd hoor Spiritusbus![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Rappe tijd!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:42 schreef spiritusbus het volgende:
Te hard vertrokken vanochtend, waardoor het verval veel te groot was. Ach ja, af en toe moet je experimenteren op een 5 km.
Eindtijd was 19:29 met een eerste km van 3:35.
Voor de mensen die willen weten wat ik zoal allemaal eet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Daar komt je sub 2:00 HM aan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:03 schreef mosselmossel het volgende:
Ja, volgens mij wel. Goed getraind de afgelopen tijd. Lekker rustig gedaan deze week. Benen voelen goed. Pijntje dat ik van de week in mijn lies had is ook weg.![]()
Wat een tijd, SB!
Ikzelf heb na alle pizza, chips, cola en euforie van een voetbalavondje met pijll vanochtend een duurloopje van 11 km gedaan plus een trappentraining op driekwart.
Ik ga zo maar weer eens voedzaam eten voordat ik ga werken, want op pizza kan ik duidelijk niet lopen.![]()
Met die tempo's die jij in je trainingen loopt ben ik ervan overtuigd dat je sub 2:00 kan lopen. Je moet er alleen zelf ook in geloven, en veel belangrijker misschien: zelf willen dat risico te nemen.quote:![]()
Ik wil vooral een nette race lopen. Eén die redelijk vlak is of met een negatieve split. Als ik 21 kilometer lang 6.00 kan lopen ben ik superblij. En ik kan dan misschien wel sneller, maar het is maar mijn tweede HM nog, dus ja, wat weet ik ervan.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat eten betreft mossel, ziet er gewoon gezond uit. Misschien iets meer carbs dan je normaal zou eten maar meer dan genoeg voor een HM.
Ikzelf zie het nu niet can extra carbs voor een HM maar iedereen moet doen wat hij of zij denkt wat noodzakelijk is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik kon niet te ver van huis vandaag gaan lopen omdat ik de telefoon van mijn werk bij me heb (oa systeembeheer) maar wilde toch een LDL van 17 km gaan lopen dus ik besloot 4 rondjes rond het meer gaan doen, dan ben ik altijd snel thuis mocht er paniek zijn.
In het tweede rondje kwam ik er achter dat ik WEER mijn tepels was vergeten af te plakken, om verder schuren te voorkomen heb ik afwisselend met 1 hand steeds mijn tshirt naar voren gehouden.. en zo weer terug naar huis gelopen. Snel tape er op geplakt en weer terug, nog een rondje meer gedaan, een tweede rondje kwam niet lekker uit dus terug richting huis, daar weer ergens afgeslagen en dan uiteindelijk die 17 volgelopen.
Ging dit keer eigenlijk heel prima, voelde mij sterk. Zat te schelden op de terugweg op de stoplichten die op rood stonden en zodra je dan op de knop drukt weer terug op gang mag komen.. laat mij dan svp gewoon lekker doorlopen, dus dat is iets wat ik de volgende keer op de route wil vermijden.
Vorige week had ik een breakdown op 12k en begon af te tellen, volgens mij had ik nu een dipje ergens tussen de 13 en de 14 maar de slokken isostar deden goed hun werk en ging daarna sterk verder.
Ik had langer kunnen doorlopen eigenlijk!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/357067717/6503018
Blij en een dikke smile to prove it
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Met minder zou ik een HM ook prima kunnen lopen denk ik. Maar ik heb ook iets van: Over vier maanden moet ik een marathon lopen. Laat ik nu alvast kijken hoe carbs loaden bevalt, hoe het werkt. Veel mogelijkheden daarvoor krijg ik niet meer. Nu uitproberen en dan lukt het hopelijk goed als het wel moet. Als ik nu ergens last van krijg of wat dan ook, laat ik het de volgende keer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
Wat eten betreft mossel, ziet er gewoon gezond uit. Misschien iets meer carbs dan je normaal zou eten maar meer dan genoeg voor een HM.
Ikzelf zie het nu niet can extra carbs voor een HM maar iedereen moet doen wat hij of zij denkt wat noodzakelijk is
Dus nee, noodzakelijk niet, maar wel fijn om je aan vast te houden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Goed bezig mossel, ik vind het uitbalanceren van het eten ook het moeilijkste dus daar kan je imo niet genoeg op trainen en mee experimenteren'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zooooo jij gaat lekker zeg!!! 17 kmquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik kon niet te ver van huis vandaag gaan lopen omdat ik de telefoon van mijn werk bij me heb (oa systeembeheer) maar wilde toch een LDL van 17 km gaan lopen dus ik besloot 4 rondjes rond het meer gaan doen, dan ben ik altijd snel thuis mocht er paniek zijn.
In het tweede rondje kwam ik er achter dat ik WEER mijn tepels was vergeten af te plakken, om verder schuren te voorkomen heb ik afwisselend met 1 hand steeds mijn tshirt naar voren gehouden.. en zo weer terug naar huis gelopen. Snel tape er op geplakt en weer terug, nog een rondje meer gedaan, een tweede rondje kwam niet lekker uit dus terug richting huis, daar weer ergens afgeslagen en dan uiteindelijk die 17 volgelopen.
Ging dit keer eigenlijk heel prima, voelde mij sterk. Zat te schelden op de terugweg op de stoplichten die op rood stonden en zodra je dan op de knop drukt weer terug op gang mag komen.. laat mij dan svp gewoon lekker doorlopen, dus dat is iets wat ik de volgende keer op de route wil vermijden.
Vorige week had ik een breakdown op 12k en begon af te tellen, volgens mij had ik nu een dipje ergens tussen de 13 en de 14 maar de slokken isostar deden goed hun werk en ging daarna sterk verder.
Blij en een dikke smile to prove itwow man!
Verschillende dingen testen m.b.t voeding is op zich geen slecht idee nee. Uiteindelijk moet ieder toch voor zichzelf bepalen wat de optimale voorbereiding is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Met minder zou ik een HM ook prima kunnen lopen denk ik. Maar ik heb ook iets van: Over vier maanden moet ik een marathon lopen. Laat ik nu alvast kijken hoe carbs loaden bevalt, hoe het werkt. Veel mogelijkheden daarvoor krijg ik niet meer. Nu uitproberen en dan lukt het hopelijk goed als het wel moet. Als ik nu ergens last van krijg of wat dan ook, laat ik het de volgende keer.
Dus nee, noodzakelijk niet, maar wel fijn om je aan vast te houden.![]()
Dat is wel een goede! Ga ik misschien ook maar proberen!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Met minder zou ik een HM ook prima kunnen lopen denk ik. Maar ik heb ook iets van: Over vier maanden moet ik een marathon lopen. Laat ik nu alvast kijken hoe carbs loaden bevalt, hoe het werkt. Veel mogelijkheden daarvoor krijg ik niet meer. Nu uitproberen en dan lukt het hopelijk goed als het wel moet. Als ik nu ergens last van krijg of wat dan ook, laat ik het de volgende keer.
Dus nee, noodzakelijk niet, maar wel fijn om je aan vast te houden.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
jeetje wat een pechquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
fysio heeft er meteen naar gekeken, moest nu koelen, dan hooghouden en zwachtelen.
Als t veranderd richting huisartsenpost, bij instabiel gevoel maandag bij hem langskomen voor te tapen.Hoop dat het meevalt voor je
Je eet ook helemaal niet zoveel.. waar laat jij in godsnaam 7 pannenkoeken? wauw!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Uitsmijtertje sla ik denk ik maar over vandaag.Daar zit niet echt iets in dat ik nodig heb vandaag en ik heb net gegeten.
Ben ook heel benieuwd!
[..]
Ja, volgens mij wel. Goed getraind de afgelopen tijd. Lekker rustig gedaan deze week. Benen voelen goed. Pijntje dat ik van de week in mijn lies had is ook weg.zelfs niet 1 rustdag? of ga je dan op de dagen die normaal rustdag zijn gewoon wat minder km's lopen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
Morgenochtend weer een rondje, het besloten om voorlopig te proberen rustdagen achterwege te laten om de trainingsintensiteit en km's wat op te voerenwat een afstand! En stoplichten zijn stom, ik heb altijd moeite weer op gang te komen als ik stil heb moeten staan voor het spoor ofzo..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
Blij en een dikke smile to prove it
Heb zelf ook wel aardig gelopen vandaag. Voor het eerst weer wat km's achter elkaar na mijn kuitblessure. 4 km, eerste 2 gingen aardig vlak voor mijn doen. Lekker tempo en de laatste 300 meter wat versneld. Ik denk dat ik tot de Ekiden op de weg blijf lopen zodat ik aan mijn tempo kan gaan werken. Volgende week weer een keer 5 of 6 lopen en daarvoor weer eens een intervaltraining proberen.
http://www.endomondo.com/workouts/357072670/8270328![]()
Nirak, het plan is om deze maand zelfs op de "rustdagen" 10km te lopen.
Maar als het lichaam echt tegen begint te stutteren dan gaat rust toch voor hoor!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat rondje over mijn atletiekbaan met video gaat het vandaag niet worden vrees ik... Nogal gesneeuwd vannacht en het blijft de hele dag sneeuwen geloof ikRustdagje extra, om RD te compenseren!
En wat kut voor je, Ynskehoop dat het meevalt!
Lekker bezig Kluis! Gaat steeds beter!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
Blij en een dikke smile to prove itZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Woei! Tripje Maastricht levert 2 paar schoenen op. Pearl Izumi Road N2 en Pearl Izumi Trail N2
Happy! Straks maar ff testenF means you're fucked![]()
Jullie moeten onderhand groter gaan wonen, Imelda!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:57 schreef YUR het volgende:
Woei! Tripje Maastricht levert 2 paar schoenen op. Pearl Izumi Road N2 en Pearl Izumi Trail N2
Happy! Straks maar ff testen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:00 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Jullie moeten onderhand groter gaan wonen, Imelda!
F means you're fucked![]()
This post is worthless without pics!!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:57 schreef YUR het volgende:
Happy! Straks maar ff testen
En ik vraag me onderhand af wie er meer schoenen heeft bij jullie thuis? Jij of GotC?
Ik moest ze even googlen maar ze zien er mooi uit YUR.
Hoop dat je er veel plezier mee ga beleven!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gaat steeds beter inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Lekker bezig Kluis! Gaat steeds beter!
Maar ik heb deze week ook geen biertje gedronken, ook gisteravond niet en dat maakt echt een verschil!
Obivous natuurlijk, ik weet het wel maar zie nu zelf ook het verschil daarvan
Qua eten, ik heb gisterenochtend een smoothy gehad van kwark banaan en mango.
Een uur of 10 nog een banaan.
In de middag 4 boterhammen met mager rookvlees.
Savonds 170 gr kip, 250 gr bospaddestoelen, en een hapje rijst (wok)
Extra: savonds een paar bitterballen bij de voetbal.
Deze ochtend bord brinta.
Op zich best weinig maar ik loop de langere afstanden nog niet op een snel tempo natuurlijk. Hou mij zelf meer bezig met vochthuishouding!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Duurloop bij Haag was weer leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er klopt alleen steeds minder van m'n hartslag, geloof ik... Grafiekje is verre van recht en de hartslag die 'ie aangeeft is bij tijd en wijle veel te hoog. Je maakt mij niet wijs dat ik nog in volzinnen kan ouwehoeren tijdens het lopen met een HR van 180+
Kan dat betekenen dat ik de batterij moet vervangen?
/noob♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik, altijd al gehad...zelfs zonder hardloopschoenenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
This post is worthless without pics!!
En ik vraag me onderhand af wie er meer schoenen heeft bij jullie thuis? Jij of GotC?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik, altijd al gehad...zelfs zonder hardloopschoenen
*boks*quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik, altijd al gehad...zelfs zonder hardloopschoenen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:09 schreef Yuki het volgende:
Duurloop bij Haag was weer leukDe band een keer in de wasmachine gooien wil ook wel eens helpen. Als dat niet werkt idd batterij checkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er klopt alleen steeds minder van m'n hartslag, geloof ik... Grafiekje is verre van recht en de hartslag die 'ie aangeeft is bij tijd en wijle veel te hoog. Je maakt mij niet wijs dat ik nog in volzinnen kan ouwehoeren tijdens het lopen met een HR van 180+
Kan dat betekenen dat ik de batterij moet vervangen?
/noobFijn dat je lekker loopt bij HAAG!
![]()
Zo, lekker wat krachttraining gedaan (zie spoiler). Was lekker
Morgen een wedstrijd cricketen en dan is het maandag weer over met de rust, wat betreft hardlopen. Ik heb besloten de afstanden wat korter te houden, en wat meer explosiviteit erin te gooien. Hiermee hoop ik snelheid, explosiviteit en toch een beetje duurvermogen te trainen.
Het plan voor de komende weken is om een langere loop op zondag te doen (ca. 60 minuten of 10km), een rustige korte duurloop op dinsdag (zo`n 3 - 6km) en een snelheids-/ sprint training op donderdag (max. 100m, gecombineerd met werp oefeningen).SPOILER: Krachttraining van deze weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even wat strategische tips voor Mosselmossel (en GoGo) morgen:
Zorg dat je de eerste 10km in een lekker groepje zit. Na 10km ga je door een fietstunneltje en krijg je een paar km lekker de wind in de rug. Daar kun je proberen iets te versnellen voor je negatieve split.
Na 17 km (en GoGo na 6km) ga je weer door 2 fietstunnels en daarna een fietspad langs het spoor. Weer een paar km wind mee, dus als je daar nog over hebt...
De laatste 2 km loopt door de binnenstad en daar wordt je gedragen door het publiek (geldt ook voor GoGo)
Kortom: alle ingrediënten voor een sub 2 uur zijn aanwezig. Dat kun jij!!![]()
Marathon clinic gehad vanochtend, veel over voeding gehad. Meeste wist ik al wel, maar toch ook wel weer wat nieuwe dingetjes.
Daarna intervaltraining met de groep gedaan: 3*3000 (HM pace) met een rust van 2 a 3 min.
Ging prima, alleen zijn mijn Sayanora's niet echt geschikt om onverhard mee te lopen.
Jammer dat TWC er niet bij was, maar toch leuk om ook te anderen die meegaan naar Berlijn eens te zien.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Band mag alleen op de hand gewassen. Dat doe ik vrij regelmatig, op zich.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:38 schreef Nirak het volgende:
[..]
De band een keer in de wasmachine gooien wil ook wel eens helpen. Als dat niet werkt idd batterij checkFijn dat je lekker loopt bij HAAG!
Nog maar eens 1x proberen en anders nieuw batterijtje erin.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Oeh, thanks voor de tips!!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:03 schreef GlenHighland het volgende:
Zorg dat je de eerste 10km in een lekker groepje zit. Na 10km ga je door een fietstunneltje en krijg je een paar km lekker de wind in de rug. Daar kun je proberen iets te versnellen voor je negatieve split.
Na 17 km (en GoGo na 6km) ga je weer door 2 fietstunnels en daarna een fietspad langs het spoor. Weer een paar km wind mee, dus als je daar nog over hebt...
De laatste 2 km loopt door de binnenstad en daar wordt je gedragen door het publiek (geldt ook voor GoGo)
Kortom: alle ingrediënten voor een sub 2 uur zijn aanwezig. Dat kun jij!!Heb jij nog speciale plannen of wil je gewoon lekker lopen? Hopelijk zien we je nog even voor of na de tijd.
![]()
Kijk! Daar heb je wat aan! thnx!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:03 schreef GlenHighland het volgende:
Kortom: alle ingrediënten voor een sub 2 uur zijn aanwezig. Dat kun jij!!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
In ieder geval lekker lopenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:25 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Oeh, thanks voor de tips!!Heb jij nog speciale plannen of wil je gewoon lekker lopen? Hopelijk zien we je nog even voor of na de tijd.
![]()
PR (<1:49:45) durf ik niet echt op te hopen. Ik ga weg op 5:20/km en kijk ook na 10km wat er nog mogelijk is.
Elkaar meeten moet wel lukken. Misschien zien we McTwente ook nog?![]()
Coolquote:
Wie weet, zou leuk zijn! Al herken ik jou wel, maar McTwente niet. Maar wie weet!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:38 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
In ieder geval lekker lopen![]()
PR (<1:49:45) durf ik niet echt op te hopen. Ik ga weg op 5:20/km en kijk ook na 10km wat er nog mogelijk is.
Elkaar meeten moet wel lukken. Misschien zien we McTwente ook nog?![]()
![]()
M'n energieniveau is om te janken, maar het was weer een heerlijke Silkstone Shuffle vanochtend, en wat was 't weer gezellig![]()
Zeiknat geregend, met m'n bek in de modder gevallen en toch nog enigszins tevreden over m'n tijd. Heuvelop verlies ik teveel energie naar m'n zin, heuvelaf kan ik wel veel goed maken.
http://www.endomondo.com/workouts/357181749/881511
En m'n nieuwe schoenen waren bezorgdalthans, dat probeerden ze, maar we waren weg. Dus maandag maar even ophalen
![]()
Ja doei.![]()
Stipstreep stapt nu in de auto op weg naar Maastricht. Startnummer is al voor me opgehaald. Ik heb er zin in![]()
![]()
He, dat was een verrassend lekker loopje! Dinsdag zat er weinig fut in bij een loopje, maar vandaag wilde het wel. Waar delen van de route soms een enorm blubberfestijn zijn, was het erg goed te doen. Het gras was overal zo goed gegroeid, dat er bijna overal goed door te lopen was. En op het hele lange stuk omhoog wist ik het tempo er nog redelijk in te houden. En uiteindelijk met de hulp van een clubgenoot nog goed doorgepusht in de laatste paar kilometer. En met de finish in zicht nog even een sprintje getrokken om andere clubgenoten voor te blijven.
Weer 1:45 sneller dan de vorige keer, dus dik tevreden!
http://www.endomondo.com/workouts/357117680/10882483NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik dacht vrolijk: "Eens kijken wat zijn HM pace is" en klikte.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:32 schreef Guard het volgende:
Daarna intervaltraining met de groep gedaan: 3*3000 (HM pace) met een rust van 2 a 3 min.
Holy shitDie hartslag dan ook nog
Ik ga misschien zometeen toch nog even de sneeuw in en vooral héééél langzaam lopen
Stipstreep: Have fun!Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik heb stiekem wel wat harder gelopen dan mijn HM pace (en dat was dan ook nog een 20,8 km pace, omdat mijn laatste HM te kort wasquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:17 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik dacht vrolijk: "Eens kijken wat zijn HM pace is" en klikte.
Holy shitDie hartslag dan ook nog
Ik ga misschien zometeen toch nog even de sneeuw in en vooral héééél langzaam lopen
Stipstreep: Have fun!)
Maar het ging wel lekker
Ik heb weer een les gelopen: nr 32 met 3-2-3-2-3-2-matig tempo/zone 3. & 3-2 wedstrijdtempo / zone 4, 1 minuut wandelpauze. Het ging best lekker![]()
![]()
Zo *ploft op de bank* mijn LDL zit er ook weer op voor vandaag. Tevreden, lekker gelopen, mijn wedstrijdje volgende week moet goed komen ondanks dat ik mezelf de laatst km wel een beetje op moest peppen om door te lopen.
Dinsdag naar de AV, de rest van de week rustig aan...ik heb er vertrouwen in.
Bijlezen doe ik later even, nu eerst wat eten en drinken.
Endomondo (speciaal met foto voor TP):
http://www.endomondo.com/workouts/357208353/13622849"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik start natuurlijk een half uur voor Mossel en jij, gelijk met Gogo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:38 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
In ieder geval lekker lopen![]()
Elkaar meeten moet wel lukken. Misschien zien we McTwente ook nog?
Naar verwachting ben ik er rond 9.30 uur. Ik heb een felgeel shirt aan, vermoedelijk lopen er veel mensen in het oranje shirt van de Koningsnachtrun.![]()
Even dit topic binnendringen met mijn noobvragen. Eet de laatste tijd erg veel en moet dat dus compenseren met wat cardio. Eerst op een lopende band geprobeerd, maar daar werd ik gewoon misselijk van (? ). Vandaag mijn 2e run gedaan buiten zonder verder enige ervaring met hardlopen. Runkeeper gebruikt en een goede 7,2km gelopen met gemiddeld 12,3km/h.
Maar nu komt dus het probleem: op een gegeven moment(halverwege) krijg ik zieke kramp in mijn kuiten en reet/hamstrings. Ik draag Nike Free 4.0 en kom voornamelijk met het midden/bal van de voet op de grond tijdens het rennen, mijn hiel raakt de grond zelden of met geen gewicht erop.
Waarschijnlijk gewoon een kwestie van gewenning over tijd, maar ik dacht vraag het even.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:59 schreef Levitas het volgende:
Zo, lekker wat krachttraining gedaan (zie spoiler). Was lekker
Morgen een wedstrijd cricketen en dan is het maandag weer over met de rust, wat betreft hardlopen. Ik heb besloten de afstanden wat korter te houden, en wat meer explosiviteit erin te gooien. Hiermee hoop ik snelheid, explosiviteit en toch een beetje duurvermogen te trainen.
Het plan voor de komende weken is om een langere loop op zondag te doen (ca. 60 minuten of 10km), een rustige korte duurloop op dinsdag (zo`n 3 - 6km) en een snelheids-/ sprint training op donderdag (max. 100m, gecombineerd met werp oefeningen).mooi schema. Hoezo de bp 1x vaker?SPOILER: Krachttraining van deze weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zie OPquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:16 schreef Drinky het volgende:
Even dit topic binnendringen met mijn noobvragen. Eet de laatste tijd erg veel en moet dat dus compenseren met wat cardio. Eerst op een lopende band geprobeerd, maar daar werd ik gewoon misselijk van (? ). Vandaag mijn 2e run gedaan buiten zonder verder enige ervaring met hardlopen. Runkeeper gebruikt en een goede 7,2km gelopen met gemiddeld 12,3km/h.
Maar nu komt dus het probleem: op een gegeven moment(halverwege) krijg ik zieke kramp in mijn kuiten en reet/hamstrings. Ik draag Nike Free 4.0 en kom voornamelijk met het midden/bal van de voet op de grond tijdens het rennen, mijn hiel raakt de grond zelden of met geen gewicht erop.
Waarschijnlijk gewoon een kwestie van gewenning over tijd, maar ik dacht vraag het even.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb per week 2 verschillende trainingen. Training A en B (zoals in dat schema te zien is). Ene week doe ik A 2 keer, andere week B. Volgende week doe ik dus squats en deadlift 2 keer per week en de BP 1 keer. Terwijl dat deze week andersom was.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
mooi schema. Hoezo de bp 1x vaker?
Dus:
Week 1: A-B-A
Week 2: B-A-B![]()
Net een mooi rondje omgeving gemaakt, inclusief een bezoekje aan het drielandenpunt.
Lachen man, er is hier een wielertocht aan de gang. Limburgs Mooiste. En daar moeten ze af en toe flink klimmen.
Ik liep net ook op hun route, maar ze konden het niet zo heel goed hebben dat ik ze tijdens een klim inhaalde
Oh, en over de schoenen: die had ik veel eerder moeten hebben
Morgen nog eens een rondje makenF means you're fucked![]()
Je hebt toch wel met een wapperende vlag in je handen voor hun wielen gelopen hè? Zoals dat hoort bij wielrennerts...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:25 schreef YUR het volgende:
Net een mooi rondje omgeving gemaakt, inclusief een bezoekje aan het drielandenpunt.
Lachen man, er is hier een wielertocht aan de gang. Limburgs Mooiste. En daar moeten ze af en toe flink klimmen.
Ik liep net ook op hun route, maar ze konden het niet zo heel goed hebben dat ik ze tijdens een klim inhaalde
Morgen nog eens een rondje makenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
In mn Boratpak met een metershoog gewei op mn hoofdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je hebt toch wel met een wapperende vlag in je handen voor hun wielen gelopen hè? Zoals dat hoort bij wielrennerts...
Uiteraard!F means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:25 schreef YUR het volgende:
Morgen nog eens een rondje maken![]()
Watjes die wielrenners.
Nee, dat is geen kwestie van wennen maar van te snel te veel te hard lopen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:16 schreef Drinky het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een kwestie van gewenning over tijd, maar ik dacht vraag het even.
Conditioneel is het geweldig dat je dit al kunt lopen, super knap! Maar, je spieren en gewrichten kunnen deze belasting nog niet aan. Dus je zult moeten beginnen met afwisselend een paar minuutjes rennen/wandelen.
Helaas ff niet leuk, maar wel een grotere kans op langer plezier zonder jezelf te slopen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik neem aan dat je die schoenen in Valkenburg hebt gekocht?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:25 schreef YUR het volgende:
Morgen nog eens een rondje makenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
tof! Succes!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Stipstreep stapt nu in de auto op weg naar Maastricht. Startnummer is al voor me opgehaald. Ik heb er zin in
Kan helaas niet komen kijkenToday is life -
Dale Carnegie![]()
I'm with ^^quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, dat is geen kwestie van wennen maar van te snel te veel te hard lopen.
Conditioneel is het geweldig dat je dit al kunt lopen, super knap! Maar, je spieren en gewrichten kunnen deze belasting nog niet aan. Dus je zult moeten beginnen met afwisselend een paar minuutjes rennen/wandelen.
Helaas ff niet leuk, maar wel een grotere kans op langer plezier zonder jezelf te slopen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nope, in Maastricht bij ronforrun. Mooi groot assortiment en prima medewerkersquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die schoenen in Valkenburg hebt gekocht?F means you're fucked![]()
Oh ja die zie ik ook vaak voorbij komen als sponsor van diverse Limburgse loopjesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Nope, in Maastricht bij ronforrun. Mooi groot assortiment en prima medewerkersMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
KUUUUUUUUUUUUUUUUUT
Camera (nou ja, mobieltje) meegenomen, eerste rondje (maagdelijke sneeuw, altijd leuk) als warming up gebruikt zonder te klokken met de Garmin, alleen maar gefilmd inclusief commentaar en hont. Kom ik thuis, zie ik dat ik na 2 seconden kennelijk de stopknop heb ingedruktGofferdomme
(is er geen bozere smiley?!?).
Daarna (toen had ik het nog niet door en was nog in een goede bui) mijn 22´+10´ gelopen. Wilde langzaam, maar dat lukt kennelijk niet echt meerHad toch niet het idee dat ik zo "hard" (ahum) ging, maar goed. Hartslag ook wel vreemd, na het eerste rondje schiet die plots de hoogte in.
Door de blubbersneeuw ploegen is ook niet aan mij besteed, meer iets voor MoBlo, Wolve en Jero denk ik. Schoenen, sokken en broek zeiknat natuurlijk. Nah, het viel wel mee, maar er was één stukje waar toch een cm of 7 lag met aan weerszijde plassen, dus daar moest ik steeds doorheen en dan mijn voeten hoger optillen. Aparte trainingKon nu ook goed zien dat het niet uitmaakt of ik loop of ren, mijn Donald Duck voeten blijven wel in zo´n 60-90 graden tov elkaar staan
![]()
Je gaat toch verdorie niet in zonnig verweggistan wonen om weer door de sneeuw te moeten banjeren?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:14 schreef flipsen het volgende:
KUUUUUUUUUUUUUUUUUT
Camera meegenomen, eerste rondje (maagdelijke sneeuw, altijd leuk) als warming up gebruikt zonder te klokken met de Garmin, alleen maar gefilmd inclusief commentaar en hont. Kom ik thuis, zie ik dat ik na 2 seconden kennelijk de stopknop heb ingedruktGofferdomme
(is er geen bozere smiley?!?).
Daarna (toen had ik het nog niet door en was nog in een goede bui) mijn 22´+10´ gelopen. Wilde langzaam, maar dat lukt kennelijk niet echt meerHad toch niet het idee dat ik zo "hard" (ahum) ging, maar goed. Hartslag ook wel vreemd, na het eerste rondje schiet die plots de hoogte in.
Door de blubbersneeuw ploegen is ook niet aan mij besteed, meer iets voor MoBlo, Wolve en Jero denk ik. Schoenen, sokken en broek zeiknat natuurlijk. Nah, het viel wel mee, maar er was één stukje waar toch een cm of 7 lag met aan weerszijde plassen, dus daar moest ik steeds doorheen en dan mijn voeten hoger optillen. Aparte trainingKon nu ook goed zien dat het niet uitmaakt of ik loop of ren, mijn Donald Duck voeten blijven wel in zo´n 60-90 graden tov elkaar staan
![]()
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je hebt gelijk, het zou beter zijn 6 maanden in NL te wonen en 6 maanden in Argquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je gaat toch verdorie niet in zonnig verweggistan wonen om weer door de sneeuw te moeten banjeren?Zoek nog sponsors voor deze plannen overigens
Dat is er één voor aan de muur.quote:
Zweef en bijna-zweef
Wat vraag je? Want ik zie maar 1 vraagteken en die staat niet achter een zinquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:16 schreef Drinky het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een kwestie van gewenning over tijd, maar ik dacht vraag het even.
Verder: loop eens wat minder hard van stapel.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Daarom: petje op! Ook niet prettig, maar het houdt bij mij in ieder geval de druppels van de brilleglazenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:00 schreef Wolve000 het volgende:
Nog maar een foto dan?
[ afbeelding ]
Goed doorweekt, bril af, want anders zag ik nog minder...
dik, met blauwe bult.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:54 schreef Murmeli het volgende:
Hoe gaat het met je enkel ynske?
En succes stipstreepje
Als goed ingepakt kan ik in schoenen wel wat heen en weer hobbelen, naar wc en terugToday is life -
Dale Carnegie![]()
Shitquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
dik, met blauwe bult.
Als goed ingepakt kan ik in schoenen wel wat heen en weer hobbelen, naar wc en terug![]()
Nja wel fijn dat je wel een klein beetje mobiel bent.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja, die lag nog thuisquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:07 schreef flipsen het volgende:
[..]
Daarom: petje op! Ook niet prettig, maar het houdt bij mij in ieder geval de druppels van de brilleglazenhet leek droog te blijven
Ja doei.![]()
Oja de vraag, die kramp komt dus waarschijnlijk van de landingen op het midden van mijn voet, maar is dit normaal als je net begint met rennen? De run van vandaag was niet heel erg inspannend, vandaar dat ik het raar vond.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat vraag je? Want ik zie maar 1 vraagteken en die staat niet achter een zin
Verder: loop eens wat minder hard van stapel.
Maareh, nog minder lopen? vond dit al weinig, en om nou te gaan fietsen om die calorieen te verbranden, nee dankje
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
vraag 1: ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oja de vraag, die kramp komt dus waarschijnlijk van de landingen op het midden van mijn voet, maar is dit normaal als je net begint met rennen? De run van vandaag was niet heel erg inspannend, vandaar dat ik het raar vond.
Maareh, nog minder lopen? vond dit al weinig, en om nou te gaan fietsen om die calorieen te verbranden, nee dankje
vraag 2: ja.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Drinky, als je direct zulke afstanden gaat lopen ga je geheid blessures krijgen door overbelasting en kun je alsnog op de fiets kruipen.
En calorieën verbranden kun je toch echt beter gaan fietsen of wandelen of zwemmen of zo.
Dan heb je een lagere hartslag en zit je meer op vetverbranding wat beter voor je doel is.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ver weg betekent niet altijd automatisch zonnig....hoeveel mensen ik moet uitleggen dat het bij mij kouder is dan NL...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je gaat toch verdorie niet in zonnig verweggistan wonen om weer door de sneeuw te moeten banjeren?
"Ooohhh, het ligt toch bij Australie? Is het dan niet warm?"...ja, het ligt ergens bij Australie maar het dobbert ook in de buurt van de zuidpool'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heul wel!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ver weg betekent niet altijd automatisch zonnig....hoeveel mensen ik moet uitleggen dat het bij mij kouder is dan NL...
"Ooohhh, het ligt toch bij Australie? Is het dan niet warm?"...ja, het ligt ergens bij Australie maar het dobbert ook in de buurt van de zuidpool
Veel te snel en veel te lange afstand Drinky. En 12.7 KM gemiddeld niet inspannend noemen? Daar is je lichaam het niet mee eens."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Rondje gerend. Ging voor geen meter. Kan beter zeggen rondje gewandeld.
Op deze manier weinig zin in de Ekiden
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Grounded?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:00 schreef Quoi het volgende:
Dat is een waarheid als een kiwi, RD!
En een vliegtuig betekent niet altijd opstijgenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ah, als het dan kut gaat kan ik het meteen wegdrinken. Dat scheelt welquote:
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
De ekiden moet bij mij ook nog ff aan zin winnen...
De week daarna staat de 30km van de Utrechtse Heuvelrug Trail op het programma, daar kijk ik dan wel weer naar uitF means you're fucked![]()
Oh ja, ze schenken dat grachtenwater in die kantine daar...quote:
Oh en de foto's van MoBlo en Wolve zijn
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:00 schreef Quoi het volgende:
Dat is een waarheid als een kiwi, RD!
En een vliegtuig betekent niet altijd opstijgen![]()
Hopelijk kunnen jullie snel richting huis."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
O, en misschien kom ik toch nog even buurten op Ekiden. Manlief heeft ineens bedacht dat we mijn verjaardag (en die van onze dochter) ook een weekend eerder kunnen vieren."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
2+ uur vertraging, met heel veel Nederlanders die naar Lloret ed zijn geweest. Poepiebruinzwartquote:![]()
Zeg Yur, je máákt maar zin![]()
We hebben verdikkeme het allerleukste team!
![]()
Sterkte met de terugreis in dat gevalquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
2+ uur vertraging, met heel veel Nederlanders die naar Lloret ed zijn geweest. Poepiebruinzwart![]()
Ze hebben nog wel wat op fles ook, maar met mijn autorijdkwaliteiten is het sowieso beter als ik geen bier drinkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh ja, ze schenken dat grachtenwater in die kantine daar...![]()
![]()
Daar heb je wel een goed puntquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
2+ uur vertraging, met heel veel Nederlanders die naar Lloret ed zijn geweest. Poepiebruinzwart![]()
Oh ja, goed punt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel wat op fles ook, maar met mijn autorijdkwaliteiten is het sowieso beter als ik geen bier drinkMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Horror! Sterkte!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Heb niet alles bijgelezen, maar wilde toch even melden dat ik mn eerste 5km bekertje binnen heb
33:06 (waarvan 8min wandelen)
Deze tijd gaat dus nog vaak sneuvelen
http://www.endomondo.com/workouts/357337617/10707661![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:49 schreef mosselmossel het volgende:
Over hardlopen gesproken
[ afbeelding ]![]()
Maar dit houden ze natuurlijk niet 10km vol hè!"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Niet eens 100m, anders zou ie sneller zijn dan Boltquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:50 schreef Nanook24 het volgende:
[..]![]()
Maar dit houden ze natuurlijk niet 10km vol hè!
Misschien wat voor een toekomstige carrière, als ie het voetballen zat is.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Poep! Ik pak in het hotel net mijn tas uit om de spullen voor morgen klaar te leggen. Blijk ik mijn hardloopsokken niet te hebben ingepakt![]()
Morgen voor de start maar eens kijken of er nog een paar RU5 of RU4 te scoren is. Ik heb heel toevallig nog wel een paar Injinji teensokken in de auto liggen, dus dat is in ieder geval iets.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2014 23:12:39 ]![]()
Yep, hij is écht heel fitquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:49 schreef mosselmossel het volgende:
Over hardlopen gesproken
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heb je erg grote voeten? Misschien zou je anders Semtex een DM kunnen sturen? (Er vanuit gaande dat Sem niet maatje 37 heeft natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Poep! Ik pak in het hotel net mijn tas uit om de spullen voor morgen klaar te leggen. Blijk ik mijn hardloopsokken niet te hebben ingepakt![]()
Morgen voor de start maar eens kijken of er nog een paar RU5 of RU4 te scoren is. Ik heb heel toevallig nog wel een paar Injinji teensokken in de auto liggen, dus dat is in ieder geval iets.)
Zou ze maat 46/47 hebben? Nee zo erg is het niet, ik loop in het ergste geval met teensokken in niet-teenschoenen. Ik heb ook nog twee paar VFF in de auto liggen maar de hele 10 EM op VFF durf ik nog niet aan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:16 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Heb je erg grote voeten? Misschien zou je anders Semtex een DM kunnen sturen? (Er vanuit gaande dat Sem niet maatje 37 heeft natuurlijk.)
![]()
Het zou kunnen...maar ik denk het niet.quote:
Er is in elk geval een oplossing misschien niet de meest ideale maar in elk geval iets."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Bolt zijn topsnelheid is 44 km/h. Het is zo jammer dat hij een relatief trage starter is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet eens 100m, anders zou ie sneller zijn dan Bolt
Misschien wat voor een toekomstige carrière, als ie het voetballen zat is.
Overigens is er volgens berekeningen van spierkracht en zo eruit gekomen dat de mens 65km/h zou moeten kunnen halen.
Ik verwacht dat ik misschien hooguit de 30 haal.![]()
Toch denk ik dat die spelers op een 10/15km wedstrijd flink door de mand vallen. Ze lopen minder dan de scheidsrechterquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:49 schreef mosselmossel het volgende:
Over hardlopen gesproken
[ afbeelding ]
Ik gok dat vrijwel iedereen hier, ook Jero, een behoorlijke dobber gaat krijgen aan spelers als Robben en Van Persie op de 10km.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Toch denk ik dat die spelers op een 10/15km wedstrijd flink door de mand vallen. Ze lopen minder dan de scheidsrechter
Een voetballer loop gemiddeld ook gewoon 12kilometer in een wedstrijd.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En daarnaast doen ze in de training volgens mij ook hele stukken hardlopen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik gok dat vrijwel iedereen hier, ook Jero, een behoorlijke dobber gaat krijgen aan spelers als Robben en Van Persie op de 10km.
Een voetballer loop gemiddeld ook gewoon 12kilometer in een wedstrijd.
Geen idee hoeveel van der Sar nog hardliep naast z'n carrière (maar kan me niet voorstellen dat dat veel is als je al topsporter bent..), maar die liep een paar maanden nadat ie stopte een marathon. En dan ben je keeper..Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Zelf al eens gegoogled op "roze Nike free" oid?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:22 schreef Ralluff het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze schoenen kan vinden? Graag een nederlandse en betrouwbare site.
[ afbeelding ]F means you're fucked![]()
Ja, echter kom ik dan op (voor mij) onbekende sites uit. Wil iets betrouwbaars hebben natuurlijk. Op de site van Nike kon ik ze niet vinden.![]()
Ok, dan kan ik je niet verder helpenquote:Op zondag 15 juni 2014 00:40 schreef Ralluff het volgende:
Ja, echter kom ik dan op (voor mij) onbekende sites uit. Wil iets betrouwbaars hebben natuurlijk. Op de site van Nike kon ik ze niet vinden.F means you're fucked![]()
als we onze kinderen bij elkaar zetten is meteen alles weer leuk enzoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:05 schreef YUR het volgende:
De ekiden moet bij mij ook nog ff aan zin winnen...
De week daarna staat de 30km van de Utrechtse Heuvelrug Trail op het programma, daar kijk ik dan wel weer naar uit
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
en dit idd! Superteam!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
tnxquote:
Wat YUR zegt, ET nog vele gezonde jaren!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat ja
Pfff, was ik net weer thuis van dat sneeuwploegen, belt mijn overbuurman of ik mee ga badmintonnen. Glad vergeten, dus met zeiknatte schoenen en dito broek nog dik 1,5 uur wezen meppen. Ging wel lekker, maar ik kan morgen mijn bed niet meer uit denk ik
Van harte ET!
Mijn kleine blijft bij zijn andere mams in Eindhoven tijdens de ekiden, dus andere kinderen om naar te kijken zijn welkom.spelende kinderen
![]()
![]()
Gefeliciteerd ET!
Ga je nog een mooi verjaardagsloopje doen?
Spiritus erg mooie tijd neergezet weer!Een beetje te snel beginnen is ook wel goed, met beetje geluk hou je het dan nog vol ook
.
En gave schoentjes YUR!Was het nog gelukt met de TdF trouwens, hotel enzo?
![]()
Nog niet naar gekeken, komt misschien nog wel als we weer thuis zijnquote:Op zondag 15 juni 2014 01:05 schreef Jero_nimo het volgende:
Gefeliciteerd ET!
Ga je nog een mooi verjaardagsloopje doen?
Spiritus erg mooie tijd neergezet weer!Een beetje te snel beginnen is ook wel goed, met beetje geluk hou je het dan nog vol ook
.
En gave schoentjes YUR!Was het nog gelukt met de TdF trouwens, hotel enzo?
Ik ben zelf al 3 dagen aan het slacken. Woensdag voor het laatst getraind, step ups, dus al veel te lang niet gelopen. Baal ik van. Drukte op werk, buurtBBQ en voetbal enzo. Maar morgen hopelijk nog wel tijd en maandag naar Frankrijk toe, naar Omaha beach om daar een weekje vakantie te vieren. En lekker hardlopen natuurlijk.![]()
![]()
Dat is logisch. Nu gewoon lekker ongestoord genieten!quote:Op zondag 15 juni 2014 01:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Nog niet naar gekeken, komt misschien nog wel als we weer thuis zijn
En heuveltraining![]()
![]()
Van harte ET!
Inmiddels op vliegveld Rotterdam The Hague (ofwel: zestienhoven), staat onze lift in de file. Luchthaven sluit om 01:00 dus wij staan hier gezellig buiten in het Rotterdamse nachtleven (ofwel: een verlaten luchthaven) met z'n 2
![]()
Holadijee.![]()
Gefeliciteerd ET
Quoi inmiddels in bed?
Hahahha ja saai daar bij het vliegveld. Ik heb er wel eens een rondje omheen gerend maar dat was saai. Doe ik niet meer.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Gefeliciteerd ET! En wat een avonturen Quoi!
Hier matchday! Over een kwartier in de auto. Wat achterlijk vroeg.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ET: gefeliciteerd!!
Quoi: welkom thuis!!
Mossel en Gogo: veel plezier vandaag!!
Proficiat ET.
Weer aardig wat loopjes vandaag, succes en veel plezier iedereen!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Morgen mijn vuurdoop...voor het eerst van mijn leven kilometers maken op een treadmill.
In de gym van het hotel meer treadmills dan in heel NZ...
Ik heb gisteren de hele dag op bed gelegen. De Mallrun heb ik helaas moeten laten schieten. Ik ga straks wel richting Amsterdam voor de Urbanathlon, maar ik kijk daar wel of ik fit genoeg ben om van start te gaan. De voorbereiding was niet echt ideaal...
Man, wat ben ik toch blij met collega's die snotverkouden naar het werk komen...![]()
E.T. van harte!
Hier in het hotel wat pannekoekjes verorberd. Zo vertrek naar de start om de 5k en 10k lopers aan te moedigen. 12:15 de 10 EM. Volgens mij wordt het (te) warm. Gelukkig staan er elke 2,5km drankposten (en vlaai aan de finish).
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2014 08:52:15 ]![]()
Goed geslapen, ontbijt naar binnen gewerkt en nu wachten......
De zenuwen beginnen z'n werk te doen.
Al mijn lange duurlopen loop ik normaal met rugzak vandaag laat ik hem thuis.
Het is erg bewolkt en er staan voldoende drinkposten.
Alleen kan ik nu maar 1 fruitreep meenemen terwijl ik er normaal 2 bij me heb...maarja
De voorbereiding was goed, behalve de laatste twee weken, hemelvaart, avond4daagse en pinksteren gooide mijn schema overhoop. Misschien maar goed ook anders had ik vast te veel km's gemaakt.
Verslagje volgt morgen pas want het word een erg drukke dag.
Alle lopers heel veel suc6 vandaag!!![]()
Jij ook Linda!
Wij zitten inmiddels op het eemplein. Bij een ijskraam en ABN AMRO foto bekijk standje, mochten andere lopers fok nog checken.![]()
Succes Mossel en Gogo!quote:Op zondag 15 juni 2014 07:48 schreef mosselmossel het volgende:
Gefeliciteerd ET! En wat een avonturen Quoi!
Hier matchday! Over een kwartier in de auto. Wat achterlijk vroeg.![]()
Succes Mossel!Op een mooie vlakke race
En natuurlijk ook voor de andere loperts!
Hats, lijkt me een prachtige locatie![]()
![]()
Tnx allen![]()
Iedereen veel succes vandaag met zijn/haar loopjes![]()
Ik denk dat ik vandaag lekker oversla
Maat 41quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:23 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Het zou kunnen...maar ik denk het niet.
Er is in elk geval een oplossing misschien niet de meest ideale maar in elk geval iets.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Eerst nog een baan!quote:Op zondag 15 juni 2014 09:50 schreef Quoi het volgende:
Succes Mossel!Op een mooie vlakke race
En natuurlijk ook voor de andere loperts!
Hats, lijkt me een prachtige locatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker rustig rondje uitgelopen vanochtend. Heerlijk met een superlage hartslag![]()
En meteen getuige geweest van het ontstaan van een nieuwe hardlooptrend....
Lopen in je polo, collar popped...![]()
2 man vanochtend zo zien lopen was wel dichtbij de hockeyclub, oorzaak-verband?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb juist een hekel aan collega's die een snotneus als excuus zien om thuis te blijvenquote:Op zondag 15 juni 2014 08:44 schreef Devv het volgende:
Ik heb gisteren de hele dag op bed gelegen. De Mallrun heb ik helaas moeten laten schieten. Ik ga straks wel richting Amsterdam voor de Urbanathlon, maar ik kijk daar wel of ik fit genoeg ben om van start te gaan. De voorbereiding was niet echt ideaal...
Man, wat ben ik toch blij met collega's die snotverkouden naar het werk komen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik zeg: doen!quote:Op zondag 15 juni 2014 09:38 schreef hatsaflats het volgende:
Ghehe, ik ben (alweer) aan het kijken naar woonmogelijkheden in Den Haag, en hierboven gaan wonen is vast een heel slecht idee:
[ afbeelding ]
Zit je gelijk maar 5 minuten van HAAG vandaan![]()
![]()
Succes allemaal vandaag! (In zoverre iedereen al niet onderweg is)
Finish 5km/doorkomst 10km. Leuk om zoveel verschillende loopstijlen te zienWennemars kwam door op iets onder 20 minuten en het zag er niet meer zo soepel uit. Het weer valt mee, het is bewolkt en niet heel warm.
![]()
Omdat ik toch moest wachten net alvast de treadmill uitgeprobeerd...en ik moet zeggen, het viel me absoluut niet tegen.de mogelijkheden wat zo'n apparaat je biedt.
Vanmorgen 10km op het strand, vanmiddag 10km op de loopband. Geen slechte dag 😊'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Doet-ie alweer mee?quote:Op zondag 15 juni 2014 10:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Finish 5km/doorkomst 10km. Leuk om zoveel verschillende loopstijlen te zienWennemars kwam door op iets onder 20 minuten en het zag er niet meer zo soepel uit. Het weer valt mee, het is bewolkt en niet heel warm.
Wie ben jij??quote:Op zondag 15 juni 2014 10:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
Omdat ik toch moest wachten net alvast de treadmill uitgeprobeerd...en ik moet zeggen, het viel me absoluut niet tegen.de mogelijkheden wat zo'n apparaat je biedt.
Vanmorgen 10km op het strand, vanmiddag 10km op de loopband. Geen slechte dag 😊
Veel plezier vandaag voor alle lopers![]()
@RD, ik mag morgen bij de fysio weer op de loopband, en moet zeggen dat ik dat ook wel prettig vond. Ik vond het wel eng de eerste keer, bang dat ik eraf zou sodemieteren![]()
![]()
Ja Gup..... het droombeeld dat ik van mijzelf had als die hard trail junkie verkruimelde voor mijn eigen ogen
Nawww… Maar als het bevalt betekend dat wel wat je op de cruiseboot ook lekker kunt hobbelenquote:Op zondag 15 juni 2014 10:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ja Gup..... het droombeeld dat ik van mijzelf had als die hard trail junkie verkruimelde voor mijn eigen ogen
Lopers van vandaag succes!
ET van harte gefeliciteerd![]()
En alle vaders een fijne vaderdag
Wij gaan zo met de meiden brandweertje spelen
Niks mis met een opstaande kraag bij een polo IMO. Ik verbrand altijd eerst in m`n nek, dus zodra ik langer dan een uur in de zon sta met polo, gaat de kraag omhoogquote:
En nee, ik ben niet het stereotype hockeyer...
Aan de andere kant.. Hardlopen in een polo vind dan wel weer not done![]()
Qua fashion statement heb ik er niet zo'n problemen mee, moet jezelf weten. Maar een polo als hardloopkleding...... Mijn tepels beginnen al te bloeden als ik er aan denkquote:Op zondag 15 juni 2014 11:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
Niks mis met een opstaande kraag bij een polo IMO. Ik verbrand altijd eerst in m`n nek, dus zodra ik langer dan een uur in de zon sta met polo, gaat de kraag omhoog
En nee, ik ben niet het stereotype hockeyer...
Aan de andere kant.. Hardlopen in een polo vind dan wel weer not done
Brrrrquote:Op zondag 15 juni 2014 11:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Qua fashion statement heb ik er niet zo'n problemen mee, moet jezelf weten. Maar een polo als hardloopkleding...... Mijn tepels beginnen al te bloeden als ik er aan denk
Daarnaast: zweetspons to the max. Na 5km is je polo 2kg zwaarder van al het vocht dat het absorbeert
Dat is tofquote:Op zondag 15 juni 2014 11:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Houten medailles in Maastricht
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op zondag 15 juni 2014 11:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Houten medailles in Maastricht
[ afbeelding ]
♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: