Tsja, denk dat Nederland nou ook wel op het lijstje van "ploegen die het Spanje moeilijk kunnen maken" terecht is gekomen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:43 schreef Belladonna80 het volgende:
Ik ben zéér groot voorstander van Chili. De énige ploeg in deze poul die het Spanje écht moeilijk kan maken.
Collectief druk geven, de tegenstander naar adem doen snakken. Halve finale of meer moet mogelijk zijn voor Chili.
2008, 2010, 2012 hahaquote:
Ook met een gelijkspel is niks mis.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chili theoretisch, Australië praktisch
Sorry, ik liet me even gaan door de wat kinderachtige reactie van hafcfan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mex, je komt wat gefrustreerd over. Dat past niet bij je.
Hopelijk Spanje door danquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Spanje v Brazilië in de tweede ronde zou genot zijn.
Ja WK2010 was zijn laatste toernooi.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is Evert ten Napel eigenlijk gestopt als commentator?
Grueter![]()
Snoeks
Turkije.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:07 schreef Fokker101 het volgende:
Wie krijgen wij dan als we 1ste worden in de poule?
Maakt mij het uit joh, maar 5-1 is echt een vernedering zeg.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry, ik liet me even gaan door de wat kinderachtige reactie van hafcfan.
Maar ik wist dat het erin zat in een poule met mijn vier favoriete landen buiten scandinavie
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spanje maakt nog wel kans tegen Brazilië. Nederland niet.
Wsl Mexicoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:07 schreef Fokker101 het volgende:
Wie krijgen wij dan als we 1ste worden in de poule?
Is inderdaad een vernedering, goed geconstateerd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maakt mij het uit joh, maar 5-1 is echt een vernedering zeg.
Ik zou Kroatie zeggen. Ligt heel erg aan Kroatie - Mexicoquote:
Eerst maar eens kijken wat Brazilië v Mexico wordt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou Kroatie zeggen. Ligt heel erg aan Kroatie - Mexico
Knap dat je dat na 8 minuten kunt constateren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:09 schreef BlueMage het volgende:
Je ziet toch wel dat deze teams allebei toch 'n niveautje minder zijn dan Spanje en Nederland.
ja, het veld lijkt ineens 2x zo grootquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:09 schreef BlueMage het volgende:
Je ziet toch wel dat deze teams allebei toch 'n niveautje minder zijn dan Spanje en Nederland.
6-1 of meer dus?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:43 schreef Belladonna80 het volgende:
Ik ben zéér groot voorstander van Chili. De énige ploeg in deze poul die het Spanje écht moeilijk kan maken.
Collectief druk geven, de tegenstander naar adem doen snakken. Halve finale of meer moet mogelijk zijn voor Chili.
Nee nu jullie er uit gaan ligt de weg open.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is inderdaad een vernedering, goed geconstateerd.
Ik hoop alleen niet dat die 4-0 van 2 jaar geleden je nog dwars zit.Zou zonde zijn.
Cruciaal wedstrijdje jahquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou Kroatie zeggen. Ligt heel erg aan Kroatie - Mexico
Lol, moet je eens aan een random Braziliaan vragen wie hij liever niet treft uit het rijtje Chili, Nederland, Spanje. 80% zegt Chili.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kutzooi. Chili moet niet door, maken geen kans tegen Brazil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |