ES bier is beter dan de bocht van de aldi in elk geval.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Palm bier is te duur voor ons tokkies
Wijzer, wijzer, Disanaquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe. We worden oud, Jian.
Of we hebben eieren voor ons geld gekozen.
zijn jullie echte tokkies?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Palm bier is te duur voor ons tokkies
Dat kan niet, je bent een vrouw, die kunnen geen monnik worden, daar heb je specifieke mannelijke eigenschappen voor nodigquote:
Als wij ons verleden onthullen, lachen jullie ons vierkant uit. Dus hebben we de vredespijp maar gerookt.quote:
We zitten tot diep in de nacht/ochtend naar slapende mensen in Utopia te kijken, tja, wat ben je dan ?quote:
Pass the dutchie to the left hand sidequote:Op donderdag 12 juni 2014 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Als wij ons verleden onthullen, lachen jullie ons vierkant uit. Dus hebben we de vredespijp maar gerookt.
fan van het eerste minuut met een schijt schilderij aan de muurquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
We zitten tot die in de nacht/ochtend naar slapende mensen in Utopia te kijken, tja, wat ben je dan ?
Als ik niet zo into boeddhisme was, dan was je nu de lul, maar ik ben er nu ook voor jouw gelukquote:
Whenever you're ready.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik niet zo into boeddhisme was, dan was je nu de lul, maar ik ben er nu ook voor jouw geluk
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
verleid ons nou niet met die duivelse gezwellen, het is mannenavond.
Idioot ook. laat ze gaan voetballen!quote:
ok okquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is hier mannenavond schat, bewaar maar voor een ander keertje.
..... the Orange Gloooooooooooowwquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:41 schreef Baconbus het volgende:
Folloooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:40 schreef Miek37 het volgende:
Zit naar een boom en een varen te kijken die een stadion binnen komen wandelen.
Je moet geen logica proberen te zoeken in openingsceremonies.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:44 schreef Miek37 het volgende:
Wie verzint dit, nu weer kano's, het Cirque du Soleil.
Waar zit die Volendammert, VI?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:45 schreef Baconbus het volgende:
Wat een gay-ass lied van Jan Smit, kneus.
jan smit zelf al.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:45 schreef Baconbus het volgende:
Wat een gay-ass lied van Jan Smit, kneus.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:48 schreef Braindead2000 het volgende:
VOETBAL, MANNENSPORT, DAAR WINNEN WE DE OORLOG MEE.
[ afbeelding ]
quote:
Daar zit Guus!quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nu wel. Daarna gaat ie naar Studio Brasil. Hoertje hè.
Je bent goed in het zoeken naar voorbeelden die bij je eigen veronderstelling horen.quote:
Bedacht door de Belgen!quote:
After Sun?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben toch een beetje verbrand vandaag.
Ben je op het strand geweest?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben toch een beetje verbrand vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |