Dat is een goeie. Ik zal de OP even aanvullen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:49 schreef Peterselieman het volgende:
je vergeet nog dat Neymar bij het benutten van de strafschop teruggefloten had moeten worden omdat zijn aanloop niet in een vloeiende lijn ging, maar dat hij na de eerste pas inhield
If you can't stand the heat, get out of the kitchen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:50 schreef JeffreyH93 het volgende:
Zou de scheids een beetje onder de indruk zijn van dat hele stadion vol Brazilianen? Kan me dat wel voorstellen. Denk dat ie niet tegen Brazilië durft te fluiten, zeker aangezien het feit dat er in het land al mensen voor minder vermoord worden...
heb je al een compilatie van fouten van scheidsrechters in de maak?quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:51 schreef spambot31 het volgende:
[..]
If you can't stand the heat, get out of the kitchen.
Heb de wedstrijd niet echt kunnen volgen helaas.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heb je al een compilatie van fouten van scheidsrechters in de maak?
Helemaal mee eens, maar hij heeft niet zelf voor deze wedstrijd gekozen neem ik aan. En om nou nee te zeggen... dan kan hij meteen naar huis.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:51 schreef spambot31 het volgende:
[..]
If you can't stand the heat, get out of the kitchen.
dan klik je er niet op....quote:
Dat valt reuze mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het lag er ook niet ongenadig dik bovenop
niet echt, of echt niet....quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet echt, of echt niet....
het valt niet mee...... die miljarden moeten terug, en het is inmiddels pijnlijk hoe....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |