Kreeg vandaag nog een glimlach van je buurvrouw op weg naar de supermarktquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:02 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ha! Nou, als iemand dat niet is, dan is onze S-RS wel.
Zo! Een heuse glimlach. Gelijk een plakkende onderbroek zeker?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:04 schreef S-RS het volgende:
[..]
Kreeg vandaag nog een glimlach van je buurvrouw op weg naar de supermarkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Australië he. Finale wordt een eitje denk ik zo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:09 schreef Fiorano het volgende:
Overigens staat er op Le Mans eindelijk eens geen Audi op pole en staan de hockey vrouwtjes in de finale
Nee, make-up loosquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:08 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Zo! Een heuse glimlach. Gelijk een plakkende onderbroek zeker?
Kom op, als je op een WK speelt mag je dat soort rollertjes wel tegenhouden hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:54 schreef joppie_saus het volgende:
Pletikosa kan hier vrij weinig aan doen. Dat verdedigingsduo kent alleen maar de weg naar achteren
Juist die pingel. Hij krijgt 'm vol op z'n handen en laat 'm nog door.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vond alle goals meer dan houdbaar.
Die penalty vergeef ik hem dan nog, omdat penalty, maar die andere 2 had een fatsoenlijke keeper gewoon gepakt.
Ja Le Mans is eindelijk eens geen Audi dominantie en dan kan je het volgens mij nauwelijks ergens zien.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:09 schreef Fiorano het volgende:
Overigens staat er op Le Mans eindelijk eens geen Audi op pole en staan de hockey vrouwtjes in de finale
Rtl7/eurosport gewoon het hele weekend lang.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:23 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja Le Mans is eindelijk eens geen Audi dominantie en dan kan je het volgens mij nauwelijks ergens zien.
Mijn poule staat op 2-0 voor Spanjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:57 schreef Fiorano het volgende:
Als oranje vanavond wint heb ik dubbel feest, ¤20 wedje gezet met een maat van me...
Niet zo raar toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:59 schreef Solidberg het volgende:
Net spoedrit gekregen, Apeldoorn - Assen en ik zit zelf in regio Groningen
3 uur reistijd naar ophaaladres is niet normaal of komt dat vaker voor met die spoedjes?quote:
Ze kijken denk ik eerst of ze hikers in de regio Apeldoorn kunnen inzetten. Als dat niet lukt gaan ze in de regio Groningen kijken. Ten slotte maakt dat niet zo veel uit, de totale werktijd is ongeveer hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:07 schreef Solidberg het volgende:
[..]
3 uur reistijd naar ophaaladres is niet normaal of komt dat vaker voor met die spoedjes?
Je afleveradres ligt toch bij jou in de buurt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:07 schreef Solidberg het volgende:
[..]
3 uur reistijd naar ophaaladres is niet normaal of komt dat vaker voor met die spoedjes?
Klopt, is zo ook wel logisch weer, nouja, in ieder geval werk en vanavond mooi voetbal kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je afleveradres ligt toch bij jou in de buurt.
Oh, okquote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:33 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Rtl7/eurosport gewoon het hele weekend lang.
4 kilometer is wel erg ver, dat zal niet vaak voorkomen. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:42 schreef Whoesjjjj het volgende:
Net klaar met m'n eerste 2 ritten voor easyway! Eerste in een super deluxe auto en vervolgens in een knap groot wat oud busje waarbij ik met man en mach moest draaien om te sturen haha. Nu nog 2 uur naar huis reizen, maar ik vind dit alvast n topbaan.
Is het trouwens normaal dat je bij je afleveradressen gemiddeld 4 km moet lopen naar een bushalte? Of had ik gewoon ongeluk? (Ach lopen is gezond toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |