quote:Op maandag 7 juli 2014 21:06 schreef -GTR2- het volgende:
Wie kan mij helpen...
Ik zoek een nummer en weet alleen de clip...
Zit een man van ik denk een jaar of 30 alleen op een bank in een park met gras en bloemen
Vervolgens klinkt er een gitaar ofzoiets en begint die man te zingen
In het volgende beeld zit er in een keer een meid naast hem op het bankje
ik weet dat hij bij een boyband heefd gezeten maar ben de naam ff kwijt
wie kan mij helpen... alvast bedankt
yeah... heel erg bedankt... mijn vriendin zocht hier al 2 jaar naquote:
Lily Allen - Smilequote:Op maandag 7 juli 2014 21:19 schreef lamber het volgende:
Iemand hier weet dit vast wel, redelijk bekend nummer dat ik in de supermarkt hoorde.
vrouwelijke stem, zingt iets van:
I wanna know your wáááá....
echt een oorworm maar ik weet de tekst niet eens, alleen de melodie.
de "wáááá" is een hogere toon dan de rest.
Link naar de commercial?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:14 schreef Fifut het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar het nummer waar als laatst een stukje van te horen is in de Spotify commercial van de Digster Club Urban afspeellijst. Ik heb de afspeellijst een uur laten spelen met doorspoelen maar kan hem nog steeds niet vinden. Ik heb door de korte snippet "look at you, you ..." opgevangen.
Alvast bedankt!
Ik betaal voor Spotify.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:23 schreef marthy99 het volgende:
hoi ben ik weer met een vraag ik ben op zoek naar een rock clip met roodkapje er in beetje horor stijl clip zag hem zon 7 jaar geleden op tv toen ik nog naar school ging alle antwoorden zijn goed van de muziek weet ik niet meer hoe of wat er werd gezongen
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:23 schreef marthy99 het volgende:
hoi ben ik weer met een vraag ik ben op zoek naar een rock clip met roodkapje er in beetje horor stijl clip zag hem zon 7 jaar geleden op tv toen ik nog naar school ging alle antwoorden zijn goed van de muziek weet ik niet meer hoe of wat er werd gezongen
Gokje, vanwege 'Look at you, look at you' op 0:45.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:14 schreef Fifut het volgende:
Ik heb door de korte snippet "look at you, you ..." opgevangen.
Heb je een link of iets dergelijks? "dat stukje muziek" is wel wat aan de vage kant..quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:41 schreef hankojanssen het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe dat stukje muziek heet die je vaak bij Xite hoort. Meestal in de reclames, heeft wel iets van Turkse muziek weg...
Nee helaas, helemaal niks. Ik ga even zoeken. Je hoort dat stuk vaak in de reclameblokken, nogmaals heeft iets met Turkse muziek weg.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je een link of iets dergelijks? "dat stukje muziek" is wel wat aan de vage kant..
Get Low is het antwoord:Dquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je een link of iets dergelijks? "dat stukje muziek" is wel wat aan de vage kant..
nee helaas, m'n beschrijving is ook niet heel goed helaas. Ik hoor hem vast nog wel een keer tegen ergens en dan vind ik hem wel.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:41 schreef -GTR2- het volgende:
Ik hoorde vandaag een nummer.... na mijn idee een brasiliaans nummer.
waren maar 2 woorden die ik ik kon verstaan (Was aan het werk)
Eejoo eejoo en een paar keer ejaa (sorry maar beter kan ik het niet uitleggen)
Van wie is dat nummer en wat is de titel???
Alvast heel erg bedankt
haha leuk jeugdnummer maar niet wat ik zoek... Toch bedanktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |