Denk wel dat je daar een beetje mee op moet passen. Voor je het weet vinden ze je 'leuk'.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon mazzel dat ik de laatste tijd zo aimabel ben
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denk wel dat je daar een beetje mee op moet passen. Voor je het weet vinden ze je 'leuk'.
Ik vind hem enig als hij zoet is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denk wel dat je daar een beetje mee op moet passen. Voor je het weet vinden ze je 'leuk'.
Onontbeerlijk voor de wereldvrede.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geef toe, iemand als Jian heb je gewoon nodig.
Disana kent mijn Dark-sidequote:Op donderdag 12 juni 2014 19:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geef toe, iemand als Jian heb je gewoon nodig.
Jammer dat Blanco niet meer mee doetquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:26 schreef Baconbus het volgende:
Mexico - Kameroen lijkt me een spannende pot.
Hooguit een beetje acupunctuurquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik dat doe maakt hij een voodoopoppetje van me en dan ben ik er geweest.
Vond je het grappig of vermakelijk?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik dat doe maakt hij een voodoopoppetje van me en dan ben ik er geweest.
ik weet wel waarheen maar niet waarneerquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:39 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ow, omdat je vd week zei dat je op je vakantie adres zocht naar een biologische slager toch?
Zwitserland moet als eerste tegen Ecuador, ik duim met je mee!quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:35 schreef Jian het volgende:
Jongen kom op, ik was gewoon hier in de SC en had er niets mee te maken, ik heb een makkelijk naam.
Gevaarlijke ploeg Zwitserland, kon nog wel eens een verrassing wordenquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zwitserland moet als eerste tegen Ecuador, ik duim met je mee!
Dit zou me niet eens zo verbazen, persoonlijk verwacht ik veel van Portugal dit WKquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Gevaarlijke ploeg Zwitserland, kon nog wel eens een verrassing worden
het ziekehuis van het ziekehuis waar ik opgroeide bied nu online dossier aan enzo?quote:
Ja best een aardig team met wat leuke talentjes.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh dat, ik dacht dat je hier op Fok een strafblad had ofzoquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:40 schreef isax het volgende:
[..]
het ziekehuis van het ziekehuis waar ik opgroeide bied nu online dossier aan enzo?
geen flauw idee waarom.
maar er staat niet eens welke bloedgroep ik heb
Ik zou beginnen met Benaglio op doel. Achterin van rechts naar links Lichtsteiner, Djourou, Senderos, Rodriguez. Dan een blok met Dzemaili en Inler, en daarvoor Shaqiri, Xhaka, Barnetta en in de punt Mehmedi.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Argentinië gaat ze pakken! En unión y libertad!quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
zo bitterballen in de oven en lekker halve finale hockey zien![]()
![]()
neuhhquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh dat, ik dacht dat je hier op Fok een strafblad had ofzo
ik hoop het niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Argentinië gaat ze pakken! En unión y libertad!
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:46 schreef Jian het volgende:
De SC wordt vanaf vanavond een echte Voetbal SC
hoe kan dat?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had bij beide bevallingen een andere bloedgroep dus ik weet het ook niet
Of de mannen opzouten naar het voetbal forumquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:47 schreef Joezi het volgende:
Alle vrouwen de SC uit! Voetbal is oorlog! Voetbal is voor mannen!
Kom op ff 1 avondje mannenavond, kom op nou zegquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of de mannen opzouten naar het voetbal forum
gaan jullie maar lekker vechten, ik supporter welquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:47 schreef Joezi het volgende:
Vanaf nu poten op tafel, bier, boeren en bitterballenquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:47 schreef Joezi het volgende:
Bij 1 van de twee is een foutje gemaakt maar welke dat weet ik niet.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of de mannen opzouten naar het voetbal forum
En ik dan. Waar moet ik dan heen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kom op ff 1 avondje mannenavond, kom op nou zeg
We blijven gewoon hier en doen net of we verstand van voetbal hebbenquote:
Ja leuk en anders gaan we het over vrouwendingen hebben dat vinden de mannen ook altijd leukquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
We blijven gewoon hier en doen net of we verstand van voetbal hebben
Je houdt gewoon van mequote:Op donderdag 12 juni 2014 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar doet hij wel zijn best voor, ja.
bitterballen ben ik aan het verorberen nou.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Vanaf nu poten op tafel, bier, boeren en bitterballen
hahaquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja leuk en anders gaan we het over vrouwendingen hebben dat vinden de mannen ook altijd leuk![]()
![]()
Ik ook. ik lees het wel waar de mannen zich druk om gaan maken. is voor mij ook een vorm van leedvermaak, mannen en voetbalquote:
heb ik ook, ik ben een tijdje nog grensrechtster geweestquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
We blijven gewoon hier en doen net of we verstand van voetbal hebben
Coolquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
heb ik ook, ik ben een tijdje nog grensrechtster geweest [ link | afbeelding ]
Moeten we m pakken? Zat ie aan je huid???quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:52 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
lijpste dermataloog ter wereld![]()
ik heb een nieuwe gevraagd
Ik ook van jouquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Uiteindelijk worden alle rauwe bonen zoet.
Hoe gaat het nu met je?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:53 schreef sararaats het volgende:
las ik daar nu bitterballenhelaas nog niet voor mij bestemd
Wat leuk! Bij de jeugdteams of hoger? ( ik volg voetbal eigenlijk best welquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
heb ik ook, ik ben een tijdje nog grensrechtster geweest [ link | afbeelding ]
Hou je zelf niet voor de gek. We hebben allemaal vagina's hier. We zitten heel de dag naar een soap te kijken. We kibbelen over pietluttige dingen en klagen als we geen aandacht krijgen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kom op ff 1 avondje mannenavond, kom op nou zeg
jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Moeten we m pakken? Zat ie aan je huid???
Spreek voor jezelf hommoquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hou je zelf niet voor de gek. We hebben allemaal vagina's hier. We zitten heel de dag naar een soap te kijken. We kibbelen over pietluttige dingen en klagen als we geen aandacht krijgen.
bij de voetbalclub van mijn man. 1 keer ingevallen omdat er niemand was, en het een half jaar blijven doen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat leuk! Bij de jeugdteams of hoger? ( ik volg voetbal eigenlijk best wel)
Goede omschrijvingquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hou je zelf niet voor de gek. We hebben allemaal vagina's hier. We zitten heel de dag naar een soap te kijken. We kibbelen over pietluttige dingen en klagen als we geen aandacht krijgen.
Het wordt te gek, daarom een mannenavond.. wij moeten back in charge. Ben je in of ben je uit?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Girlpowerquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het wordt te gek, daarom een mannenavond.. wij moeten back in charge. Ben je in of ben je uit?
Ik ben jaren scheids geweest bij jeugdteams volleybal. Is best leuk om te doen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
bij de voetbalclub van mijn man. 1 keer ingevallen omdat er niemand was, en het een half jaar blijven doen.
Ik stel me in dit soort situaties altijd dezelfde vraag. Zou Dirty Harry heel de dag soaps kijken?quote:
Do you feel lucky?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik stel me in dit soort situaties altijd dezelfde vraag. Zou Dirty Harry heel de dag soaps kijken?
ik ben gek op voetbal ik ben bitterballen aan het eten en pak zo een pilsje, ik blijf.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het wordt te gek, daarom een mannenavond.. wij moeten back in charge. Ben je in of ben je uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |