Voor het geval je het nog steeds wil weten, bij een detacheringsbedrijfquote:
En deze natuurlijk! Wat een helden!quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch zal ik voor Nederland nooit zo los gaan als voorFeyenoord
Niet dat daar nog veel verschil tussen zit, maar toch.
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nederland > Ajax > Feyenoord.
Vaderlandsliefde.
Helmond.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:11 schreef DukeJan het volgende:
Wat heb ik een grafhekel aan busreizen in Noord-Brabant zeg. Zit nu in de bus naar Helmond en ben continu nog geen 5 km van mn bestemming af, maar eerst moet elk plaatsje dat ik de buurt ligt worden aangedaan, gaat echt van hot naar her.
Clubbelang>>>>>>>landsbelang.quote:
Jij bent zeker zo iemand die niet wil dat Ajax de poulefase doorkomt.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Clubbelang>>>>>>>landsbelang.
Maar ik snap dat je dat als Ajacied niet vindt. Zeker met al die Feyenoorders die nu in Oranje spelen.
Op de één of andere manier zijn de bussen in N-Brabant echt waardeloos. Niks sluit aan en de helft van de tijd zit je in een onduidelijke buurtbus. Oss is ook echt dramatisch. Best grote stad, maar er rijden totaal geen bussen en wat er rijdt sluit totaal niet aan.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:11 schreef DukeJan het volgende:
Wat heb ik een grafhekel aan busreizen in Noord-Brabant zeg. Zit nu in de bus naar Helmond en ben continu nog geen 5 km van mn bestemming af, maar eerst moet elk plaatsje dat ik de buurt ligt worden aangedaan, gaat echt van hot naar her.
Interesseert me echt geen kut. Of ze nou 2-1 winnen van Barcelona of met 0-3 geslacht worden door Salzburg, het laat me allemaal totaal koud.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die niet wil dat Ajax de poulefase doorkomt.
Portugalquote:Op maandag 16 juni 2014 14:13 schreef Fiorano het volgende:
Vanavond sowieso Ghana kijken aanmoedigen. Tussen Portugal en Duitsland kan ik nog niet echt kiezen eigenlijk. Kijk ook echt uit naar Iran - Nigeria, zo'n pot waarbij je gewoon echt geen idee hebt wat je moet verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |