Paul is al even dood, hoor.quote:
enige ontbreekt nog ja, het meeste ik welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha je kan duidelijk zien dat jou enige levenservaring ontbreekt (no offence) .
Pas maar op, hij lult je in 3 stappen klem.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
enige ontbreekt nog ja, het meeste ik wel
rondreis door de stille zuidzee, beetje varen, zwemmen, duiken, jagen op verlaten eilandjes, onderzoek doen naar marine biologiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar kom jij ineens weer vandaan?
ja hij wel jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pas maar op, hij lult je in 3 stappen klem.
Niet aankomen dat ik je niet gewaarschuwd hebt, succes vriend, sterkte.quote:
Zowaar een stukje inzicht in je post. Heb je dan toch naar me geluisterd?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha je kan duidelijk zien dat jou enige levenservaring ontbreekt (no offence) .
PeZu is mijn vriend!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet aankomen dat ik je niet gewaarschuwd hebt, succes vriend, sterkte.
bedankt ik zal het nodig hebben, je hebt wel gelijk hoor, strijden met debielen is kansloos voor rede vatbaar zijn ze amper, en dan spreekt de frustratie en ontbreekt elke vorm van logica, die er toch al weinig wasquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet aankomen dat ik je niet gewaarschuwd hebt, succes vriend, sterkte.
Als een neger naar zijn boss man.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zowaar een stukje inzicht in je post. Heb je dan toch naar me geluisterd?
ik ook van jou hoorquote:
Prima geantwoord, ga nu maar braaf katoenplukkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als een neger naar zijn boss man.
ja wat is dezequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Andere klagt : al onze namen in het oranje
Ze bepoalen al voor ons voor wie we moeten zijn .quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat is deze
vroeger moets je aangeven of je oranje was
nu is plots iedereen het
fokking massahysterie
ik voel me gediscrimineerdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze bepoalen al voor ons voor wie we moeten zijn .
de stumpers
wat denk je dat oranje reëel gezien gaat doen danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:03 schreef Groby het volgende:
rot op met je pessimistische gekanker om alleen maar aan te geven hoeveel verstand je er wel niet van hebt
Heeft 'ie er nou wel of niet verstand van?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:03 schreef Groby het volgende:
rot op met je pessimistische gekanker om alleen maar aan te geven hoeveel verstand je er wel niet van hebt
Dat weet ik niet. Het kan alle kanten op. Wie weet faalt Spanje dit WK ook vies hard tegen en valt NL mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat denk je dat oranje reëel gezien gaat doen dan
Dan wint Spanje nog met 1-0 of 2-0.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:10 schreef Groby het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het kan alle kanten op. Wie weet faalt Spanje dit WK ook vies hard tegen en valt NL mee.
ja de bal is rond zo ken ik er nog wel paarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:10 schreef Groby het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het kan alle kanten op. Wie weet faalt Spanje dit WK ook vies hard tegen en valt NL mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |