Hier op m'n IPad Air wel hoorquote:
Welke regio zit jij?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:20 schreef johnson555 het volgende:
Damm, lijkt me een record dit, heb voor maandag 4 ritten gekregen
Regio Randstadquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:53 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Welke regio zit jij?
Heb in regio Groningen voor maandag ook al niks gekregen
Nice, heb donderdag mijn laatste tentamen gedaan, kijken hoe druk het komende tijd wordt, anders ga ik maar in Duitsland werkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:58 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Regio Randstad![]()
werk elke week wel minimaal 3 dagen
Randstad is toch wel wat drukker ja, heb veel industrieterreinen gezienquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:00 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Nice, heb donderdag mijn laatste tentamen gedaan, kijken hoe druk het komende tijd wordt, anders ga ik maar in Duitsland werken
Mag nog wel eentje bij, mijn poule staat op 2-0.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:35 schreef joppie_saus het volgende:
Als de stand zo blijft, althans als Spanje wint, dan pak ik de TotoHad Mexico ook al goed
Voor het geval je het nog steeds wil weten, bij een detacheringsbedrijfquote:
En deze natuurlijk! Wat een helden!quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch zal ik voor Nederland nooit zo los gaan als voorFeyenoord
Niet dat daar nog veel verschil tussen zit, maar toch.
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nederland > Ajax > Feyenoord.
Vaderlandsliefde.
Helmond.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:11 schreef DukeJan het volgende:
Wat heb ik een grafhekel aan busreizen in Noord-Brabant zeg. Zit nu in de bus naar Helmond en ben continu nog geen 5 km van mn bestemming af, maar eerst moet elk plaatsje dat ik de buurt ligt worden aangedaan, gaat echt van hot naar her.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |