Wat denk je dat er gebeurd als brazillie de eerste ronde eruit vliegt ? Daar gaan doden vallen en een in verlegenheid gebrachte blatter die alle stukjes van afbrekende fifia imago nog probeert te redden. Maar hey het is maar een spelletje gaat niet over miljarden hoor en al die demonstraties vorig jaar, is voor de lol joh. Dat halve land staat op ontploffen door de grote armoede in de onderklasse en grote inkomensongelijkheid, hoeft alleen nog maar een vonkje bij. Maar niks aan het handje toch ? En dan maakt zo'n scheids een paar zeer dubieuze beslissingen en vind jij het vreemd dat er vraagtekens worden gezet ? Naïeve doosquote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:57 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Mensen die gelijk gaan roepen dat het omkoping is, dat Brazilië moest winnen enzo.
Joh geniet gewoon van het WK zónder al dat gezeik! Ik dacht dat vrouwen alleen maar zeiken, maar mannen kunnen er ook wat van. Sjezus.
Het is maar een spelletje hoor!

En die mannensport loopt hopeloos achter.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:56 schreef Trebo het volgende:
[..]
Vrouwen snappen er gewoon echt niks van.

Serieus gast? Inworpen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:03 schreef ace_eleven het volgende:
en 2-3 keer benadeeld bij inqorpen tegen waar ze overduidelijk de bal niet raakte

yep, misschien niet heeeel relevant, maar wel meer waarheid dan de opquote:

Naja het is eerder kinderachtig. Boehoeee hun kregen 3 onterechte inworpen tegen..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
yep, misschien niet heeeel relevant, maar wel meer waarheid dan de op

2x heel erg toevallig was de scheidsrechter cruciaal.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
yep, misschien niet heeeel relevant, maar wel meer waarheid dan de op

Okquote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:15 schreef Trebo het volgende:
[..]
Naja het is eerder kinderachtig. Boehoeee hun kregen 3 onterechte inworpen tegen..

Die penalty werd wel erg snel gegeven en gevaarlijke aanval met doelpunt erg snel afgekeurd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:35 schreef DarkAccountant het volgende:
Zo'n scheidsrechter staat volgens mij ook onder enorme druk, hij mag het echt niet uit de hand laten lopen.
Het beste voorbeeld vond ik nog de vorige WK-finale tussen Nederland en Spanje waar Nigel De Jong om onbegrijpelijke redenen geen rood kreeg na zijn karatetrap. Dat was geloof ik na 30 (?) minuten of zo, tijdens de finale. Tja, ik kan ergens wel begrijpen dat die scheidsrechter dan geen rood trekt tijdens de finale, want dan verpest hij de hele wedstrijd.
Zoiets zal hier ook wel gespeeld hebben. Omkoping is het daarom nog niet volgens mij, eerder "social pressure".

Morgen. Vandaag alleen prutwedstrijden. Ik zou Monopoly spelen ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:40 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Oh,het WK! Wanneer moet oranje? Ff mn oranje frutsels tevoorschijn toveren!

ik vind dat dopinggezeik bij de TDF ook altijd irritantquote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurd als brazillie de eerste ronde eruit vliegt ? Daar gaan doden vallen en een in verlegenheid gebrachte blatter die alle stukjes van afbrekende fifia imago nog probeert te redden. Maar hey het is maar een spelletje gaat niet over miljarden hoor en al die demonstraties vorig jaar, is voor de lol joh. Dat halve land staat op ontploffen door de grote armoede in de onderklasse en grote inkomensongelijkheid, hoeft alleen nog maar een vonkje bij. Maar niks aan het handje toch ? En dan maakt zo'n scheids een paar zeer dubieuze beslissingen en vind jij het vreemd dat er vraagtekens worden gezet ? Naïeve doos

Terwijl dat juist voor het spektakel zorgt, zo'n peleton dat achter elkaar aanfietst is ook niet veel aan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind dat dopinggezeik bij de TDF ook altijd irritant

quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:56 schreef Trebo het volgende:
[..]
Vrouwen snappen er gewoon echt niks van.

Nee, dat is alleen bij eerlijke sportenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:17 schreef RetepV het volgende:
Tegenwoordig zijn er toch meerdere scheidsrechters, die via microfoons met de hoofdscheidsrechter kunnen praten? De scheidsrechter kan toch zelfs vragen de beelden na te kijken?

Het is geen hockey.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:17 schreef RetepV het volgende:
Tegenwoordig zijn er toch meerdere scheidsrechters, die via microfoons met de hoofdscheidsrechter kunnen praten? De scheidsrechter kan toch zelfs vragen de beelden na te kijken?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |