Niet zo raar toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:59 schreef Solidberg het volgende:
Net spoedrit gekregen, Apeldoorn - Assen en ik zit zelf in regio Groningen
3 uur reistijd naar ophaaladres is niet normaal of komt dat vaker voor met die spoedjes?quote:
Ze kijken denk ik eerst of ze hikers in de regio Apeldoorn kunnen inzetten. Als dat niet lukt gaan ze in de regio Groningen kijken. Ten slotte maakt dat niet zo veel uit, de totale werktijd is ongeveer hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:07 schreef Solidberg het volgende:
[..]
3 uur reistijd naar ophaaladres is niet normaal of komt dat vaker voor met die spoedjes?
Je afleveradres ligt toch bij jou in de buurt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:07 schreef Solidberg het volgende:
[..]
3 uur reistijd naar ophaaladres is niet normaal of komt dat vaker voor met die spoedjes?
Klopt, is zo ook wel logisch weer, nouja, in ieder geval werk en vanavond mooi voetbal kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je afleveradres ligt toch bij jou in de buurt.
Oh, okquote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:33 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Rtl7/eurosport gewoon het hele weekend lang.
4 kilometer is wel erg ver, dat zal niet vaak voorkomen. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:42 schreef Whoesjjjj het volgende:
Net klaar met m'n eerste 2 ritten voor easyway! Eerste in een super deluxe auto en vervolgens in een knap groot wat oud busje waarbij ik met man en mach moest draaien om te sturen haha. Nu nog 2 uur naar huis reizen, maar ik vind dit alvast n topbaan.
Is het trouwens normaal dat je bij je afleveradressen gemiddeld 4 km moet lopen naar een bushalte? Of had ik gewoon ongeluk? (Ach lopen is gezond toch?)
Hier op m'n IPad Air wel hoorquote:
Welke regio zit jij?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:20 schreef johnson555 het volgende:
Damm, lijkt me een record dit, heb voor maandag 4 ritten gekregen
Regio Randstadquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:53 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Welke regio zit jij?
Heb in regio Groningen voor maandag ook al niks gekregen
Nice, heb donderdag mijn laatste tentamen gedaan, kijken hoe druk het komende tijd wordt, anders ga ik maar in Duitsland werkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:58 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Regio Randstad![]()
werk elke week wel minimaal 3 dagen
Randstad is toch wel wat drukker ja, heb veel industrieterreinen gezienquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:00 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Nice, heb donderdag mijn laatste tentamen gedaan, kijken hoe druk het komende tijd wordt, anders ga ik maar in Duitsland werken
Mag nog wel eentje bij, mijn poule staat op 2-0.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:35 schreef joppie_saus het volgende:
Als de stand zo blijft, althans als Spanje wint, dan pak ik de TotoHad Mexico ook al goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |