ik weet wel waarheen maar niet waarneerquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:39 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ow, omdat je vd week zei dat je op je vakantie adres zocht naar een biologische slager toch?
Zwitserland moet als eerste tegen Ecuador, ik duim met je mee!quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:35 schreef Jian het volgende:
Jongen kom op, ik was gewoon hier in de SC en had er niets mee te maken, ik heb een makkelijk naam.
Gevaarlijke ploeg Zwitserland, kon nog wel eens een verrassing wordenquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zwitserland moet als eerste tegen Ecuador, ik duim met je mee!
Dit zou me niet eens zo verbazen, persoonlijk verwacht ik veel van Portugal dit WKquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Gevaarlijke ploeg Zwitserland, kon nog wel eens een verrassing worden
het ziekehuis van het ziekehuis waar ik opgroeide bied nu online dossier aan enzo?quote:
Ja best een aardig team met wat leuke talentjes.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh dat, ik dacht dat je hier op Fok een strafblad had ofzoquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:40 schreef isax het volgende:
[..]
het ziekehuis van het ziekehuis waar ik opgroeide bied nu online dossier aan enzo?
geen flauw idee waarom.
maar er staat niet eens welke bloedgroep ik heb
Ik zou beginnen met Benaglio op doel. Achterin van rechts naar links Lichtsteiner, Djourou, Senderos, Rodriguez. Dan een blok met Dzemaili en Inler, en daarvoor Shaqiri, Xhaka, Barnetta en in de punt Mehmedi.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Argentinië gaat ze pakken! En unión y libertad!quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
zo bitterballen in de oven en lekker halve finale hockey zien![]()
![]()
neuhhquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh dat, ik dacht dat je hier op Fok een strafblad had ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |