Nou, tegen Chili is hij er al uitgeschopt. Hij was al geblesseerd aan de wedstrijd begonnen. Het was te zien aan de snelheid en passes die hij gaf. Het is ook niet meer dan logisch om dit soort spelers met overtredingen aan te pakken. Doe je dit niet word je dol gedraaid.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:54 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Als hij niet elke wedstrijd 5x jankend op de grond had gelegen was hij inderdaad de sterspeler van dit WK geweest, als je dit elke wedstrijd minstens 3 keer doet dan kan je verwachten dat een scheidsrechter eens stopt met fluiten, dat je een beuk krijgt als je zo blijft doorjanken elke keer is ook te verwachten. Al met al pech voor hem, en voor Brazilie. Ik hoop dat de Duitsers met 3-0 winnen en dat we een finale Nederland - Duitsland krijgen. Amen!
Ik heb daar ook minder problemen mee. Het zijn typische Zuid-Amerikaanse taferelen. Totaal anders.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:27 schreef kalinhos het volgende:
Mwoah dat vond ik wel mooi. Hij had ook vollebak kunnen gaan feesten tussen de Colombianen door.
Scheids was slecht, maar 2 kanten op vond ik. Al met al heeft Brazilie natuurlijk wel terecht gewonnen, 1e uur is Colombia amper in 't spel voorgekomen.
Of Zuid-Amerika/Zuid-Europa is niet nuchter genoeg, het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:42 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik heb daar ook minder problemen mee. Het zijn typische Zuid-Amerikaanse taferelen. Totaal anders.
Europa is te nuchter.
Dat is natuurlijk ook weer het andere uiterste.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:27 schreef kalinhos het volgende:
Mwoah dat vond ik wel mooi. Hij had ook vollebak kunnen gaan feesten tussen de Colombianen door.
Scheids was slecht, maar 2 kanten op vond ik. Al met al heeft Brazilie natuurlijk wel terecht gewonnen, 1e uur is Colombia amper in 't spel voorgekomen.
Hoe wist je datquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:30 schreef Syntix het volgende:
Vanavond gaat het eindelijk gebeuren, Brazilië gaat janken!
Bijna wel jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:05 schreef Seam het volgende:
Heerlijk dit, ik zie zelfs liever die moffen dan die Brasiliaapjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |