Gaaf.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nope
[..]
Elbow morgen. Ik heb toch maar besloten te gaan
Ik kan er nu niet om lachenquote:
Halloquote:
Omdat hij dit soort vragen wilquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
hey wat handig.. je ziet de volgende topic meteen in je AT verschijnen.. Geen TVP meer dus!
sterker nog, je kunt sinds een paar dagen of weken, denk ik... op een leuk knopje 'volg topic' klikken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
hey wat handig.. je ziet de volgende topic meteen in je AT verschijnen.. Geen TVP meer dus!
Jeuh.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:31 schreef ChatGirl het volgende:
Gelukt!
![]()
2,5 uur proberen maar dan heb je ook wat
Tot morgen dan maar alvastquote:
Heb t denk ik gemist.. wat was je aan t doen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:31 schreef ChatGirl het volgende:
Gelukt!
![]()
Zwaai je als je bij afrit 22 van de A28 bent? Vinden minthy en ik leuk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
Oh dinsdag en woensdag gaat niet doorlekker dinsdag dus gewoon weer op kantoor en hier voor jullie vermaak
Nu richting Emmen, ciao.
Zal ik doenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zwaai je als je bij afrit 21 van de A28 bent? Vinden minthy en ik leuk.
Concertticket bestellen en iDeal en cc werkte niet. Maar het is uiteindelijk toch geluktquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Heb t denk ik gemist.. wat was je aan t doen?
hoeraquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Concertticket bestellen en iDeal en cc werkte niet. Maar het is uiteindelijk toch gelukt
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Concertticket bestellen en iDeal en cc werkte niet. Maar het is uiteindelijk toch gelukt
Okquote:
ja heb je er nu ook 2?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:31 schreef ChatGirl het volgende:
Gelukt!
![]()
Da's waar ook...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, ze heeft de parkeerplaats weer gered hoor. Jammer.
Inb4 filmpje-post van Sersjee.
Nee, maar 1.quote:
ohja?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:12 schreef Zaktabak het volgende:
Faal.
Vorige week ook al deze jingle en daarna Katy Perry - Birthday. Hoe facking slecht
Wut.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:14 schreef alors het volgende:
[..]
ohja?
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/23058
Absoluut!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zwaai je als je bij afrit 22 van de A28 bent? Vinden minthy en ik leuk.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:15 schreef Pandaplint het volgende:
Misschien weer eens interessant om hier mijn droom te posten van vannacht.
Vannacht droomde ik dat ik opgesloten was met Jandino Asporaat in de studio van '24u met..'. Jandino bleef maar schreeuwen, praten en lachen. Knettergek werd ik er van. Op de tafel stond een grote fruitschaal met oa een grote watermeloen er in.
Op een gegeven moment was ik hem helemaal zat en begon ik het te hebben over z'n gigantische mond. Ik daagde hem uit en sloot een weddenschap met hem af dat hij in Carré mocht optreden als hij die watermeloen kon opeten zonder te kauwen...
Hij pakte direct de watermeloen en zette z'n tanden om de meloen. Maar hij kreeg hem niet weg. Daar zat hij dan, met een meloen in z'n mond. Gigantische ogen en het zweet brak hem uit. Met geen mogelijkheid kreeg hij de meloen weer uit z'n mond. Hij was stil. Ik was blij.
Einde.
![]()
/liefdagboek
Vannacht droomde ik dat ik opgesloten was met Jandino Asporaat in de studio van '24u met..'. Jandino bleef maar schreeuwen, praten en lachen. Knettergek werd ik er van. Op de tafel stond een grote fruitschaal met oa een grote watermeloen er in.
Op een gegeven moment was ik hem helemaal zat en begon ik het te hebben over z'n gigantische mond. Ik daagde hem uit en sloot een weddenschap met hem af dat hij in Carré mocht optreden als hij die watermeloen kon opeten zonder te kauwen...
Hij pakte direct de watermeloen en zette z'n tanden om de meloen. Maar hij kreeg hem niet weg. Daar zat hij dan, met een meloen in z'n mond. Gigantische ogen en het zweet brak hem uit. Met geen mogelijkheid kreeg hij de meloen weer uit z'n mond. Hij was stil. Ik was blij.
Einde.
![]()
/liefdagboek
Einde.
![]()
/liefdagboek
Einde.
![]()
/liefdagboek
Einde.
![]()
/liefdagboek
Sommige mensen doen andere dingen 's nachts. Zoals vogels vangen op een klif.quote:
Owh.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sommige mensen doen andere dingen 's nachts. Zoals vogels vangen op een klif.
Zo noem ik dat ook altijdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik las klit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat geluidsfragment van Tivoliquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij heeft weer wat dorpsnieuwtjes weten te verzamelen.
Ik zou het doenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zal ik?![]()
http://werkenbijdenos.nl/vacatures/samensteller+online-669450
Ik heb alleen geen uitgebreide journalistieke ervaring. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat een probleem is bij de NOS.quote:
Stuur je toch gewoon je PoHi meequote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen uitgebreide journalistieke ervaring. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat een probleem is bij de NOS.
Als je een twitterbericht kunt lezen, ben je al socialmedia-expert, dus idd, zal geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen uitgebreide journalistieke ervaring. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat een probleem is bij de NOS.
Ze moesten toch wat nadat dit nieuws bekend werd: NWS / [breaking] Dries Roelvink mag WK-single niet promotenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nog een week reclame voor Stromae. Die kerel verkoopt toch wel. Kom es met wat orginelers.
Een verdomd terechte obsessiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:53 schreef Pino112 het volgende:
En Panda commentaar op mij leveren dat Wilbert een 'obsessie voor me is'.
Met z'n NOS (op 3).
Trokken ze z'n autorisatie om muziek te maken maar helemaal in.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze moesten toch wat nadat dit nieuws bekend werd: NWS / [breaking] Dries Roelvink mag WK-single niet promoten
Coen heeft alleen maar middelbare school. Dat hoor je wel.quote:
De keren dat ze dat hebben geprobeerd dit jaar flopte het steeds. Dus tsja, wat is het nut eigenlijk nog?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nog een week reclame voor Stromae. Die kerel verkoopt toch wel. Kom es met wat orginelers.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:05 schreef Qunix het volgende:
Heerlijk om geen voetbal te kijken. Winkels leeg, 1 kassa medewerkster wat ook voetbal niet hoeft te zien. Alles op mijn gemak doen en geen wachtrij bij de kassa. Leuk praatje gehouden
KX DJtwitter:JasperLeijdens twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 22:07:38VET!!!! Mijn eerste uurtje op #3FM begint nu! Stenders kijkt voetbal en ik val in!
http://t.co/dSDcaI8CTF reageer retweet
Vuurwerkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:01 schreef ddx het volgende:
Zitten hier buiten gewoon al 10 minuten vuurwerk af te steken
dit is geniaal manquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
ow god, ze komen hier al toeterend voorbij. stelletje josties.
oh, ik vond het een mooi wedstrijd, maar om nu al toeterend door de stad te rijdenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dit is geniaal man
Spanje is compleet vernederd
Hier zag ik een paar straten verderop ook wat vuurwerk net... maar niet 10 minuten lang.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:01 schreef ddx het volgende:
Zitten hier buiten gewoon al 10 minuten vuurwerk af te steken
Wie zat er achter de knoppen ?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:12 schreef Holenmens het volgende:
http://www.3fm.nl/a/148118
http://www.3fm.nl/a/148119
Timur
briljantquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:12 schreef Holenmens het volgende:
http://www.3fm.nl/a/148118
http://www.3fm.nl/a/148119
Timur
in een plasje bloed?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga even huilen. In een hoekje. Van vreugde.
ik heb liever borrelnoot of tijgernootquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb liever borrelnoot of tijgernoot
heeft een Mac zo'n andere layout dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ander toetsenbord. Ben een mac gewend en moet nu op een windows usb ding typen.
toetsenbord is compacter. Ik kan daarmee blind typen. Op zo'n stom dell windows usb toertsenbord zijn de toetsen ver van elkaar af en moet je 'hard' typen...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heeft een Mac zo'n andere layout dan?
ah ja, is ook altijd even wennen, een ander toetsenbordquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
toetsenbord is compacter. Ik kan daarmee blind typen. Op zo'n stom dell windows usb toertsenbord zijn de toetsen ver van elkaar af en moet je 'hard' typen...
Goeie zonnebrilquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:29 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
de flirt-je-stijf is vandaag iets ouder dan gemiddeld. zij flirt met hem. ben benieuwd
lekker liedje is dat! die van Cheryl dus. maar die tattoo die ze tegenwoordig heeft, daar is dequote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:39 schreef alors het volgende:
Ik wil geen nieuwe FJS jingle. En dit nummer lijkt op Fight For Our Love van Cheryl Cole...
Ja, die is echt butt-ugly. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekker liedje is dat! die van Cheryl dus. maar die tattoo die ze tegenwoordig heeft, daar is devoor uitgevonden
Ja, 24. Hoe oud zou die knakker zijn? Minstens 40 als ik moet uitgaan van de foto.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:45 schreef alors het volgende:
hoe oud was ze nou? ik verstond 24, maar dat lijkt me niet
dan heeft ie iig ervaring....en een Alfa Giuliettaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, 24. Hoe oud zou die knakker zijn? Minstens 40 als ik moet uitgaan van de foto.
Ik had haar ook wel 40 geschat, wtf....quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, 24. Hoe oud zou die knakker zijn? Minstens 40 als ik moet uitgaan van de foto.
ja, je zult een leuke meid aan de haak hebben geslagen. ze doet haar kleren uit, draait zich om...en je ziet dat. ik zou waarsch meteen impotent zijnquote:
Misschien was dat haar dochter aan de telefoon.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had haar ook wel 40 geschat, wtf....
In haar geval zou je haar best nog wel een veeg geven...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, je zult een leuke meid aan de haak hebben geslagen. ze doet haar kleren uit, draait zich om...en je ziet dat. ik zou waarsch meteen impotent zijn
ja, met een halfslappe pik omdat ik em niet meer omhoog krijg. krijg je zo'n laffe puddingbuks waar een beetje lauwwarme bud uitsijpeltquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In haar geval zou je haar best nog wel een veeg geven...
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, met een halfslappe pik omdat ik em niet meer omhoog krijg. krijg je zo'n laffe puddingbuks waar een beetje lauwwarme bud uitsijpelt
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:52 schreef Cee het volgende:
Ik zie net dat ik 4e sta in de WK pool.STOP DE TIJD.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:52 schreef Cee het volgende:
Ik zie net dat ik 4e sta in de Fok! WK pool.STOP DE TIJD.
we staan met 3fm derde!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:52 schreef Cee het volgende:
Ik zie net dat ik 4e sta in de Fok! WK pool.STOP DE TIJD.
Godverdegoderquote:
en daar tussen een opgerekte anjerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godverdegoder
Over 20 jaar zit je dan naar verlepte rozen met putjes te kijken
Eeuwig zonde
hoho, mannen!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:55 schreef alors het volgende:
JongensWat zijn jullie weer heerlijk beeldend.
oplichtersquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze FJS was doorgestoken kaart...
https://www.facebook.com/(...)16359&type=1&theater
Ik had ook mijn twijfels...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
IS ER DAN NIKS MEER HEILIG?????quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Staan ook gewoon op de FB-pagina. Daar reageert die meid ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:13 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
mmmmm.....dubieus.....
edit: even de achternamen weggehaald.
ik zag het ja. maar het is iig fraude. die foto in die nieuwe woning is zelfs al van februariquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze hebben de hele FJS-post van vandaag verwijderd..
Denk ook niet dat 3FM dat etentje nog gaat regelenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zag het ja. maar het is iig fraude. die foto in die nieuwe woning is zelfs al van februari
en terecht! eigenlijk wel jammer dat ze er nu niet op terugkomen en dat geboefte gaan bellen en aan de schandpaal nagelen!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk ook niet dat 3FM dat etentje nog gaat regelen.
exactemundo! in februari postte hij al een foto op zijn facebook met daarbij een opmerking over zijn nieuwe stekkie (met de de dame in kwestie....). zie de foto's eerder in het topicquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:07 schreef MarijeH het volgende:
Wat was er aan de hand met flirt je stijf? Hadden de twee kandidaten eigenlijk al een relatie? Ik had het gemist.
Ik heb een iets minder korrelige UI voor jequote:
oh, thanks! Had nog niet echt de tijd gevonden om een beter UI te zoekenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb een iets minder korrelige UI voor je
[ afbeelding ]
Doe er mee wat je wilt
quote:
slimste is om allemaal goedkope prepaidjes aan te schaffen en die nummers door te geven. Als je dan gebeld wordt weet je zeker dat het door 3fm isquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:44 schreef Zaktabak het volgende:
Ik blijf me verbazen dat al die vriendengroepen echt zo fucking stom zijn om zich niet goed voor te bereiden
twitter:bart3fm twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 15:02:11Voor de radioliefhebber: over 5 minuten gaan we het nieuwe @megatop50 jinglepakket testen. reageer retweet
Iedereenquote:
ja, maar nu voel ik me onderdeel van iedereen.....quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Iedereen![]()
![]()
Maar dat voor wolfje was omdat hij zomaar weer voor iemand een UI ritselt
Lieve Piño, dit is net als dat je nu naar een pizzeria gaat en gaat vloeken over het feit dat ze godverdomme ALWEER PIZZA serveren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme alweer de nieuwe Crystal Fighters
Dit is echt gruwelijke oortyfus![]()
Nee, Sushi is niet te vreten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Lieve Piño, dit is net als dat je nu naar een pizzeria gaat en gaat vloeken over het feit dat ze godverdomme ALWEER PIZZA serveren.
GA DAN NAAR EEN SUSHIBAR OF WAT.
Oh shit ik lachte hardop.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat duurt me te lang.
Heb je ook een fritminuut?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat duurt me te lang.
Heb je ook een fritminuut?
chapeau!quote:Op zondag 15 juni 2014 11:59 schreef wolfrolf het volgende:
Nouja, dan maar zelf even een hupholland UI gepaint
ik ga een liedje maken over TBC-wolde denk ik......quote:
Misschien toch eens Sushi proberen te leren eten pinobaas!quote:
die poes flirt met dat meisjes links???quote: