Denk wel dat je daar een beetje mee op moet passen. Voor je het weet vinden ze je 'leuk'.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon mazzel dat ik de laatste tijd zo aimabel ben
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denk wel dat je daar een beetje mee op moet passen. Voor je het weet vinden ze je 'leuk'.
Ik vind hem enig als hij zoet is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denk wel dat je daar een beetje mee op moet passen. Voor je het weet vinden ze je 'leuk'.
Onontbeerlijk voor de wereldvrede.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geef toe, iemand als Jian heb je gewoon nodig.
Disana kent mijn Dark-sidequote:Op donderdag 12 juni 2014 19:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geef toe, iemand als Jian heb je gewoon nodig.
Jammer dat Blanco niet meer mee doetquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:26 schreef Baconbus het volgende:
Mexico - Kameroen lijkt me een spannende pot.
Hooguit een beetje acupunctuurquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik dat doe maakt hij een voodoopoppetje van me en dan ben ik er geweest.
Vond je het grappig of vermakelijk?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik dat doe maakt hij een voodoopoppetje van me en dan ben ik er geweest.
ik weet wel waarheen maar niet waarneerquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:39 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ow, omdat je vd week zei dat je op je vakantie adres zocht naar een biologische slager toch?
Zwitserland moet als eerste tegen Ecuador, ik duim met je mee!quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:35 schreef Jian het volgende:
Jongen kom op, ik was gewoon hier in de SC en had er niets mee te maken, ik heb een makkelijk naam.
Gevaarlijke ploeg Zwitserland, kon nog wel eens een verrassing wordenquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zwitserland moet als eerste tegen Ecuador, ik duim met je mee!
Dit zou me niet eens zo verbazen, persoonlijk verwacht ik veel van Portugal dit WKquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Gevaarlijke ploeg Zwitserland, kon nog wel eens een verrassing worden
het ziekehuis van het ziekehuis waar ik opgroeide bied nu online dossier aan enzo?quote:
Ja best een aardig team met wat leuke talentjes.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh dat, ik dacht dat je hier op Fok een strafblad had ofzoquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:40 schreef isax het volgende:
[..]
het ziekehuis van het ziekehuis waar ik opgroeide bied nu online dossier aan enzo?
geen flauw idee waarom.
maar er staat niet eens welke bloedgroep ik heb
Ik zou beginnen met Benaglio op doel. Achterin van rechts naar links Lichtsteiner, Djourou, Senderos, Rodriguez. Dan een blok met Dzemaili en Inler, en daarvoor Shaqiri, Xhaka, Barnetta en in de punt Mehmedi.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Argentinië gaat ze pakken! En unión y libertad!quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
zo bitterballen in de oven en lekker halve finale hockey zien![]()
![]()
neuhhquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh dat, ik dacht dat je hier op Fok een strafblad had ofzo
ik hoop het niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Argentinië gaat ze pakken! En unión y libertad!
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:46 schreef Jian het volgende:
De SC wordt vanaf vanavond een echte Voetbal SC
hoe kan dat?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had bij beide bevallingen een andere bloedgroep dus ik weet het ook niet
Of de mannen opzouten naar het voetbal forumquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:47 schreef Joezi het volgende:
Alle vrouwen de SC uit! Voetbal is oorlog! Voetbal is voor mannen!
Kom op ff 1 avondje mannenavond, kom op nou zegquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of de mannen opzouten naar het voetbal forum
gaan jullie maar lekker vechten, ik supporter welquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:47 schreef Joezi het volgende:
Vanaf nu poten op tafel, bier, boeren en bitterballenquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:47 schreef Joezi het volgende:
Bij 1 van de twee is een foutje gemaakt maar welke dat weet ik niet.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of de mannen opzouten naar het voetbal forum
En ik dan. Waar moet ik dan heen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kom op ff 1 avondje mannenavond, kom op nou zeg
We blijven gewoon hier en doen net of we verstand van voetbal hebbenquote:
Ja leuk en anders gaan we het over vrouwendingen hebben dat vinden de mannen ook altijd leukquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
We blijven gewoon hier en doen net of we verstand van voetbal hebben
Je houdt gewoon van mequote:Op donderdag 12 juni 2014 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar doet hij wel zijn best voor, ja.
bitterballen ben ik aan het verorberen nou.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Vanaf nu poten op tafel, bier, boeren en bitterballen
hahaquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja leuk en anders gaan we het over vrouwendingen hebben dat vinden de mannen ook altijd leuk![]()
![]()
Ik ook. ik lees het wel waar de mannen zich druk om gaan maken. is voor mij ook een vorm van leedvermaak, mannen en voetbalquote:
heb ik ook, ik ben een tijdje nog grensrechtster geweestquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
We blijven gewoon hier en doen net of we verstand van voetbal hebben
Coolquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
heb ik ook, ik ben een tijdje nog grensrechtster geweest [ link | afbeelding ]
Moeten we m pakken? Zat ie aan je huid???quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:52 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
lijpste dermataloog ter wereld![]()
ik heb een nieuwe gevraagd
Ik ook van jouquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Uiteindelijk worden alle rauwe bonen zoet.
Hoe gaat het nu met je?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:53 schreef sararaats het volgende:
las ik daar nu bitterballenhelaas nog niet voor mij bestemd
Wat leuk! Bij de jeugdteams of hoger? ( ik volg voetbal eigenlijk best welquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
heb ik ook, ik ben een tijdje nog grensrechtster geweest [ link | afbeelding ]
Hou je zelf niet voor de gek. We hebben allemaal vagina's hier. We zitten heel de dag naar een soap te kijken. We kibbelen over pietluttige dingen en klagen als we geen aandacht krijgen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kom op ff 1 avondje mannenavond, kom op nou zeg
jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Moeten we m pakken? Zat ie aan je huid???
Spreek voor jezelf hommoquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hou je zelf niet voor de gek. We hebben allemaal vagina's hier. We zitten heel de dag naar een soap te kijken. We kibbelen over pietluttige dingen en klagen als we geen aandacht krijgen.
bij de voetbalclub van mijn man. 1 keer ingevallen omdat er niemand was, en het een half jaar blijven doen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat leuk! Bij de jeugdteams of hoger? ( ik volg voetbal eigenlijk best wel)
Goede omschrijvingquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hou je zelf niet voor de gek. We hebben allemaal vagina's hier. We zitten heel de dag naar een soap te kijken. We kibbelen over pietluttige dingen en klagen als we geen aandacht krijgen.
Het wordt te gek, daarom een mannenavond.. wij moeten back in charge. Ben je in of ben je uit?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Girlpowerquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het wordt te gek, daarom een mannenavond.. wij moeten back in charge. Ben je in of ben je uit?
Ik ben jaren scheids geweest bij jeugdteams volleybal. Is best leuk om te doen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
bij de voetbalclub van mijn man. 1 keer ingevallen omdat er niemand was, en het een half jaar blijven doen.
Ik stel me in dit soort situaties altijd dezelfde vraag. Zou Dirty Harry heel de dag soaps kijken?quote:
Do you feel lucky?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik stel me in dit soort situaties altijd dezelfde vraag. Zou Dirty Harry heel de dag soaps kijken?
ik ben gek op voetbal ik ben bitterballen aan het eten en pak zo een pilsje, ik blijf.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het wordt te gek, daarom een mannenavond.. wij moeten back in charge. Ben je in of ben je uit?
Mooi zo en ik ga ook nergens heenquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik ben gek op voetbal ik ben bitterballen aan het eten en pak zo een pilsje, ik blijf.
proost [ link | afbeelding ]
Kan deze situatie dan nog gekenterd worden? Ik plas inmiddels al zittend met de wc-bril naar beneden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoor ik dan niet bij het vrienden groepjequote:Op donderdag 12 juni 2014 20:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
1 avondje! 1 avondje gewoon met mijn vrienden!! Is dat al teveel gevraagd?!?! 1 avondje!!
heb jij vrienden?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
1 avondje! 1 avondje gewoon met mijn vrienden!! Is dat al teveel gevraagd?!?! 1 avondje!!
MANNEN, MANNEN!quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoor ik dan niet bij het vrienden groepje
Blij dat het iets beter met je gaat.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
beter maar nog niet helemaal genezen.
Och, armequote:Op donderdag 12 juni 2014 20:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kan deze situatie dan nog gekenterd worden? Ik plas inmiddels al zittend met de wc-bril naar beneden.
In real life bedoel je? Niet zoveel meer, verlost van wat foute vrienden.. paar zijn er 4 lifequote:
was maar om je te jenne hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
In real life bedoel je? Niet zoveel meer, verlost van wat foute vrienden.. paar zijn er 4 life
En een zegen ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:07 schreef isax het volgende:
[..]
was maar om je te jenne hoor.
die zijn het belangerijkst
amen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
En een zegen ookDe mooiste vriendschappen die er zijn.
Is het WK al begonnen dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
3-0 joezi
Argentinië is nergens tot op het heden.![]()
![]()
Oh dat is wel verrassend toch?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
3-0 joezi
Argentinië is nergens tot op het heden.![]()
![]()
ik heb het geluid uitgezet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
Omg ik zie sommige bewoners bijna in slaap vallen door die boedha![]()
![]()
![]()
Ja off topic hier maar moest het ff kwijt![]()
Omdat de COS voor de streams isquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik heb het geluid uitgezet.![]()
hoezo offtopic trouwens
Finale ga ik wel kijken.. wie is de lekkerste hockeychick momenteel?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
weet niet, ned. is best wel goed vind ik
jah en lot zit ook te knikkenbollen hahahaquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat de COS voor de streams is![]()
Maar daar zegt iedereen hetzelfde![]()
Ruud tieft ook bijna in slaap![]()
Hoe lang is ie al bezig dan. Ik zou gillend gek wordenquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah en lot zit ook te knikkenbollen hahaha
daar kijk ik alleen bij de heren naarquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Finale ga ik wel kijken.. wie is de lekkerste hockeychick momenteel?
ik vind het ronduit onbeschoft hoe de bewoners doen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat de COS voor de streams is![]()
Maar daar zegt iedereen hetzelfde![]()
Ruud tieft ook bijna in slaap![]()
Praat dan, ik hou mijn mond dan wel maar ik hoor geen mannen meer bijnaquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is wederom teveel gevraagd hè. Jammer.
Klopt maar dat wist je toch al dat ze onbeschoft zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind het ronduit onbeschoft hoe de bewoners doen.
doen ze eens wat interresants lopen ze te kutte omdat ze liever feesten.
Als ze er straks nog zijn word ik 'loco'.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Wacht maar, nu mag het nog even. Oh shit, ze krijgen versterking, Punkman
De moeite van het bijlezen waard?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, met zijn laatste oplevingen in de rls sc heb ik me niet bemoeid.
Laatste keer dat ik checkte was ik een manquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Wacht maar, nu mag het nog even. Oh shit, ze krijgen versterking, Punkman
Nee, water under the bridge, zoals de Engelsen zeggen. Is ook al weer lang geleden. Volgens mij is het daar al heel lang uitgestorven.quote:
Je klinkt nu ook als een man, dus volgens mij hoef je je niet druk te makenquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik checkte was ik een man
Anatomisch wel natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
gizmo is blijquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
niet op mannenavond, wist je dat nog nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Echte mannen flirten.
Wist je dus niet.
Isasoppertquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Juist op mannenavond!quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
niet op mannenavond, wist je dat nog niet
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Juist op mannenavond!
Om te laten zien hoe hot je bent.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Ach voetbal is voor watjes. Ze janken al als je naar ze blaas. Gaan elke week naar de kapper. Ze laten hun nagels doen. Gaan naar de pedicure. Epileren hun wenkbrauwen. Mannensport ?, what a joke.
Nee, neem dan Rugby..daar gaan ze echt tekeer!quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Ach voetbal is voor watjes. Ze janken al als je naar ze blaas. Gaan elke week naar de kapper. Ze laten hun nagels doen. Gaan naar de pedicure. Epileren hun wenkbrauwen. Mannensport ?, what a joke.
Neej, ik heb niets gedaan, ik ben aimabel, vriendelijk, voorkomend, kort gezegd, gewoon mezelfquote:
Wie weet, na Utopia.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, water under the bridge, zoals de Engelsen zeggen. Is ook al weer lang geleden. Volgens mij is het daar al heel lang uitgestorven.
Hotness is maar net wat je zelf leuk vindquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]![]()
Denk dat het met de 'hotness' wel meevalt hier.![]()
* Baconbus maakt zich klaar voor opmerkingen in de trant van praat voor jezelf
Misschien lag het aan een ander...?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Neej, ik heb niets gedaan, ik ben aimabel, vriendelijk, voorkomend, kort gezegd, gewoon mezelf
Klopt, vooral Djibril Cisse is een watje. Toch?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:25 schreef Braindead2000 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Juist!quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sterke mannen die zonder poespas elkaar neerbeuken en het liefst in de modder![]()
Wielrenners, dat zijn mannen. Ze breken hun poot of sleutelbeen, vallen met 80 km/uur op het asfalt en nog rijden ze de rit uit.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
sorry deed mijn blik bier open. [ link | afbeelding ]
Jawel, maar ik gedraag me, de sfeer is gewoon wat anders dan voorheen, de echte boeven en boefinnen gedragen zich of laten zich niet zien. Zelfs jij bent de gemoedelijkheid zelvequote:Op donderdag 12 juni 2014 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
In je hart ben je nog steeds die oude rebel?
Euhm nee. Hot is gewoon hot. Want iedereen zou Kate Upton bangen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hotness is maar net wat je zelf leuk vind![]()
De rest negeer ik![]()
Ja maar die scheren hun benen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wielrenners, dat zijn mannen. Ze breken hun poot of sleutelbeen, vallen met 80 km/uur op het asfalt en nog rijden ze de rit uit.
Precies. Het is ouwe zooi. Hier is (bijna) iedereen overnieuw begonnen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wie weet, na Utopia.
Maar dan hoef ik nu niet te zoeken, scheelt weer.
toch geen euroshopper he?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
sorry deed mijn blik bier open. [ link | afbeelding ]
Hehe. We worden oud, Jian.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, maar ik gedraag me, de sfeer is gewoon wat anders dan voorheen, de echte boeven en boefinnen gedragen zich of laten zich niet zien. Zelfs jij bent de gemoedelijkheid zelve
Tegen Hugh Jackman zou ik ook geen nee zeggenquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Euhm nee. Hot is gewoon hot. Want iedereen zou Kate Upton bangen.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien lag het aan een ander...?
Zwakke pussies!quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe. We worden oud, Jian.
Of we hebben eieren voor ons geld gekozen.
ES bier is beter dan de bocht van de aldi in elk geval.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Palm bier is te duur voor ons tokkies
Wijzer, wijzer, Disanaquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe. We worden oud, Jian.
Of we hebben eieren voor ons geld gekozen.
zijn jullie echte tokkies?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Palm bier is te duur voor ons tokkies
Dat kan niet, je bent een vrouw, die kunnen geen monnik worden, daar heb je specifieke mannelijke eigenschappen voor nodigquote:
Als wij ons verleden onthullen, lachen jullie ons vierkant uit. Dus hebben we de vredespijp maar gerookt.quote:
We zitten tot diep in de nacht/ochtend naar slapende mensen in Utopia te kijken, tja, wat ben je dan ?quote:
Pass the dutchie to the left hand sidequote:Op donderdag 12 juni 2014 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Als wij ons verleden onthullen, lachen jullie ons vierkant uit. Dus hebben we de vredespijp maar gerookt.
fan van het eerste minuut met een schijt schilderij aan de muurquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
We zitten tot die in de nacht/ochtend naar slapende mensen in Utopia te kijken, tja, wat ben je dan ?
Als ik niet zo into boeddhisme was, dan was je nu de lul, maar ik ben er nu ook voor jouw gelukquote:
Whenever you're ready.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik niet zo into boeddhisme was, dan was je nu de lul, maar ik ben er nu ook voor jouw geluk
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
verleid ons nou niet met die duivelse gezwellen, het is mannenavond.
Idioot ook. laat ze gaan voetballen!quote:
ok okquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is hier mannenavond schat, bewaar maar voor een ander keertje.
..... the Orange Gloooooooooooowwquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:41 schreef Baconbus het volgende:
Folloooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:40 schreef Miek37 het volgende:
Zit naar een boom en een varen te kijken die een stadion binnen komen wandelen.
Je moet geen logica proberen te zoeken in openingsceremonies.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:44 schreef Miek37 het volgende:
Wie verzint dit, nu weer kano's, het Cirque du Soleil.
Waar zit die Volendammert, VI?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:45 schreef Baconbus het volgende:
Wat een gay-ass lied van Jan Smit, kneus.
jan smit zelf al.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:45 schreef Baconbus het volgende:
Wat een gay-ass lied van Jan Smit, kneus.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:48 schreef Braindead2000 het volgende:
VOETBAL, MANNENSPORT, DAAR WINNEN WE DE OORLOG MEE.
[ afbeelding ]
quote:
Daar zit Guus!quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nu wel. Daarna gaat ie naar Studio Brasil. Hoertje hè.
Je bent goed in het zoeken naar voorbeelden die bij je eigen veronderstelling horen.quote:
Bedacht door de Belgen!quote:
After Sun?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben toch een beetje verbrand vandaag.
Ben je op het strand geweest?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben toch een beetje verbrand vandaag.
Ja, het zou een beetje raar zijn als ik voorbeelden van iemand anders zijn veronderstelling zou posten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bent goed in het zoeken naar voorbeelden die bij je eigen veronderstelling horen.
Vooral op mijn rug en daar kom ik niet bij.quote:
quote:
Ik zal maar niet zeggen wat ik daarop zou willen zeggen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vooral op mijn rug en daar kom ik niet bij.
Theoretisch kun je elk plekje van je rug aanraken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik daarop zou willen zeggen.
Heerlijk lijkt me..(behalve het verbranden danquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]Paar uurtjes. Dacht dat het wel meeviel tot ik net ging douchen.
Hij heeft amper gepraat, houden zo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, Jantje Smit, dat is een stuk beter.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:02 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben 1 van de weinige die niet kijkt![]()
![]()
handoek met yoghurt weken en dan over je rug alsof je je rug droogt?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
Mwah, ik ga er eerder vanuit dat je nog minder vrolijker zou kunnen worden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat ik dat ben.
ga buiten spelen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is mannenavond in de SC, alle vrouwen moeten zo weg!
Ik ga nergens heen hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh zoiets kan ik wel proberen ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:03 schreef isax het volgende:
[..]
handoek met yoghurt weken en dan over je rug alsof je je rug droogt?
Is het zo naar?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mwah, ik ga er eerder vanuit dat je nog minder vrolijker zou kunnen worden.
Misschien gewoon een handdoek met koud water natmaken en dan op je rug leggen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:03 schreef isax het volgende:
[..]
handoek met yoghurt weken en dan over je rug alsof je je rug droogt?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Liesje staat achter ons, vrouwen zullen tijdelijk geband worden
cambuurquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:56 schreef Punkman het volgende:
FC Volendam ...
FC Volendam .....
Ah ja, was dat niet die ploeg die op de laatste speelronde het kampioenschap verspeelde aan Cambuur ?
yoghurt trekt de warmte eruit. koud water niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien gewoon een handdoek met koud water natmaken en dan op je rug leggen?
zelfs een takje afknappen en op water zetten gaat het wortelen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
Zou je de kluit van een klimop door de helft kunnen knippen en dat dan het plantje blijft leven?
Nee hoor, kan 't nu net zo goed zeggen. Wilde zeggen dat als je oorspronkelijke afspraak door was gegaan je je niet druk hoefde te maken dat je niet bij je rug kan komen.quote:
wat heb jij allemaal voor plannenquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
Zou je de kluit van een klimop door de helft kunnen knippen en dat dan het plantje blijft leven?
Alweer iets geleerdquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef isax het volgende:
[..]
yoghurt trekt de warmte eruit. koud water niet.
Dat heb ik wel eens geprobeerd maar er gebeurde niets.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
zelfs een takje afknappen en op water zetten gaat het wortelen.
Oh zo. Tsjah, FML.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee hoor, kan 't nu net zo goed zeggen. Wilde zeggen dat als je oorspronkelijke afspraak door was gegaan je je niet druk hoefde te maken dat je niet bij je rug kan komen.
Dat mag, alleen geen commentaar leverenquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga toch nergens heen en blijf lekker mee lezen![]()
![]()
karnemelk gaat ook...dat gaat denk ik makkelijker met een handoek?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Alweer iets geleerdIk ga het onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |