Als ze de uutkering nou wat hoger gooidnquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doarin krijg je nog meer dan een uutkering
Dan hoefde je niet zo voak een knipoog uut te delenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ze de uutkering nou wat hoger gooidn
beetje stelenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan hoefde je niet zo voak een knipoog uut te delen
Ze hebben nog niet genoeg van die dikke koppequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders ? Blatter is toch al zo dik
4 euro gokkn op Kroatie , gelijk het huus uut .quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet genoeg van die dikke koppe
ik zei tegen mijn jongens, het huus moet je niet komenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
4 euro gokkn op Kroatie , gelijk het huus uut .
Dat loopt uut de hand
Moar we zwaaien niet met gokstrookjes en verkensquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik zei tegen mijn jongens, het huus moet je niet komen
das het laagste wat er is
ze kwamen hem ophalenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moar we zwaaien niet met gokstrookjes en verkens
oh neee
4 man sterk voor 1 klein kindjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ze kwamen hem ophalen
t was net een verken
Kiek doar stoan die stilln . Feestjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ze houden ons goed in de gaten
maar wij hen ook
hier piemel voor je mongoolquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kiek doar stoan die stilln . Feestje
Vervelend figuur iddquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit topic loopt goed.. Ik herinner me Scolari als coach van Portugal en Chelsea.. Wel typerend dat zo'n vervelend figuur ook altijd vervelende ploegen coacht.. maffiabaasje
quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:00 schreef Kekster het volgende:
Prima coach hoor Scolari. Hij heeft natuurlijk en WK gewonnen en dat maakt hem hier gehaat, en 2006 natuurlijk. Alsof van Gaal zo'n lieverd is
Dit gaat over voetbal, niet over de kwantummechanica...quote:
Oh ik hoop dat de pleuris uitbreekt en dat de fifa het mag gaan oplossen. Ik zeg Blatter helmpje op en plastic schild meegeven en naar de frontlinie sturen. En dan hopen dat het net zo hard losgaat als in dat klotegat in Oekraïne, hoe heette het ook alweer?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:42 schreef Iwanius het volgende:
Lui,ik zeg dat Brazilië tegen Duitsland verliest en dat dan de finale even geen doorgang kan vinden omdat dan het volk in opstand komt en alle aanloopkosten en winsten voor de FIFA spuugzat is terwijl zij nog steeds in vervallen woningen wonen.
Kortom volksopstand en de pleuris breekt uit als Brazilië wordt uitgeschakeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |