quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
GastNu al gefrustreerd omdat je teampje hard gaat falen?
Belgiëquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:24 schreef Groby het volgende:
[..]ben je al moe van het NL bashen en BE supporteren om zo alternatief te zijn?
Het is Gillesenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Met dat 532 systeem waardoor je tegen Spanje geen bal meer inde spits krijgt en je kunt wachten tot het doelpunten regent achter Cillesen
Voetbal is oorlog, en met spelers met namen als Derrelen Deelie win je de oorlog toch niet?:')
Met van Gaal die geen idee heeft hoe hij tegen een sterke ploeg moet spelen
Kunnen we niet gewoon thuisblijven en die Spanjaarden een 5-0 cadeau doen ofso?
Klacht: ik baal nu al dat we straks dik gaan verliezen
Ben jij een beetje gefrustreerd ? Ja dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:24 schreef Groby het volgende:
[..]ben je al moe van het NL bashen en BE supporteren om zo alternatief te zijn?
Lekker, wel extra hard dan he?quote:
Haha je zei trekken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:47 schreef defokkingfoker het volgende:
Het wordt 1-1, en er worden 3 kaarten getrokken.
MARK MY WORDS
dat heb je al eerder gezegd helaas, het is niet zo goed meerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben jij een beetje gefrustreerd ? Ja dus.
Mensen geloven graag dingen die ze op fok lezenquote:
Zou toch al een leuk beginnetje kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pas maar op, hij lult je in 3 stappen klem.
Beter iemand klem lullen dan je lul klemmen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:55 schreef Gelser het volgende:
[..]
Zou toch al een leuk beginnetje kunnen zijn.
Ja, nou, maar is het dan allemaal niet waar wat je hier leest? En waarom wordt dat dan opgeschreven.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mensen geloven graag dingen die ze op fok lezen
Marked....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:47 schreef defokkingfoker het volgende:
MARK MY WORDS
Neequote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:57 schreef eend112 het volgende:
Als Nederland wint mag vogeltjesdans nooit meer een topic starten oke?
[..]
Hihi nee.quote:
HOLY FUCKING SHITquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:47 schreef defokkingfoker het volgende:
MARK MY WORDS
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:57 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
HOLY FUCKING SHIT IK ZAT GWN FOUT
[..]
Ja jij had dit allemaal voorspeld natuurlijkquote:
Jouw voorspellingen zijn beter zeker?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja jij had dit allemaal voorspeld natuurlijk
Het is inderdaad heel logisch dat de regerend wereldkampioen door met zulke cijfers verslagen wordt inderdaad.quote:
Ja.. Zit vier jaar tussen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel logisch dat de regerend wereldkampioen door met zulke cijfers verslagen wordt inderdaad.
Dat het kan zal ik niet ontkennen. Maar als je met zulke cijfers wint, is dat wel erg onwaarschijnlijk te voorspellen.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:06 schreef BigRedKane het volgende:
Nederland 5-0 Spanje😏😏😏😏SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:06 schreef BigRedKane het volgende:
Nederland 5-0 SpanjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
QFT!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:22 schreef geluksuil het volgende:
beter wint nederland het wk is eindelijk die media markt failliet
Huh?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:22 schreef geluksuil het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:22 schreef geluksuil het volgende:
Hebben je verpleegsters je verteld dat dat witte pak waar ze je in hebben gestoken een juichpak is?quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Hebben je verpleegsters je verteld dat dat witte pak waar ze je in hebben gestoken een juichpak is?![]()
Dat is wel een beetje gemeen van ze.![]()
Sorry gozer, maar dit is geen juichpak wat ze je aan hebben getrokken. Probeer er maar eens mee te juichen.
Ik heb m'n tv vann 3000 E al opgehaald idd. Iedereen zat me uit te lachen maar dadelijk ga ik het hardst lachen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:22 schreef geluksuil het volgende:
Dan nog, best wel sneu om te denken dat nu vast weer zo zal gaan. teamspirit is ook wat waard.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel logisch dat de regerend wereldkampioen door met zulke cijfers verslagen wordt inderdaad.
Hoi.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:43 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Heel simpel. Na de wedstrijd rakelen we deze berichten gewoon weer op.
Vogeltje heeft zn kop in het zand gestoken..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:11 schreef Hippocratos het volgende:
Vogeltje, waar ben je nu met je grote bakkes?!
Vogeltjesdans kuttopic van het jaar, ben je ook een klaphark he..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Klacht: ik baal nu al dat we straks dik gaan verliezen
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:36 schreef wickedmen het volgende:
Anti-klacht: Nederland gaat Spanje neuken.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nederland gaat vanavond af als een gieter jongen
Ik was even weg. Mag het ja?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:11 schreef Hippocratos het volgende:
Vogeltje, waar ben je nu met je grote bakkes?!
Vol van onverwachte briljante gebeurtenissen inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:31 schreef chroestjov het volgende:
Dit topic is een samenvatting van vogeltjesdans in een notendop.
Nee, jij wist dat we zo dik zouden gaan winnenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:34 schreef Deshain het volgende:
[..]
Vogeltjesdans kuttopic van het jaar, ben je ook een klaphark he..
Ik ben het met je eens dat als je zegt dat je dit aan zag komen je een vette leugenaar bentquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, jij wist dat we zo dik zouden gaan winnenHet eerste half uur heeft Nederland bijna niet meegedaan, alleen maar met armpjes tegenstanders omver geduwd, gele kaarten gescoord en een penalty tegen gekregen.
En dan al die gasten die nu ineens doen 'alsof ze het altijd wel al hadden geweten'Dat is pas sneu.
Zoals ik al zeiquote:
En toch zal hij stiekem de vogeltjesdans uitvoeren omdat Spanje totaal van het veld gespeeld is.quote:
Want? Jij wist dat het deze uitslag ging worden? Samen met mij waren bekende voetbalanalisten het erover eens dat het moeilijk zou worden tegen Spanje.quote:
Wat ben jij een waardeloze gozer joh.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want? Jij wist dat het deze uitslag ging worden? Samen met mij waren bekende voetbalanalisten het erover eens dat het moeilijk zou worden tegen Spanje.
Kom vechten dan, zielig lulletjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 06:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat ben jij een waardeloze gozer joh.
Nee. Nederland had overwegend balbezit in de eerste helft en speelde gecontroleerder dan in de 2e helft.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, jij wist dat we zo dik zouden gaan winnenHet eerste half uur heeft Nederland bijna niet meegedaan, alleen maar met armpjes tegenstanders omver geduwd, gele kaarten gescoord en een penalty tegen gekregen.
Welke overmatige voorspelling? In de fok poule heb ik 2-0 voor Spanje ingevuld, dat leek mij en ieder ander die er ook een beetje verstand van heeft veel realistischer. Niemand zag deze 1-5 aankomen. Niemand.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:19 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee. Nederland had overwegend balbezit in de eerste helft en speelde gecontroleerder dan in de 2e helft.
Maar hey, de meeste mensen waren het wel eens dat dit elftal spanje niet ging verslaan maar dat houdt niet in dat jouw nogal overmatig stellige voorspelling niet gruwelijk mis was dus own your words.
Kap nou even met dat slachtoffer gedoe van je. Ik zeg toch dat niemand dit zag aankomen. Het verschil tussen jou en andere negatieve voorspellers (zoals ik) is dat wij geen topic hebben aangemaakt waarin we roepen dat we net zo goed spanje 5-0 vcadeau moeten doen en niet eens moeten opdagenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Welke overmatige voorspelling? In de fok poule had ij 2-0 voor Spanje ingevuld, dat leek mij en ieder ander die er ook een beetje verstand van heeft veel realistischer. Niemand zag deze 1-5 aankomen. Niemand.
Heerlijk. Nederlanders, altijd zeiken, nu opeens dolenthousiast.quote:
Ach lulquote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Kap nou even met dat slachtoffer gedoe van je. Ik zeg toch dat niemand dit zag aankomen. Het verschil tussen jou en andere negatieve voorspellers (zoals ik) is dat wij geen topic hebben aangemaakt waarin we roepen dat we net zo goed spanje 5-0 vcadeau moeten doen en niet eens moeten opdagen
En dat verdient jou de aandacht die je krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |