Waar?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:47 schreef zeebeschuit het volgende:
Michiel is lekker triest bezig door vele mensen 'paupers' te noemen.
https://twitter.com/michielveenstra/status/477017607334555648quote:
Je voelt je aangesproken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:47 schreef zeebeschuit het volgende:
De waarheid mag gezegd worden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:47 schreef zeebeschuit het volgende:
Is dat alles? #TeamVeenstraquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:49 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
https://twitter.com/michielveenstra/status/477017607334555648
Ruzieen met ex-collegaatje Elger over nieuwswaarde van juichpakken (want dat zijn paupers die het dragen/leuk vinden.)
Haha nee hoor. Vind michiel laatste tijd alleen zo uit de hoogte. Begint beetje teveel arrogantie te vertonen alsof hij de wijsheid in pacht heeft.quote:
Veenstra is baas. Veenstra is een held.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:52 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Vind michiel laatste tijd alleen zo uit de hoogte. Begint beetje teveel arrogantie te vertonen alsof hij de wijsheid in pacht heeft.
Hoiquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi muissie++
Leuk dat je er weer bent
PS: Elger is wel een faal.quote:
quote:
Domien is dan ook wel tientallen keren beter dan die bagger Elger met zijn kansloze dialectquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:56 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
PS: Elger is wel een faal.Wannabe-jockey die nooit geslaagd is ondanks zijn verwoede pogingen. Kijkt nu lijdzaam toe hoe Domien doet waar hij altijd van droomde
Idd. Een les voor velen. leer je kind ABN en niet Limburgs, amsterdams en vooral niet brabantsquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Domien is dan ook wel tientallen keren beter dan die bagger Elger met zijn kansloze dialect
Er is helemaal niks mis met Brabantsquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:59 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Idd. Een les voor velen. leer je kind ABN en niet Limburgs, amsterdams en vooral niet brabants![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met Brabants
De gast die dat zong was niet Achterhoeks of Twents...quote:
Past wel bij het weer van vandaag.quote:
Nee was een quote van de legendarische en befaamde artieste Ilse de Lange. Was vroeger toen we jong waren beroemd vanwege het duo Common linnets waar ze in zat met een andere artiest.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De gast die dat zong was niet Achterhoeks of Twents...
Hij kwam uit Tuk, Steenwjkerland, boven Zwolle.
Ik dacht dat je het had over het liedje Ja dat is mooi, mooi, mooi man. Het leven dat is een groot feest.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:10 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Nee was een quote van de legendarische en befaamde artieste Ilse de Lange. Was vroeger toen we jong waren beroemd vanwege het duo Common linnets waar ze in zat met een andere artiest.
Dat tussenstukquote:
Mannenkoor karrespoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het had over het liedje Ja dat is mooi, mooi, mooi man. Het leven dat is een groot feest.
Telt iemand die het heeft geplaybackt ook als live?quote:
Jaaaaaaaaaaquote:
Acer was het he?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman ik snap mijn laptop niet. 8gb werkgeheugen en nog loopt hij niet soepel
Heeft volgens mij meer te maken met het feit dat alle programma's die erop staan 32 bits zijn terwijl ik 64 bits bestuuringssysteem heb. En windows 8.1 verdient ook eenquote:
Windowsquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman ik snap mijn laptop niet. 8gb werkgeheugen en nog loopt hij niet soepel
Als je voor mij een Apple koopt wil ik er best mee werken.quote:
Door 32-bits is je laptop langzaam ja?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heeft volgens mij meer te maken met het feit dat alle programma's die erop staan 32 bits zijn terwijl ik 64 bits bestuuringssysteem heb. En windows 8.1 verdient ook een
niet iedereen weet alles van laptops en dergelijke Pinoquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Door 32-bits is je laptop langzaam ja?
Dat is dan nieuw voor me.
Heeft toch te maken met hoeveel werkgeheugen Windows toe bedeelt aan bepaalde onderdelen ofzo. Ach ik heb ook eigenlijk geen idee ik heb er neit zoveel verstand van.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Door 32-bits is je laptop langzaam ja?
Dat is dan nieuw voor me.
Scheelt, ik ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet iedereen weet alles van laptops en dergelijke Pino
Jaaaa!!quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:08 schreef 3rdRock het volgende:
steljevoor.....Crystal Fighter maken een plaatje samen met Will and the People.......pure cholera moet dat worden.
Ik denk dat dat apocalyptische gevolgen heeftquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:08 schreef 3rdRock het volgende:
steljevoor.....Crystal Fighter maken een plaatje samen met Will and the People.......pure cholera moet dat worden.
Einde der tijden breekt dan aan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:08 schreef 3rdRock het volgende:
Foto!quote:
Haha nee de wachtkamer zit vol mensen. Hij loopt steeds heen en weer.quote:
Ik dacht dat je het over jezelf hadquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:25 schreef alors het volgende:
[..]
Haha nee de wachtkamer zit vol mensen. Hij loopt steeds heen en weer.
Oh dan was ik niet de enigequote:Op donderdag 12 juni 2014 14:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over jezelf had
Haha lol nee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over jezelf had
Hoe dan ook.. freaking lekker nummerquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
Clean Bandit... waarom klinkt die zangeres als Nikki?
Inmiddels te vaak gedraaid.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hoe dan ook.. freaking lekker nummer
Het niveau van het Engels is ook hetzelfde als Nikki of Jaqueline Govaert....quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hoe dan ook.. freaking lekker nummer
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het niveau van het Engels is ook hetzelfde als Nikki of Jaqueline Govaert....
Ik vind "What did I do" anders behoorlijk Nederlands-Engels klinkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:41 schreef alors het volgende:
[..]Nikki is vloeiend in Engels die heeft vanaf haar vierde jarenlang in Australië gewoond.
Nikki? die vanb Bring me down?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
Clean Bandit... waarom klinkt die zangeres als Nikki?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Nikki? die vanb Bring me down?
waar is zij gebleven eigenlijk....
Een enorm succes geworden. Net zoals al die andere Idols/Xfactor/The Voice winnaarsquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ze is terug naar Australië geloof ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
2 jaar geleden zat ze daar bij.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:17 schreef Pandaplint het volgende:
Maar zat ze dit jaar niet bij dat Tros programma? De beste zanger oid?
Nee... echt?quote:
bring me down under xdquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is terug naar Australië geloof ik.
Doe eens liefquote:
Ik 'quote:
Oh.quote:
quote:
quote:
Het origineel?quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:27 schreef erkel het volgende:
Weet iemand wat voor remix dat was zonet van Lorde - Tennis Court? Het was niet die Flume remix geloof ik.
Niet haten op Sean Paulquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht laat ik eens inschakelen, krijg je Sean Paul
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht laat ik eens inschakelen, krijg je Sean Paul
Stikjaloers. Mag ik mee?quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:39 schreef Pandaplint het volgende:
JAAH! Zaterdag een feestje met Bløf en Sandra van Nieuwland![]()
Jullie zijn jaloers
Kom maar naar het mooie Groningenquote:
I'm a hunteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:39 schreef Pandaplint het volgende:
Jullie zijn jaloers
Dat was nog wel mooiquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:40 schreef Pino112 het volgende:
Het regent harder dan ik hebben kan
GENOT
Waarom zou ik naar Portugees geblaat luisteren?quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe is het met Portugal FM dan? Of heb je daar nog steeds niet naar geluisterd?
Goed voor je taalontwikkeling.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar Portugees geblaat luisteren?
Deal.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kom maar naar het mooie Groningen
Ik twijfel altijd tussen munt en kop, hier blijven of het ruime sop, oude tak of jonge knop.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:39 schreef Pandaplint het volgende:
Jullie zijn jaloers
Misschien kun je de Portugese inburgeringscursus doen met Selo Stendersquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar Portugees geblaat luisteren?
Ik luister in het dagelijks leven hier al naar genoeg Portugees waar ik 90% niet van snap. Dat vind ik meer dan genoeg.quote:
Volgens de papieren woon ik nog steeds in Nederlandquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Misschien kun je de Portugese inburgeringscursus doen met Selo Stenders
Goed bezig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens de papieren woon ik nog steeds in Nederland
De appel ligt tevreden in de fruitschaal van afkeer. Naast hem sterven langzaam een kiwi en een peer.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik luister in het dagelijks leven hier al naar genoeg Portugees waar ik 90% niet van snap. Dat vind ik meer dan genoeg.
Daarbij de muziek hier op de radio is
Op aanraden van verschillende instantiesquote:
Door het weer en mijn stemming ben ik in staat om alles mee te zingen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jaaaa!!
En lion in the morning sun??
minthy vind die liedjes ook geweldig!
Heb je die ook gezien?quote:
jouw beurt, nurkjequote:Op donderdag 12 juni 2014 15:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Door het weer en mijn stemming ben ik in staat om alles mee te zingen.
Alleen zaterdag he.quote:
Mijn dagen lopen een beetje door elkaarquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen zaterdag he.
Wel op TV
quote:
Ga je peking rubbereend erop gooien? Whahahaquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet zo eerst barbecuen. Alweer. Tof.
Wat een vervelend leven heb je toch ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb CBR aan de lijn, spann0nd he..quote:
Dinsdag nog gedaan, na de hele middag aan de rand van het zwembad gezeten te hebben.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Met een wijntje on the siiiiiidequote:Op donderdag 12 juni 2014 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dinsdag nog gedaan, na de hele middag aan de rand van het zwembad gezeten te hebben.
#hetleveninPortugaliszoslechtnogniet.
Ik ga volgende week naar Barcelona!quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dinsdag nog gedaan, na de hele middag aan de rand van het zwembad gezeten te hebben.
In Portugal praten wij niet over Spanje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar Barcelona!
Cristiano Bernardo Ronaldo?quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb CBR aan de lijn, spann0nd he..
omfg arrogantiequote:Op donderdag 12 juni 2014 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In Portugal praten wij niet over Spanje.
Nee, hij heeft andere leuke plannen. Komende zondag gaan we weer barbecuen, dan zal ik overwegen hem met zijn billetjes erop te gooienquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga je peking rubbereend erop gooien? Whahaha
Je hebt géén idee! Zwaar ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat een vervelend leven heb je toch ook
Ach, Portugal is net België. Streberig maar het komt altijd tekort.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier afgelopen zondag... Niet in Portugal, dat was mij te ver fietsen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Barcelona ligt in Cataloniëquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Komkommer.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Cristiano Bernardo Ronaldo?
Waarom?
Laat CR7 dat maar niet horenquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, Portugal is net België. Streberig maar het komt altijd tekort.
Soms wel eens in America xdquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
wolfrolf komt vast wel eens in portugaal
Wereldreiziger, een tijd terug was hij 10 kilometer hier vandaan. Ik voelde de warmtequote:Op donderdag 12 juni 2014 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
wolfrolf komt vast wel eens in portugaal
Dago zal het wel even doorbellenquote:
Poesjesquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
katten
Lara
[ link | afbeelding ]
Nou dat zekerquote:
Topshow!quote:
Ik mag nu alquote:
Ja dat wil je wel weten hequote:Op donderdag 12 juni 2014 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik mag nu al
Jammer alleen dat ik een week moet wachten voor ik haar weer zie
En jij?
Blofwel een begrijpelijke tekst voor de verandering
Jaquote:
Ik heb bijna dezelfde struggles als jij.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja
Ik geef toch ook eerlijk antwoord
Ahhaquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb bijna dezelfde struggles als jij.
Eh?quote:
Dat zou wel heel debiel zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:22 schreef Cee het volgende:
Vanmiddag de 3fm MH, 'bijzonder dat dat gelukt is', zegt Giel.
Toch niet de Domien-XO?
Verdommequote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:22 schreef Cee het volgende:
Vanmiddag de 3fm MH, 'bijzonder dat dat gelukt is', zegt Giel.
Toch niet de Domien-XO?
Da's nooit leuk (mits het geen eikel isquote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:47 schreef 3rdRock het volgende:
rotdag. laatste dag van 1 van mijn directe collega's
nee, zeker niet leuk. en het maakt voor mij dat ik steeds meer besef dat ik ook nog maar 12 dagen mag/hoef.....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's nooit leuk (mits het geen eikel is). Succes vandaag.
ja joh? verrot man.. reorganisatie?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, zeker niet leuk. en het maakt voor mij dat ik steeds meer besef dat ik ook nog maar 12 dagen mag/hoef.....
yup, reorganisatie. mijn hele afdeling wordt opgeheven en per 1 juli allemaal exit. het merendeel is inmiddels vertrokken ivm andere baan of vakantiedagen opmaken, ik blijf tot het bittere eindequote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ja joh? verrot man.. reorganisatie?
Die hardquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, reorganisatie. mijn hele afdeling wordt opgeheven en per 1 juli allemaal exit. het merendeel is inmiddels vertrokken ivm andere baan of vakantiedagen opmaken, ik blijf tot het bittere einde
yippie-ka-yee moddafokka!quote:
Waar in Drenthe zit je?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
Even wuiven.
Zo richting Drenthe. Maandag weer terug maar dinsdag en woensdag voor werk op pad dus niet hier
Was niet veel aan de hand maar wel dom van die Kroaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:47 schreef MarijeH het volgende:
Ik lees veel commentaar op twitter over de gegeven penalty aan Brazilië. Straks om 12 uur maar even de samenvatting bekijken.
Center Parcs Sandurquote:
Dat idd, maar dat fluiten voordat de Kroaten scoorden vond ik eigenlijk schrijnender...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was niet veel aan de hand maar wel dom van die Kroaat.
Hé daar zat ik vorige maand ook. Hopelijk heb je beter weer dan ik toen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Center Parcs Sandur(bij Emmen)
[..]
Oh hoezo datquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hé daar zat ik vorige maand ook. Hopelijk heb je beter weer dan ik toen.
Oh op die manierquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Qua weer? Omdat het toen het hele weekend regende.
Ja weer als in zon, wind en regen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh op die manier
Voorspellingen zijn wel ok iig
Tokkie? Dat was wel Hai Berden, voorzitter van VVV-Venlo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:36 schreef Cee het volgende:
Met een gouden ketting om rondlopen daar en dan klagen dat ie gejat wordt.Dan vraag je erom, tokkie.
Ik zit echt slecht te lezen valt me opquote:
VVV Venloquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Tokkie? Dat was wel Hai Berden, voorzitter van VVV-Venlo.
Dat zegt ie, tokkie dusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Tokkie? Dat was wel Hai Berden, voorzitter van VVV-Venlo.
Haha, te laat. xdquote:
Haha wat een bak gr gr xDquote:
Die heb ik ontvoerd.quote:
ik prefereer Fleetwood Burger Kingquote:
omdat wkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:46 schreef 3rdRock het volgende:
waarom ben ik oranje en hoe kom ik er vanaf?
Da's voor de halve finale hockey van vanmiddag.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:46 schreef 3rdRock het volgende:
Een weekje uitzittenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:46 schreef 3rdRock het volgende:
daar geef ik dan weer geen neuk omquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's voor de halve finale hockey van vanmiddag.
Moeten de vrouwen of de mannen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
ow, dan vind ik het prima. en dames staan in de finale toch? die mogen wel ff met mijn stick spelenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mannen. De vrouwen hebben gister met 4-0 gewonnen.quote:
beachvolleybal voor damesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:51 schreef Pandaplint het volgende:
Hockey is ook veel leuker om te kijken dan voetbal.
En dan bedoel ik niet alleen dameshockey.
okquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:51 schreef Pandaplint het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:51 schreef Pandaplint het volgende:
mee eensquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:58 schreef themauster het volgende:
Hockey is echt een sport voor mensen die de R niet gewoon kunnen uitspreken.
Ik probeer al een uur een ticket te bestellen bij een ticketbureau in België. Dat lukt maar niet, en telefonisch zijn ze niet te bereiken. En ik raak er gefrustreerd vanquote:
een vliegticket?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik probeer al een uur een ticket te bestellen bij een ticketbureau in België. Dat lukt maar niet, en telefonisch zijn ze niet te bereiken. En ik raak er gefrustreerd van
Concertticket. Maar ze accepteren geen iDeal overboeking en creditcard geeft een foutmeldingquote:
Paypal?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Concertticket. Maar ze accepteren geen iDeal overboeking en creditcard geeft een foutmelding
Waarvoor?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Concertticket. Maar ze accepteren geen iDeal overboeking en creditcard geeft een foutmelding
Nopequote:
Elbow morgen. Ik heb toch maar besloten te gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |