abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juni 2014 @ 23:18:56 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141012485

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
  donderdag 12 juni 2014 @ 23:23:41 #2
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141012726
Cue: Point taken..
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 12 juni 2014 @ 23:35:55 #3
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141013635
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zeg je nu dat ik dom ben? :o
Ja, kom me maar opzoeken als je het daar niet mee eens bent.

quote:
11s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:17 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Na jaren de jager te zijn kan je niet verwachten dat we opeens leren om het prooi te zijn. :{w
Maar goed, we geven je je oefen ruimte. Hier *schuift yats naar voren*.

Bel maar weer aan als je goed bent. O+
_O-

quote:
7s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:18 schreef Cue_ het volgende:

Daarbij weet ik niet of yats echt oefenmateriaal is :')
Ik kan heel hard rennen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141013713
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 22:13 schreef Faxie het volgende:
Zij mogen ook wel eens moeite doen :{w

En nee, met je haren spelen en plagerig kijken is niet wat ik versta onder moeite doen :{w
Hoezo?

Het is toch heerlijk om een man te zijn. Gew op een dame kunnen afstappen, zeggen dat je haar leuk vind en actie ondernemen zonder dat je je zorgen maakt wat de ander over je denkt _O_

Vrouwen hebben het al lastig met het optutten, leuke outfit + schoenen uitkiezen, subtiele hints geven (die mannen toch niet zien), om aan het eind van de avond teleurgesteld alleen naar huis te gaan. En meer van dat soort bullshit :') Geloof me, je wil echt niet ruilen met ze.

Maak het ze makkelijker, neem volgende keer het initiatief. ^O^

Je bent gezegend met een paar ballen, gebruik ze. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2014 23:38:40 ]
  donderdag 12 juni 2014 @ 23:38:32 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141013819
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:35 schreef yats het volgende:
Ja, kom me maar opzoeken als je het daar niet mee eens bent.
Met bovenstaande opmerking ben ik het met onderstaande uitspraak niet echt eens. Klinkt als een vage soort van subtiele hint :+
quote:
6s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef Weissman het volgende:
pi_141013976
quote:

[..]

Hoezo?

Het is toch heerlijk om een man te zijn. Gew op een dame kunnen afstappen, zeggen dat je haar leuk vind en actie ondernemen zonder dat je je zorgen maakt wat de ander over je denkt _O_

Vrouwen hebben het al lastig met het optutten, leuke outfit + schoenen uitkiezen, subtiele hints geven (die mannen toch niet zien), om aan het eind van de avond teleurgesteld alleen naar huis te gaan. En meer van dat soort bullshit :') Geloof me, je wil echt niet ruilen met ze.

Ik gebruik liever dat ding net boven de ballen :@
  donderdag 12 juni 2014 @ 23:41:56 #7
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141014021
quote:

[..]

Hoezo?

Het heeft zeker voordelen om man te zijn, al zijn dat andere voordelen dan die jij nu opnoemt. Een vrouw die echt wil gaat aan het eind van de avond niet alleen naar huis. Een man die echt wil gaat overcompenseren en valt daardoor door de mand en gaat wel teleurgesteld alleen naar huis.

quote:
7s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Met bovenstaande opmerking ben ik het met onderstaande uitspraak niet echt eens. Klinkt als een vage soort van subtiele hint :+

[..]

Een hint voor wie? Voor jou of voor mij?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_141018090
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:41 schreef yats het volgende:

[..]

Het heeft zeker voordelen om man te zijn, al zijn dat andere voordelen dan die jij nu opnoemt. Een vrouw die echt wil gaat aan het eind van de avond niet alleen naar huis. Een man die echt wil gaat overcompenseren en valt daardoor door de mand en gaat wel teleurgesteld alleen naar huis.

[..]

Een hint voor wie? Voor jou of voor mij?
Slowwwwwwchatttttt

Even zeggen voor Re komt.
Of jullie moeten sneller dit topic vollullen voor het ochtendgloren....
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_141018166
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 01:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Slowwwwwwchatttttt

Even zeggen voor Re komt.
Of jullie moeten sneller dit topic vollullen voor het ochtendgloren....
Ben je weer dronken?
pi_141018253
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 01:39 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ben je weer dronken?
Slaapdronken hoogstens. Lig al in bed (alleen ja) :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_141020133
Ik vind dat echt zo'n onzin, dat vrouwen nooit alleen naar huis zouden hoeven te gaan
Ik ben echt niet zo lekker dat als ik naar een kerel wijs en in mijn vingers knip hij zijn huissleutel komt brengen of zo
En leuke vrouwen hebben standaarden dus die gaan dan niet met die ene hopeloze eenzame sukkel mee (als dat wel zo was zouden een aantal mannen hier veel meer neuken)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141020138
quote:

[..]

Hoezo?

ik stap ook gewoon op mannen af hoor met de mededeling dat ze me leuk lijken
Dat is toch leuk om te doen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_141020250
Owja en naar een ander kijken (in dit geval het andere geslacht) om een excuus te creëren om iets niet te hoeve doen is laf en hoort thuis in groep 3
Jij wil een vriendin/neuken/een date? Regel dat dan. Doe er wat voor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 13 juni 2014 @ 08:55:50 #14
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141020813
Zo.. nog meer mensen die hun frustraties willen delen? Hier is blijkbaar het medium om dat te doen. ;)
Nu is de vraag rhubarbje, heb jij standaarden omdat je zo leuk bent, of omdat je 'niet zo lekker bent dat als ik naar een kerel wijs en in mijn vingers knip hij zijn huissleutel komt brengen' (is een quote, er mag niet naar poster boos gekeken worden of gedreigd worden met een trap in de ballen aangezien hij alleen maar herhaalt wat er gezegd is)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_141020846
Ja ik was een beetje gefrustreerd :P
Wel ontopic gefrustreerd dus the best kind
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 13 juni 2014 @ 09:12:39 #16
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141021020
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 08:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik was een beetje gefrustreerd :P
Wel ontopic gefrustreerd dus the best kind
Je hebt mijn vraag niet beantwoord. :P

Die hele discussie van mannen die op vrouwen af moeten stappen of visa versa is al te oud en komt vooral voort uit mannen die niet de eerste stap durven te zetten omdat het allemaal net te eng is met een 'hihi :@ ' erachter.

Ik verwelkom assertieve vrouwen, het geeft ze sowieso een pluspuntje. Maar goed, mijn allergie is ook afwachtend gedrag en geen eigen mening hebben over wat je precies wilt of er niet voor uit durven komen.
pi_141021240
quote:
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_141021398
Date was weer leuk. Uiteraard heb ik haar gedwongen om Brazilie te kijken. 8-) Zo'n date doordeweeks is wel slecht voor je nachtrust.
pi_141021548
Hahahaha :')
  vrijdag 13 juni 2014 @ 09:39:14 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141021660
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:28 schreef habitue het volgende:
gedwongen om Brazilie te kijken
Zou niet nodig moeten zijn :N
  vrijdag 13 juni 2014 @ 09:39:28 #21
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141021669
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:28 schreef habitue het volgende:
Date was weer leuk. Uiteraard heb ik haar gedwongen om Brazilie te kijken. 8-) Zo'n date doordeweeks is wel slecht voor je nachtrust.
Klinkt goed! Als ik die wedstrijd gister gekeken had met een date had ze me wel goed leren kennen :+ flink zitten schelden op die scheids :D (ja ik ben voor Kroatië ja :P)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_141021735
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:39 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Klinkt goed! Als ik die wedstrijd gister gekeken had met een date had ze me wel goed leren kennen :+ flink zitten schelden op die scheids :D (ja ik ben voor Kroatië ja :P)
Ze vond het geloof ik ook leuk om mij te observeren. Ik was ook de hele wedstrijd aan het schelden/mopperen op de scheids _O-
  vrijdag 13 juni 2014 @ 11:21:12 #23
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141024371
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:39 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

_O- Zo herkenbaar. Al is het een stuk erger tijdens de gewone voetbalcompetitie als mijn club er weer eens niets van bakt. Dat is ook altijd een leuke test, haar een keer meenemen naar het stadion.
pi_141024616
Met een man voetbal kijken liggend op de bank: je hoeft niet eens te kijken, door te luisteren naar zijn rikketik en de bijbehorende oerkreten weet je precies de stand :+

Ik ben trouwens bij mijn hond-uitlaat-date niet door de keuring gekomen van zijn trouwe viervoeter. Het leek allemaal heel goed te gaan maar ik nam kennelijk te veel aandacht van zijn baasje in beslag. Toen mijn date al naar boven was en ik naar het toilet, besloot de hond de toiletdeur te blokkeren door er vol voor te gaan liggen :')

Best zwaar, een niet-willende herder aan de kant schuiven met de deur :+
Why do dishes when you can do daiquiris?
  vrijdag 13 juni 2014 @ 11:39:08 #25
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141024949
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 11:28 schreef MissGump het volgende:
Met een man voetbal kijken liggend op de bank: je hoeft niet eens te kijken, door te luisteren naar zijn rikketik en de bijbehorende oerkreten weet je precies de stand :+

Ik ben trouwens bij mijn hond-uitlaat-date niet door de keuring gekomen van zijn trouwe viervoeter. Het leek allemaal heel goed te gaan maar ik nam kennelijk te veel aandacht van zijn baasje in beslag. Toen mijn date al naar boven was en ik naar het toilet, besloot de hond de toiletdeur te blokkeren door er vol voor te gaan liggen :')

Best zwaar, een niet-willende herder aan de kant schuiven met de deur :+
Maar een succesvolle date dus! :) Op naar een vervolg? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')