Lol alsof Nederland 532 gaat spelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Met dat 532 systeem waardoor je tegen Spanje geen bal meer inde spits krijgt en je kunt wachten tot het doelpunten regent achter Cillesen
Voetbal is oorlog, en met spelers met namen als Derrelen Deelie win je de oorlog toch niet?:')
Met van Gaal die geen idee heeft hoe hij tegen een sterke ploeg moet spelen
Kunnen we niet gewoon thuisblijven en die Spanjaarden een 5-0 cadeau doen ofso?
Klacht: ik baal nu al dat we straks dik gaan verliezen
De vrij, Clasie en Martins Indi zijn ook kk slecht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:31 schreef Kiid het volgende:
Ik hoop dat Clasie/Janmaat/De Vrij/Vlaar/Van Persie/De Guzman/BMI de fouten kunnen opvangen van die debielen eromheen, maar ik vrees het ergste![]()
Vooral Blind op linksDan kan je beter gewoon met 10 man spelen
Dat was ook matchfixing, omdat toen al bepaald was dat Spanje wereldkampioen moest worden. Tegen Brazilie was dat nooit gelukt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:23 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Dachten jullie toen ook tegen Brazilië.
Jij bent niet objectief, die zijn juist 1 van de betere. Clasie kan je in 1 adem noemen samen met van Persie en Robbenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
De vrij, Clasie en Martins Indi zijn ook kk slecht.
Klopt, daar loopt een willekeurige Spanjaard ook zo overheenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij bent niet objectief, die zijn juist 1 van de betere. Clasie kan je in 1 adem noemen samen met van Persie en Robben
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij bent niet objectief, die zijn juist 1 van de betere. Clasie kan je in 1 adem noemen samen met van Persie en Robben
''El Dirigento''quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
1x een goed balletje. Verder was hij die wedstrijd nergens en werd hij compleet overlopen.
Duitser!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
Clasie? De Vrij, Vlaar?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:31 schreef Kiid het volgende:
Ik hoop dat Clasie/Janmaat/De Vrij/Vlaar/Van Persie/De Guzman/BMI de fouten kunnen opvangen van die debielen eromheen, maar ik vrees het ergste![]()
Vooral Blind op linksDan kan je beter gewoon met 10 man spelen
Met zo teruggetrokken spelen speel je de spitsen niet meer aan, dus die komen op een eilandje terecht. En het is prijssschieten voor het doel en wachten tot hij erin valt. Nederland moet naar voren voetballen en dat kan zo niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik hoop het uiteraard niet, maar het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat deze verdediging stand houdt. Een afstraffing zal het misschien niet worden, maar ik zet in op 2-0 voor Spanje, hoe jammer dat ook is. Je moet ook reëel blijven.
En zelfs tegen die spelers stapelen ze fout op fout.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:17 schreef Wotte het volgende:
De helft van de verdediging weet alleen hoe ie moet verdedigen tegen finbogason of cziommer.
kkrquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het kan eventueel voorkomen worden als de verdediging naar voren durft te spelen. Maar dat gaan ze durven. Je zult zien dat er weer ballen roekeloos naar voren gaan en Spanje rustig de bal rond tikt, dan is het wachten op een fout van de verdediging, want die gaan er genoeg komen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Met zo teruggetrokken spelen speel je de spitsen niet meer aan, dus die komen op een eilandje terecht. En het is prijssschieten voor het doel en wachten tot hij erin valt. Nederland moet naar voren voetballen en dat kan zo niet.
Maar dat is het hele strijdplan van de bondschoach. De bus parkeren en schoppen tot je een ons weegt en hopen dat er een bal goed valt voor robben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Met zo teruggetrokken spelen speel je de spitsen niet meer aan, dus die komen op een eilandje terecht. En het is prijssschieten voor het doel en wachten tot hij erin valt. Nederland moet naar voren voetballen en dat kan zo niet.
Dat is best een goed idee, want dan kunnen ze meteen met die bus naar huis.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maar dat is het hele strijdplan van de bondschoach. De bus parkeren en schoppen tot je een ons weegt en hopen dat er een bal goed valt voor robben.
Als ze dat eerste doen, dan is het ook open huis omdat het geen geweldige voetballers zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het kan eventueel voorkomen worden als de verdediging naar voren durft te spelen. Maar dat gaan ze durven. Je zult zien dat er weer ballen roekeloos naar voren gaan en Spanje rustig de bal rond tikt, dan is het wachten op een fout van de verdediging, want die gaan er genoeg komen.
Het is afwachten. Met Blind en Janmaat kan de bal eventueel over de flanken naar voren, maar om heel eerlijk te zijn loop ik absoluut niet warm van Blind. Ik vind hem bij Ajax ook meestal een ergernis. Janmaat valt me wel steeds positiever op.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ze dat eerste doen, dan is het ook open huis omdat het geen geweldige voetballers zijn.
Als ze na elke goal van Spanje gaat zuigen, doe je goede zaken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:26 schreef Werkman het volgende:
Tja... je bent Nederlander en hoopt natuurlijk dat ze winnen maar je verstand vertelt anders.
Wat kan je dan verder doen dan tegen beter weten in met de grote stroom mee te gaan en met je Oranje tenue de kroeg in te duiken en je kapot te schreeuwen tegen de tv tot je longen er uit hangen?
Lekker wijfie opscharrelen die niks met voetbal heeft en lekker gezellig avondje thuis de tijd verdrijven.
Blind tikt alleen maar terug of opzij. Heb je aanvallend niks aan. Verdedigend ook niet trouwens. Is erbij omdat pappie in de staf zit. Iets anders is er niet van te maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is afwachten. Met Blind en Janmaat kan de bal eventueel over de flanken naar voren, maar om heel eerlijk te zijn loop ik absoluut niet warm van Blind. Ik vind hem bij Ajax ook meestal een ergernis. Janmaat valt me wel steeds positiever op.
Kan me anders nog een 17 jarige knul voor de geest halen die janmaat nachtmerries gaf. Mensen onderschatten blind naar mijn idee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is afwachten. Met Blind en Janmaat kan de bal eventueel over de flanken naar voren, maar om heel eerlijk te zijn loop ik absoluut niet warm van Blind. Ik vind hem bij Ajax ook meestal een ergernis. Janmaat valt me wel steeds positiever op.
Ben ik het grotendeels mee eens, maar Janmaat heeft in de afgelopen paar wedstrijden toch wel een paar leuke trappen gehad. Je moet met dit elftal blij zijn met de kleine dingen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Blind tikt alleen maar terug of opzij. Heb je aanvallend niks aan. Verdedigend ook niet trouwens. Is erbij omdat pappie in de staf zit. Iets anders is er niet van te maken.
Janmaat heeft het lastig tegen een goede, directe tegenstander en heeft een matige voorzet.
Wil je dat niet zeggen? Mijn oma was van de trap afgevallen en brak haar nek, wat bleek? Ze had ook kanker.quote:
Eens. Emanuelson en vd Wiel zijn geschikter voor dit systeem. Meer ervaring, verdedigend beter dan de twee van nu en brengen aanvallend ook meer. Douglas zou ik ook meegenomen hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben ik het grotendeels mee eens, maar Janmaat heeft in de afgelopen paar wedstrijden toch wel een paar leuke trappen gehad. Je moet met dit elftal blij zijn met de kleine dingen.
Het is jammer dat v.d. Wiel geblesseerd is. Overigens zie ik liever Emanuelson op de plek van Blind en ik ga ook v. Dijk mee genomen en opgesteld in de verdediging. Wat mensen met Europese ervaring erbij.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wil je dat niet zeggen? Mijn oma was van de trap afgevallen en brak haar nek, wat bleek? Ze had ook kanker.
quote:
Waarom eigenlijk? Als het toch al in de verwachting ligt heb je toch tijd genoeg voor berusting?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:13 schreef vogeltjesdans het volgende:Klacht: ik baal nu al dat we straks dik gaan verliezen
Hmmm... neequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:03 schreef _DeMoN_ het volgende:
Lekker optimistisch hier. We gaan godverdomme gewoon winnen.
Heel simpel. Na de wedstrijd rakelen we deze berichten gewoon weer op.quote:
Haha je kan duidelijk zien dat jou enige levenservaring ontbreekt (no offence) .quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:39 schreef PeZu het volgende:
ik dacht wat een bagger topic, ik zag niet wie de ts was, ik had onmiddellijk spijt van mijn beslissing on er op te klikken
vogeltjesdans, doet alsof ie van alles wat weet maar eigenlijk van niks alles weet en daar ook nog over liegt_!
ja daarom eindigden die zwakke plekken ook boven de betere aan het eind van dit seizoenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Leuk allemaal die haat op de Feyenoorders, maar de zwakke plekken in de basis zijn 'gewoon' Blind en Cilissen naar mijn mening.
Waar kom jij ineens weer vandaan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:39 schreef PeZu het volgende:
ik dacht wat een bagger topic, ik zag niet wie de ts was, ik had onmiddellijk spijt van mijn beslissing on er op te klikken
vogeltjesdans, doet alsof ie van alles wat weet maar eigenlijk van niks alles weet en daar ook nog over liegt_!
Oke.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:43 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Heel simpel. Na de wedstrijd rakelen we deze berichten gewoon weer op.
Paul is al even dood, hoor.quote:
enige ontbreekt nog ja, het meeste ik welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha je kan duidelijk zien dat jou enige levenservaring ontbreekt (no offence) .
Pas maar op, hij lult je in 3 stappen klem.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
enige ontbreekt nog ja, het meeste ik wel
rondreis door de stille zuidzee, beetje varen, zwemmen, duiken, jagen op verlaten eilandjes, onderzoek doen naar marine biologiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar kom jij ineens weer vandaan?
ja hij wel jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pas maar op, hij lult je in 3 stappen klem.
Niet aankomen dat ik je niet gewaarschuwd hebt, succes vriend, sterkte.quote:
Zowaar een stukje inzicht in je post. Heb je dan toch naar me geluisterd?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha je kan duidelijk zien dat jou enige levenservaring ontbreekt (no offence) .
PeZu is mijn vriend!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet aankomen dat ik je niet gewaarschuwd hebt, succes vriend, sterkte.
bedankt ik zal het nodig hebben, je hebt wel gelijk hoor, strijden met debielen is kansloos voor rede vatbaar zijn ze amper, en dan spreekt de frustratie en ontbreekt elke vorm van logica, die er toch al weinig wasquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet aankomen dat ik je niet gewaarschuwd hebt, succes vriend, sterkte.
Als een neger naar zijn boss man.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zowaar een stukje inzicht in je post. Heb je dan toch naar me geluisterd?
ik ook van jou hoorquote:
Prima geantwoord, ga nu maar braaf katoenplukkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als een neger naar zijn boss man.
ja wat is dezequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Andere klagt : al onze namen in het oranje
Ze bepoalen al voor ons voor wie we moeten zijn .quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat is deze
vroeger moets je aangeven of je oranje was
nu is plots iedereen het
fokking massahysterie
ik voel me gediscrimineerdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze bepoalen al voor ons voor wie we moeten zijn .
de stumpers
wat denk je dat oranje reëel gezien gaat doen danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:03 schreef Groby het volgende:
rot op met je pessimistische gekanker om alleen maar aan te geven hoeveel verstand je er wel niet van hebt
Heeft 'ie er nou wel of niet verstand van?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:03 schreef Groby het volgende:
rot op met je pessimistische gekanker om alleen maar aan te geven hoeveel verstand je er wel niet van hebt
Dat weet ik niet. Het kan alle kanten op. Wie weet faalt Spanje dit WK ook vies hard tegen en valt NL mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat denk je dat oranje reëel gezien gaat doen dan
Dan wint Spanje nog met 1-0 of 2-0.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:10 schreef Groby het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het kan alle kanten op. Wie weet faalt Spanje dit WK ook vies hard tegen en valt NL mee.
ja de bal is rond zo ken ik er nog wel paarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:10 schreef Groby het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het kan alle kanten op. Wie weet faalt Spanje dit WK ook vies hard tegen en valt NL mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |