Oh.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:18 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen bij eerlijke sporten
Ja, maar ik kreeg ook het idee dat de keeper van kroatie inmiddels een nieuwe mercedes heeftquote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Buiten de penalty viel het best mee. Alleen de penalty was wel meteen erg beslissend
Die was niet zo best hè? Manmanmanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik kreeg ook het idee dat de keeper van kroatie inmiddels een nieuwe mercedes heeft.
Ja, of de bondscoach. Beetje deze clown opstellen ten faveure van Subasicquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik kreeg ook het idee dat de keeper van kroatie inmiddels een nieuwe mercedes heeft.
Die keeper is nog corrupter dan de scheidsrechterquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is die man niet geschikt als scheidsrechter.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:50 schreef JeffreyH93 het volgende:
Zou de scheids een beetje onder de indruk zijn van dat hele stadion vol Brazilianen? Kan me dat wel voorstellen. Denk dat ie niet tegen Brazilië durft te fluiten, zeker aangezien het feit dat er in het land al mensen voor minder vermoord worden...
Nee vandaag moeten ze!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:42 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Morgen. Vandaag alleen prutwedstrijden. Ik zou Monopoly spelen ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |